Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?

Vierailija
05.12.2018 |

Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D

Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan et komistukset miettii vaan kosketellessaan hikisiä läskisiä sairaita kroppianne, että voi kun vuoro päättyis pian.

Spontaani repeäminen tälle :D Eiköhän siellä lääkärissä käy myös ihan tavallisia ei-hikisiä ja normaalivartaloisia ihmisiä.

-ap (hikinen läski manaatti)

Vierailija
62/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ketjusta voi nähdä että pinnallista on viehätys.

Ei välttämättä ole ihan noin. Huomaan itse ainakin viehättyväni jopa yllättävistä henkilöistä. Ei se ole pelkkä ulkonäkö aina joka viehättää. Joskus se voi olla vaikka pelkät silmät ja katse, se miten toinen tarkastelee sinua. Tai sitten käytös, jotenkin poikkeuksellinen, lämmin tai mystinen. Toki ulkonäön täytyy jollain tavalla myös viehättää, mutta muistakin asioista voi joskus syttyä todella voimakkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Mä lähdin jokunen aika sitten hyvin hämilläni (ihan kauniin) naisgynen vastaanotolta. Tapahtumat muistuttivat jopa jotain lääkärifantasiaa mutta sillä erolla, että lääkäri fantasioi potilaasta. Tutki muiden tutkimusten ohella mun rinnat ja sen normaalin rintojen painelun jälkeen tarrasi kiinni rintoihini hellemmin hieroen niitä ja kehui hymyillen, kuinka kauniit rinnat mulla on. Liekö oikeasti tarkoittanut sanansa ja tuon rintojen hellän käsittelyn lieventämään mun epävarmuutta, onko kaikki kunnossa rintojen osalta. Suvussa rintasyöpää ja itselläni oireileva rinta. Laittoi kyllä lähetteen mammografiaan ja ultraan ja näistä ei onneksi mitään vakavaa löytynyt.

Aiemmin nämä rintojen tutkimukset ovat olleet aina selkeästi ammatillisen "kovakouraiset." Nyt sitten tuli tuollainen rintojen hellä "hieronta" lopuksi. Tuossa olisi voinut oma mielikuvitus lähteä korkeallekin lentoon, jos ei olisi erittäin onnellisesti naimisissa.

Eikö sinulle riitä Gambialainen hyvin varustettu mies?

Ei kuule ole kokemuksia gambialaisista tai muistakaan ulkomaalaisista seurustelumielessä, eikä tasan tarkkaan tulekaan, ei ainakaan minkään valtakunnan seksuaalisissa/seurustelusuhdemerkeissä. Täysin tyytyväinen tavalliseen suomalaiseen (v alkoihoiseen, jos ihonvärillä nyt mitään väliä on) mieheeni. Mutta itse kokemukseeni. Kyllä mä lopulta tulin siihen lopputulokseen, että se lääkäri vaan yritti piristää mua tuolla tavoin ilmaisten. Omituista silti.

Vierailija
64/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla ilman lasta ja toisella lapsen kanssa. Jälkimmäinen kerta meni huomattavasti rennommin, kun keskityin vain lapseeni. Ensimmäisellä kerralla purin hammasta, että älä nyt vaan näytä mitenkään, että ujostuttaa tuollainen komistus ... :D Saatoin vaikuttaa varmaan aika sulkeutuneelta ja vähän, noh, ongelmaiselta. Mutta sain lääkkeet kuulon alenemaan ja kurkkukipuun ja pääsin lennolle parin päivän päästä. 

Vierailija
65/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, eikä siitä sen enempää.

Vierailija
66/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vastaan sellainen lääkäri, että osasin vain hymyillä idiottina ja punastella. Lopulta olin niin hölmö, että lääkärikin alkoi nolouttaan punastella. Mahtavaa.

Ei ollut maailman komein mies, komea kyllä, mutta maailman empaattisin.

Vierailija
67/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vastaan sellainen lääkäri, että osasin vain hymyillä idiottina ja punastella. Lopulta olin niin hölmö, että lääkärikin alkoi nolouttaan punastella. Mahtavaa.

Ei ollut maailman komein mies, komea kyllä, mutta maailman empaattisin.

Voi että, pystyn hyvin kuvittelemaan tämän tilanteen! Lääkärikin punastelemassa :)

Vierailija
68/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten talvena oltiin remppaamassa omakotitaloamme miehen kanssa ja olimme kantamassa järkyttävän painavaa liimapuupalkkia sisään, kunnes se lipesi minulta käsistä ja suoraan varpaille. Pikkuvarvas halkesi oikein kunnolla ja ei muutakun päivystykseen tikattavaksi. No, siellä oli sitten todella todella TODELLA komea nuori lääkärimies ja kauhee häpeä valtasi mut heti. Mulla oli risaiset uretaaniset collegehousut, rikkinäinen takki, naama paskanen ja tietenkin jäätävän karvaiset jalat ja hoitamattomat, kuivat ja halkeilevat jalkapohjat. Kyllä hävetti kun piti pöydällä maata ja tämä lääkäri näki mun hirveän näköiset jalat :D

Vierailija
69/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hammaslääkärissä. Lääkäri oli komea keski-ikäinen mies, todella viehätysvoimainen, katseli mua tarkasti siinä loistevalaistuksessa ja kysyi onko mulla piilarit kun "on niin erikoisen väriset silmät" :D 

änkytin vaan jotain vastaukseksi. Mukavin hammaslääkärikäynti ikinä vaikka juurihoito oli kyseessä ja sitä aina jännitän! 

Vierailija
70/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, eikä siitä ole edes kauaa. Komea nuorehko lääkärimies, aivan tajuttoman upeat silmät ja upeat käsivarret (muuta ei oikein vaatteiden alta näkynyt). Tuntui aivan taivaalliselta kun kosketteli, piti käsistä ja muuta sellaista. Harvoin, siis todella harvoin tulee sellainen fiilis että olisin heti siltä seisomalta valmis naimapuuhiin. Olisin ollut kyllä sillä hetkellä.

Vierailija
71/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme miten paljon niitä on. Itse kun menen lääkärille niin se on aina joku silmälasipäinen kalju. Varmaan trollausta koko ketju.

Vierailija
72/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen omituinen ihminen mies sellainen kepin omaava hahmo. Aina olen ihmetellyt miten joku voi terveydenhoitoa pitää seksikkäänä / kiihoittavana? Itselleni on tehty esim. kolosnokopia, laitettu virtsakatetri, tutkittu ees taas välille jääty. Naislääkäri tai naissairaanhoitaja tekemässä ja silti minä en huomaa mitään värinää.

En varmasti itsekään innostuisi missään kolonoskopiassa tai jos olisi akuuttia kovaa kipua, mutta tuollainen käynti jossa vaan jutellaan ja lääkäri tutki pintapuolisesti, niin kyllä mulla vähän tuntui, en nyt sano että olin kiihottunut, mutta jotain sitä enteilevää aivotoimintaa, jonka sain kyllä pidettyä hallinnassa.

-ap

Kuulemma aivot on ihmisen suurin seksuaalinen elin. Toisaalta psykiatrin kanssa juteltuani tunnin en saanut mitään väreitä itselleni ja en usko psykiatrin saaneen seksuaalisia väreitä.

Vierailija
73/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ketju, mikä pitäisi linkata jokaiseen uli/kilttimiesketjuun.

Vierailija
74/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Keski-Euroopassa ja olen ihmetellyt juurikin sitä miten lääkärit ovat komeita. Ei muiden ammattien joukossa ole samaa ilmiötä, ei esim. lakimiehet tai poliisit ole lähelläkään kirurgien komeutta. Jännä juttu, ois kiva tietää mistä johtuu. Geenilotto? Vanhemmat supermenestyjiä ja vain lääkärin opinnot kelpaavat jälkikasvulta?

Vierailija
75/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun Keski-Euroopassa ja olen ihmetellyt juurikin sitä miten lääkärit ovat komeita. Ei muiden ammattien joukossa ole samaa ilmiötä, ei esim. lakimiehet tai poliisit ole lähelläkään kirurgien komeutta. Jännä juttu, ois kiva tietää mistä johtuu. Geenilotto? Vanhemmat supermenestyjiä ja vain lääkärin opinnot kelpaavat jälkikasvulta?

Ei johdu siitä, ettäkö lääkärit olisivat erinäköisiä, vaan siitä, että näet heidät eri tavalla.

Vierailija
76/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja kun vaivana oli kaiken kukkuraksi korkea verenpaine, niin  takuulla tuli korkeat lukemat.

Vierailija
77/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omituinen ihminen mies sellainen kepin omaava hahmo. Aina olen ihmetellyt miten joku voi terveydenhoitoa pitää seksikkäänä / kiihoittavana? Itselleni on tehty esim. kolosnokopia, laitettu virtsakatetri, tutkittu ees taas välille jääty. Naislääkäri tai naissairaanhoitaja tekemässä ja silti minä en huomaa mitään värinää.

HOMO! Jos nuori typykkä ei saa meisseliä ylös! Mieti nainen laittaa letkua sinun sisään se on merkki miten hoito haluaa elintä sisään!  Miksi virtsakateti laitetaan? Siksi kun saadaan ottaa ote miekasta miehuuden.

Vierailija
78/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta yksi oli kuin kolmas kivi auringosta se nuori laiha tumma poika ja  olin ratketa nauruun. Virnistelin vaan ja ajattelin, että hällä on tietokone päässä kun lateli kaiken niin sujuvasti :D

79/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta yksi oli kuin kolmas kivi auringosta se nuori laiha tumma poika ja  olin ratketa nauruun. Virnistelin vaan ja ajattelin, että hällä on tietokone päässä kun lateli kaiken niin sujuvasti :D

Tästä kommentista tuli mieleen, että yksi lastenlääkäri oli ihan tohtori Sykerön näköinen. Hieman hymyilytti vastaanotolla ja autossa jo nauratti, kun kotiin ajeltiin. Oli vähän vaikea ottaa lääkäriä tosissaan, vaikka osaava ja hyvä lääkäri olikin.

https://www.smackthejack.net/onnigideon/1957/

Juu, meni ohi alkuperäisen aiheen mutta menkööt.

Vierailija
80/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lääkäri oli ihan telkkarissa pyörineen englantilaisen sarjan päähenkilön kaksoisolento.

Tumma, partainen, komea mies.

Häkellyin sisään mennessä niin, että oireet unohtui saman tien. Kun lopulta esittelin kipeän jalkani, ja mies alkoi tutkia sitä ja hivellä kauttaaltaan, olin potkaista lääkäriä otsaan silkasta jännityksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi