Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?
Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D
Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten talvena oltiin remppaamassa omakotitaloamme miehen kanssa ja olimme kantamassa järkyttävän painavaa liimapuupalkkia sisään, kunnes se lipesi minulta käsistä ja suoraan varpaille. Pikkuvarvas halkesi oikein kunnolla ja ei muutakun päivystykseen tikattavaksi. No, siellä oli sitten todella todella TODELLA komea nuori lääkärimies ja kauhee häpeä valtasi mut heti. Mulla oli risaiset uretaaniset collegehousut, rikkinäinen takki, naama paskanen ja tietenkin jäätävän karvaiset jalat ja hoitamattomat, kuivat ja halkeilevat jalkapohjat. Kyllä hävetti kun piti pöydällä maata ja tämä lääkäri näki mun hirveän näköiset jalat :D
Murtunut varvas ei ole päivystys asia. Otat buranaa ja sitten terveyskeskukseen arkipäivänä. Kipuun voi ottaa Panadolia korkeintaan 3 mg per vuorokausi.
Mulla on sattunut useinkin viehättävä naislääkäri ja on tullut sitten vähäteltyä vaivojani, kun ei kehtaa dissata itseään kauniin naisen edessä.
Ja tosi hauska tapaushan oli, kun nuorena tehtiin se terveystarkastus johon kuuluu kivespussien kokeilu. Eikös jumal'uta ollut oikein hemaiseva nuori naislääkäri kokeilijana. Kumma kyllä ei ottanut eteen, vaikka siihen aikaan ajatteli seksiä aivan jatkuvasti... kuten nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D
Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.
Miehelläni oli yhtenä kesänä sitkeä terveysongelma ja hän oli todella hämmästynyt kun pikkukuntamme terveyskeskuksesta löytyi kauniimpia naisia kuin Miss Suomi-kilpailuista. Hän joutui siis käymään läpi kaikki laboratoriotestit ja röntgeninkin.
Totesi vain, että toki sairastaminen ja diagnoonisin selvittäminen on työn ja tuskan takana mutta on ainakin saanut prosessin aikana silmänruokaa enemmän kuin koskaan aiemmin.
Harvinaisen komea lääkäri tutki sydäntäni. Hieman itselle oli kiusallista makoilla sängyllä täysin yläosattomissa, mutta eiköhän ollut ennenkin rinnat nähny.
Vierailija kirjoitti:
Olen omituinen ihminen mies sellainen kepin omaava hahmo. Aina olen ihmetellyt miten joku voi terveydenhoitoa pitää seksikkäänä / kiihoittavana? Itselleni on tehty esim. kolosnokopia, laitettu virtsakatetri, tutkittu ees taas välille jääty. Naislääkäri tai naissairaanhoitaja tekemässä ja silti minä en huomaa mitään värinää.
Kolonoskopiassa ainakin minua tähystävät lääkärit ovat "esiintyneet" ilman lääkärintakkia, hyvin paljon enemmän kroppaa paljastavassa valkoisessa t-paidassa. Eihän se mukavaa ole, ei varmasti eroottista, mutta kärsimystä tavallaan helpottaa se silmänruoka. Tavallaan taas pahentaa, kun miettii, että MIKSI tuollaisen komistuksen pitää nähdä minut tässä tilassa.
Sain useita keuhkoveritulppia ja niiden syyksi löytyi kasvain vatsasta. Nuori ja komea mieslääkäri kertoi sitten, että minulla on syöpä. Eipä paljon tehnyt mieli kikatella tai ajatella tyypin komeutta sen kummemmin.
Semmonen nuori ja komea lääkäri poisti multa luomen rinnasta 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli yhtenä kesänä sitkeä terveysongelma ja hän oli todella hämmästynyt kun pikkukuntamme terveyskeskuksesta löytyi kauniimpia naisia kuin Miss Suomi-kilpailuista. Hän joutui siis käymään läpi kaikki laboratoriotestit ja röntgeninkin.
Totesi vain, että toki sairastaminen ja diagnoonisin selvittäminen on työn ja tuskan takana mutta on ainakin saanut prosessin aikana silmänruokaa enemmän kuin koskaan aiemmin.
Outo suhde sinulla ja miehelläsi. Ei minun mies minulle noin puhuisi tai lähtisi kävelemään.
Joskus kävin silmälääkärillä, joka oli yksi kauneimmista naisista jonka olen nähnyt. Asia ei kuitenkaan parantanut silmävaivaani.
Olin lukioikäinen ja minulla oli keuhkokuume. Yksityiselle menin ja siellä häkellyttävän komea mieslääkäri, jäi mieleen vaikka tästä on iät ja ajat.
Ei ikinä. Kaikki mieslääkärit ovat olleet iästä riippumatta täysin epäviehättäviä. En tosin tiedä millainen ihmeolento olisi sellainen mies jota pitäisin kiinnostavana ulkonäön perusteella kuulematta sanaakaan millainen persoona on kyseessä.
Kieltämättä ja niinkin absurdissa tilanteessa kuin leikkaussalissa, mutta tuo havainto hävisi pian kaiken muun tohinan taakse. Mutta kyllä, oli kyllä todella komea mies..
Olen. Hän tähysti peräsuoleni 😂 Järkyttävän komea mies uskomattomilla makuuhuone silmillä ja sitten se tiiraili niillä peräaukkoani😂 Hetki oli unohtumaton.
En asiakkaana, mutta olin sosiaalityöntekijänä palaverissa asiakkaan ja lääkärin kanssa, joka oli mielettömän komea. Lisäksi vaikutti aika karismaattiselta, jo puheääni oli tosi miellyttävä. Ajattelin tapaamisen aikana vain hiljaa mielessäni että voisimmepa vain unohtaa asiakkaan asiat, ja paeta kahdestaan jonnekin. Oli toki myös pakko vielä tsekata kaverin Facebook-kuvat illalla kotiin tultua. Varattu oli. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten talvena oltiin remppaamassa omakotitaloamme miehen kanssa ja olimme kantamassa järkyttävän painavaa liimapuupalkkia sisään, kunnes se lipesi minulta käsistä ja suoraan varpaille. Pikkuvarvas halkesi oikein kunnolla ja ei muutakun päivystykseen tikattavaksi. No, siellä oli sitten todella todella TODELLA komea nuori lääkärimies ja kauhee häpeä valtasi mut heti. Mulla oli risaiset uretaaniset collegehousut, rikkinäinen takki, naama paskanen ja tietenkin jäätävän karvaiset jalat ja hoitamattomat, kuivat ja halkeilevat jalkapohjat. Kyllä hävetti kun piti pöydällä maata ja tämä lääkäri näki mun hirveän näköiset jalat :D
Murtunut varvas ei ole päivystys asia. Otat buranaa ja sitten terveyskeskukseen arkipäivänä. Kipuun voi ottaa Panadolia korkeintaan 3 mg per vuorokausi.
Kyse oli haljenneesta, ei murtuneesta, pikkuvarpaasta. Parasetamolia voi muuten ottaa 3g = 3000 mg vuorokaudessa. 3 mg ei pal auta. Tuosta viestin naisesta ihmettelen, että karvaiset jalat ja hoitamattomat jalkapohjat hävettävät lääkärin edessä mutta oman miehen ne täytyy hyväksyä ja kestää.
Vain terveydenhuoltoa kuormittavat pseudosairaat edes voivat miettiä lääkärin vetovoimaisuutta.
Kyllä! Olin juuri jäämässä kesälomalle ja epäilin angiinaa, joten kävin yksityisellä. Niin komea ja miellyttävä lääkäriherra! Harmitti että olin vetänyt ylleni aika arkiset kesärytkyt.
Kaikki meidän terveyskeskuksen mieslääkärit ovat komeita. Suurimmalla osalla vaimokin.
En koskaan ole tuntenut oloani kiusaantuneeksi heidän kanssaan. Ovat todella päteviä ja mukavia ja se on minille tärkeintä
Ei kyllä johdu koska en ole mikään titteleitä kumarteleva tapaus. Lisäksi olen tavannut hölmöjä lääkäreitä sekä hoitajia, tavallisia erehtyväisiä ihmisiä siinä mielessä.