Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?

Vierailija
05.12.2018 |

Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D

Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.

Kommentit (233)

Vierailija
121/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jouduin

Kerroin masennuksestani ja itsetuhoisuudestani.

skrollasi koko sairashistoriani vuosien taaja sanoi'

sulla on näköjään ongelmia alkon kanssa.

sanoi haluatko suljetulle ja lopuksi seuraava potilas tulee kohta.

ei panettanut

Et tainnut olla söpö?

Oliko naama viinan polttama?

Vierailija
122/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jouduin

Kerroin masennuksestani ja itsetuhoisuudestani.

skrollasi koko sairashistoriani vuosien taaja sanoi'

sulla on näköjään ongelmia alkon kanssa.

sanoi haluatko suljetulle ja lopuksi seuraava potilas tulee kohta.

ei panettanut

Et tainnut olla söpö?

Oliko naama viinan polttama?

Söpö oli, hyvin nuori, jossain kaksissakymmenissä (hankala arvioida tarkkaa) ja itse olin myös 25-vuotias. En ajatellut mitään romanttisia ajatuksia, olin todella masentunut ja ahdistunut ja en ollut pystynyt nukkumaan kunnolla, itsemurha-ajatukset oli pyörineet päässä. Jotenkin hänen rento olemuksensa rauhoitti minua vähäsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli todella komea röntgenlääkäri. Sellainen nuori ja vähän ujo. Se on ainoa kerta, kun on lähtenyt mielikuvitus laukkaamaan. Olin siinä ilman paitaa ja onneksi olin laittanut nätit pitsiset rintaliivit päälle. :D Lääkärin käsi kosketti minua siinä hänen tutkiessaan, enkä oikein tiennyt, miten tässä olisi.

Vierailija
124/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli todella komea röntgenlääkäri. Sellainen nuori ja vähän ujo. Se on ainoa kerta, kun on lähtenyt mielikuvitus laukkaamaan. Olin siinä ilman paitaa ja onneksi olin laittanut nätit pitsiset rintaliivit päälle. :D Lääkärin käsi kosketti minua siinä hänen tutkiessaan, enkä oikein tiennyt, miten tässä olisi.

Mut kun ruma läskimahainen kaljupää hivelee..se on ahdistelua?

Vierailija
125/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja sairaat..voisitteko mennä muualle haisemaan?

Vierailija
126/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin 17-vuotiaana, lääkäri nimensä perusteella suomalais-espanjalainen alle kolmekymppinen todella komea mies.

Onneksi toimenpide oli vain nyrjähtänyt nilkka ja tapahtuma-aika loppukesä, joten sääret olin vahannut.

Vierailija
127/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero mies. Silti kukaan ei ole koskettanut minun sydämeeni niin kuin kaksi miestä molemmat lääkäreitä.

kerro lisää... mittashan se sulta stondiksen ja kuunteli stetoskoopilla?

Hot! Kirjoittaisko joku tästä tarinan?

Vierailija
128/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Käyn kilpirauhasen vajaatoiminnan takia kontrollissa joka kevät, juuri niihin aikoihin kun lääkisopiskelijat tekevät harjoitteluitaan. Olen monesti joutunut/päässyt komean nuoren lääkärin vastaanotolle. Kilpirauhanen ei ole sentään kovin arkaluontoinen asia, mutta kyllä joka kerta täytyy käydä samat kuukautis-, painonvaihtelu- ja ripulikeskustelut :D

Vierailija
129/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
130/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, intissä. Oletettavasti sotapalveluksessa olevat ovat hyviä koekaniineja lääkäri- ja sairaanhoitajaopiskelijoille ja vastavalmistuneille. Näin oletin kun jouduin muutaman kerran Tilkkaan (kun oli vielä olemassa). Lääkärit ja hoitajat olivat aina nuoria, kaikki naisia, ja äärimmäisen hyvännäköisiä. Kuvittelin silloin, että oli jopa mahdollista että sairaalaa pyörittävät pomot valikoivat vain ne parhaimmannäköiset naislääkisopiskelijat ihan vain kiusoitellakseen, lähes poikkeuksetta nuoria, sotilaita.

Seisoin siinä sitten 19-vuotiaana alusvaatteisillani tarkasteltavana, lääkäri ja hoitaja olivat vain 5-10 vuotta vanhempia, ja sennäköisiä, että jos kadulla tai viihteellä olisin nähnyt yhtä hyvännäköisiä, niin olisin toivonut että jospa jonain päivänä vanhempana saisin tutustua edes yhteen tällaiseen valioyksilöön. Toiveeni ei ole vielä tähän päivään mennessä toteutunut, ja 40-v lähestyy uhkaavasti. 

Vierailija
131/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useammankin kerran ja nämä ovat yleensä ystävällisiä, hauskoja ja huolellisia, siis aivan ihania lääkäreitä.

Oma hammaslääkäri on hoikka, vaalea, hiton komea, pitkä ja triatlonisti, ei kuulkaa poraaminen satu!

Entinen terveyskeskuksen omalääkäri oli tumma söpö ruotsinkielinen ja niin mukava!

Ihanat ja komeat miehet on niin parhautta!

Mielipiteitä on monia. Minulla on kamalan kiusallinen olo liian komeiden miesten seurassa. Ja lääkärissä tuplasti kiusallisempi, kun siellä muutenkin ahdistaa.

Vierailija
132/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää nää jutut.

Vierailija
133/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää nää jutut.

mieti sitten kun menet komean lääkärin luo

Vierailija
134/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää nää jutut.

mieti sitten kun menet komean lääkärin luo

En aio mennä. Valitsen naisen. Jopa hammaslääkäriksi.

Vierailija
135/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena oli sen verran komea hammaslääkäri että suorastaan jännitti. Tämä komea hammaslääkäri luuli, että pelkään hammaslääkärillä käyntiä ja yritti siinä sitten rauhoitella :D

Vierailija
136/233 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
137/233 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä!

Vierailija
138/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joutunut sairaalaan erittäin kivusta vaikersin koko yön sain kaikkia lääkkeitä itkin vaikersin nukahdin sitte aamupuolella hoitaja nukkui lattialla sänkyni vieressä tuntui hyvältä kivut poissa

Vierailija
139/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juuri silloin kun jouduin näyttämään hautumaa nivusessa ja alapään karvat loisti. Kyllä hävetti mutta en viitsinyt sheivata kun olisi ärsyttänyt tuota märkivää hautumaa entisestään

Vierailija
140/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, päivystyksessä silmälääkäri. Huh huh. Kyllä se tilanne on just niinkuin ihmiset on täällä kuvanneet, nolostuttaa ja hermostuttaa ja yrittää pysyä yliasiallisena ja mielessä ajatukset heittää kärrynpyörää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi