Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?

Vierailija
05.12.2018 |

Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D

Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.

Kommentit (233)

Vierailija
101/233 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö oli, hyvin nuori, jossain kaksissakymmenissä (hankala arvioida tarkkaa) ja itse olin myös 25-vuotias. En ajatellut mitään romanttisia ajatuksia, olin todella masentunut ja ahdistunut ja en ollut pystynyt nukkumaan kunnolla, itsemurha-ajatukset oli pyörineet päässä. Jotenkin hänen rento olemuksensa rauhoitti minua vähäsen.

Vierailija
102/233 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan urologille, oli vähän suihkussa vikaa. No, eikös siellä ollut vastassa ryntävä ja muodokas, tiukkaan "lekurimekkoon" pukeutunut kaunotar. Ei enää kaksikymppinen mutta kiinteä kolmekymppinen. Koita siinä sitten olla letku löysänä kun uhkea sulotar tunnustelee siitintäsi. Polvistuu eteesi ja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/233 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu gynegologille. Oli vielä niin mukava ja hellä otteissaan. 

Vierailija
104/233 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin silmätulehduksessa. Äiti oli saattajana tk-lääkärin vastaanotolla eikä vo:n jälkeen saanut hillittyä riemuaan moneen tuntiin, kun se tohtori oli niin komea.

Vierailija
105/233 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kohdannut (radiologi). Se vaan kun oma terveyteni oli silloin se kaikkein huolestuttavin asia, en jaksanut keskittyä lääkärin kanssa rupatteluun vaikka hän yritti kovasti. Lääkärin komeus ei silloin oikein säväyttänyt. Ehkä se tuli hänellekkin yllätyksenä.

Yliasiallinen on sana joka ei minulle nyt oikein avaudu. Lääkäreillä on muuten yleensä huono huumorintaju.

No tarkoitin sitä että ryhtyy oikein etäiseksi ja asialliseksi, puhuu tasaisella kuin veroviranomainen eikä hymykään häivähdä ettei vain toinen saa mitään kuvitelmia.

Heh, luin tuon kommenttini parin vuoden takaa ja nyt kyllä ymmärrän mitä tarkoittaa olla yliasiallinen. Tapasin komean ja mukavan kirurgin useamman kertaa ja huomasin käyttäytyväni juuri noin. Kunnes palasin maan pinnalle ja tajusin että olen kuitenkin vain yksi potilas tuhansien joukossa. Kyllä nauratti oma typeryys.

Vierailija
106/233 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
107/233 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Se on pahinta mitä tiedän. Ei kai kukaan halua esittäytyä sairaana ja raihnaisena komealle ja viehättävälle miehelle. Itse alan vaistomaisesti vähätellä vaivojani.

Naislääkäreille sen sijaan pitää aina vähän liioitella vaivoja, koska he eivät näytä muuten uskovan.

Vierailija
108/233 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun psykiatri oli tosi komea. Oli tosi noloa lukea jälkikäteen hänen kirjoittamaa kommenttia minusta kun otti kantaa siihen etten pysynyt asiassa ja olin sekava. No se johtui siitä lääkärin komeudesta se. Menin ihan hämilleni ja punastelin. Onneksi ei sen perusteella mitään diagnoosia laittanut...

Vierailija
109/233 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli hammaslääkärinä todella kaunis, todennäköisesti intialaistaustainen nainen. Olen nainen ja hetero, mutta täytyy sanoa, että mykistyin, mahtaa olla miehillä vaikeuksia.

Miesten ja naisten kauneuskäsitykset ovat erilaisia.

"Intialaistaustainen nainen" ei luo miehelle mielikuvaa kauniista naisesta. Skandinaavinen tai israelilaistaustainen kylläkin.

Vierailija
110/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
111/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olin silloin 19v tyttönen ja tämä mies näytti minusta ihan miesmallilta. Ja sitten myöhemmin jouduin käymään puhkaiseen alapää kystani aika komean mieslääkärin luona(piti mennä päivystykseen kun en pystynyt enää istua) mutta ei siinä mitään, kumpikin oli ystävällisiä mutta vähän ujosutti

Vierailija
112/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lääkärin, mutta tosiaankin olen JOUTUNUT kohtaamaan tällaisen työntekijän. Menin röntgeniin, jossa kuvia varten sai jättää vain pikkarit jalkaan. Tokihan sen röntgenin hoiti oikein komea mies. Siinäpä se sitten asettelee minua kuviin oikeaan kohtaan ja mielessä pyörii vaan voi v..tu. Näillä kiloilla en olisi millään kehdannut. 

Vierailija
113/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli hammaslääkärinä todella kaunis, todennäköisesti intialaistaustainen nainen. Olen nainen ja hetero, mutta täytyy sanoa, että mykistyin, mahtaa olla miehillä vaikeuksia.

Miesten ja naisten kauneuskäsitykset ovat erilaisia.

"Intialaistaustainen nainen" ei luo miehelle mielikuvaa kauniista naisesta. Skandinaavinen tai israelilaistaustainen kylläkin.

Ehkä se on kiinni ihmisestäkin. Minä pidän intialaisia todella rumina. Jollain tapaa vaikuttaa se ihonväri, että saan heistä likaisen vaikutelman. Tuohon kun lisää vielä sen tavan, jolla puhuvat vaikka englantia niin, että taustalla kuuluu se intialaisuus niin saan kylmiä väreitä inhosta. 

Samoin tietynväriset mustat, esim. somalit tekevät saman vaikutelman. Näin vain on ollut aina. 

Vierailija
114/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun synnytyksen jälkitarkastuksen teki ihan jäätävän komea mieslääkäri. Oli kiva maata sen edessä sängyllä jalat levällään, kun synnytyksestä oli se pari kuukautta ja vatsakin raskausarpien peitossa. Kaiken lisäksi totesi vielä hiivatulehduksen kokkareisen vuodon perusteella. En muista, että olisi vähään aikaan hävettänyt niin paljon kuin sen käynnin jälkeen.

Mulla vähän samantapainen juttu, menin jälkitarkastukseen ja laitattamaan kierukan samalla. Lääkäri oli ihan tuttu nainen, mutta tällä kertaa siellä oli myös e-rit-täin komea lääkäriopiskelija mukana. Multa tietysti kysyttiin, saako hän jäädä katsomaan toimenpidettä. Olin niin hämilläni etten saanut sanaa suustani, ja niinpä tuo sitten jäi. Oli pikkaisen kuumottavaa olla siinä jalat levällään, kun sisälle työnnetään instrumentteja ja yksi komeimmista ikinä näkemistäni miehistä tapittaa vieressä. Näkyi kyllä selvästi, että kyseinen nuorimieskin oli jotenkin vähän hämillään, posket punoittivat siihen malliin. Lopuksi vielä kiitti kun sai olla paikalla, taisin sanoa jotain ääliömäistä kuten kiitos itsellesi. Omituinen kokemus kaiken kaikkiaan, apua. :,D

Vierailija
115/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kauniin naislääkärin vastaanotolla. Olisin viihtynyt pitempäänkin. Muistaakseni Anna oli etunimi.

Vierailija
116/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun synnytyksen jälkitarkastuksen teki ihan jäätävän komea mieslääkäri. Oli kiva maata sen edessä sängyllä jalat levällään, kun synnytyksestä oli se pari kuukautta ja vatsakin raskausarpien peitossa. Kaiken lisäksi totesi vielä hiivatulehduksen kokkareisen vuodon perusteella. En muista, että olisi vähään aikaan hävettänyt niin paljon kuin sen käynnin jälkeen.

Mulla vähän samantapainen juttu, menin jälkitarkastukseen ja laitattamaan kierukan samalla. Lääkäri oli ihan tuttu nainen, mutta tällä kertaa siellä oli myös e-rit-täin komea lääkäriopiskelija mukana. Multa tietysti kysyttiin, saako hän jäädä katsomaan toimenpidettä. Olin niin hämilläni etten saanut sanaa suustani, ja niinpä tuo sitten jäi. Oli pikkaisen kuumottavaa olla siinä jalat levällään, kun sisälle työnnetään instrumentteja ja yksi komeimmista ikinä näkemistäni miehistä tapittaa vieressä. Näkyi kyllä selvästi, että kyseinen nuorimieskin oli jotenkin vähän hämillään, posket punoittivat siihen malliin. Lopuksi vielä kiitti kun sai olla paikalla, taisin sanoa jotain ääliömäistä kuten kiitos itsellesi. Omituinen kokemus kaiken kaikkiaan, apua. :,D

yök!!!!

Vierailija
117/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa: toinen oli gyne, jota mun kaveri mulle suositteli (annoin kyllä palautetta ja kovaa tästä). Ja toinen oli lastenlääkäri Lastenlinnassa, siinä melkein lapsen sairaus unohtui ku heppu purjehti huoneeseen. 

Vierailija
118/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa: toinen oli gyne, jota mun kaveri mulle suositteli (annoin kyllä palautetta ja kovaa tästä). Ja toinen oli lastenlääkäri Lastenlinnassa, siinä melkein lapsen sairaus unohtui ku heppu purjehti huoneeseen. 

olipa lapsiystävällinen lekuri kun oli jopa purjeveneen kaivanut esille ja purjehtinut sillä menemään pitkin sairaalan käytäviä lopulta vastaanottohuoneeseen päätyen

Vierailija
119/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jouduin

Kerroin masennuksestani ja itsetuhoisuudestani.

skrollasi koko sairashistoriani vuosien taaja sanoi'

sulla on näköjään ongelmia alkon kanssa.

sanoi haluatko suljetulle ja lopuksi seuraava potilas tulee kohta.

ei panettanut

Vierailija
120/233 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jouduin

Kerroin masennuksestani ja itsetuhoisuudestani.

skrollasi koko sairashistoriani vuosien taaja sanoi'

sulla on näköjään ongelmia alkon kanssa.

sanoi haluatko suljetulle ja lopuksi seuraava potilas tulee kohta.

ei panettanut

Söpö oli, hyvin nuori, jossain kaksissakymmenissä (hankala arvioida tarkkaa) ja itse olin myös 25-vuotias. En ajatellut mitään romanttisia ajatuksia, olin todella masentunut ja ahdistunut ja en ollut pystynyt nukkumaan kunnolla, itsemurha-ajatukset oli pyörineet päässä. Jotenkin hänen rento olemuksensa rauhoitti minua vähäsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä