Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?
Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D
Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinkin: ne on täysin tottuneet siihen, että naiset alkaa kikatella ja hermostua tai muuttua yliasialliseksi, kuten kaikki muutkin komeat miehet.
Näinköhän lääkärit edes kiinnittävät huomiota tällaisiin? Tuskin useimmissa tapauksissa edes tajuavat potilaan "ihastumista".
Tämäkin on varmaan totta, ainakin jos potilas ei ole joku nuori rintava blondi. Onko lääkäreitä paikalla, miten on?
Olen useammankin kerran ja nämä ovat yleensä ystävällisiä, hauskoja ja huolellisia, siis aivan ihania lääkäreitä.
Oma hammaslääkäri on hoikka, vaalea, hiton komea, pitkä ja triatlonisti, ei kuulkaa poraaminen satu!
Entinen terveyskeskuksen omalääkäri oli tumma söpö ruotsinkielinen ja niin mukava!
Ihanat ja komeat miehet on niin parhautta!
Olen omituinen ihminen mies sellainen kepin omaava hahmo. Aina olen ihmetellyt miten joku voi terveydenhoitoa pitää seksikkäänä / kiihoittavana? Itselleni on tehty esim. kolosnokopia, laitettu virtsakatetri, tutkittu ees taas välille jääty. Naislääkäri tai naissairaanhoitaja tekemässä ja silti minä en huomaa mitään värinää.
Kyllä olen. Miellytti kyllä silmää, mutta en nyt mitään ihmeellisiä tuntemuksia havainnut. Vaikka aika lähellä ollaan toisiamme olleet ja ihan normaalisti minua kosketellut. Olen käynyt hänen vastaantollaan muutaman kerran, lisäksi ollut soittoaikoja.
Olen kyllä kohdannut (radiologi). Se vaan kun oma terveyteni oli silloin se kaikkein huolestuttavin asia, en jaksanut keskittyä lääkärin kanssa rupatteluun vaikka hän yritti kovasti. Lääkärin komeus ei silloin oikein säväyttänyt. Ehkä se tuli hänellekkin yllätyksenä.
Yliasiallinen on sana joka ei minulle nyt oikein avaudu. Lääkäreillä on muuten yleensä huono huumorintaju.
Nuori naislääkäri napsauttaa käteen hanskat ja sanoo " nyt sitten vasemmalle kyljelle tuohon pöydälle ja polvet koukkuun. Tutkitaan eturauhanen. Ole ihan rauhallisesti paikoillasi, tämä voi hieman tuntua epämiellyttävältä. "
Sitten olet kuin kinkku siinä vieraan ihmisen sormi takapuolessa. Kiihoittiko? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen omituinen ihminen mies sellainen kepin omaava hahmo. Aina olen ihmetellyt miten joku voi terveydenhoitoa pitää seksikkäänä / kiihoittavana? Itselleni on tehty esim. kolosnokopia, laitettu virtsakatetri, tutkittu ees taas välille jääty. Naislääkäri tai naissairaanhoitaja tekemässä ja silti minä en huomaa mitään värinää.
En varmasti itsekään innostuisi missään kolonoskopiassa tai jos olisi akuuttia kovaa kipua, mutta tuollainen käynti jossa vaan jutellaan ja lääkäri tutki pintapuolisesti, niin kyllä mulla vähän tuntui, en nyt sano että olin kiihottunut, mutta jotain sitä enteilevää aivotoimintaa, jonka sain kyllä pidettyä hallinnassa.
-ap
Tuli metsällä haava jalkaan. Tyhmänä en putsannut sitä heti vaan annoin sen muhia hikisissä saappaissa. Parin päivän päästä sitten ruusu jalassa. Kaunis ja nuori naislääkäri rajasi tulehdusalueen sääressä kuulakärkikynällä, pisti voimakkaan penissilliinikuurin ja ensimmäinen antibioottisatsi tuli piikillä pakaraan nuoren ja kauniin sairaanhoitajan toimesta.
Neurokirurgi jolla kävin eilen oli tajuttoman komea! 😲😲 Hyvä ettei jalat menny alta kun näin millainen komistus mun nimeä kutsui! 😀
Herrajjestas, nolo muisto takavuosilta: Minulla oli ongelmia pepun kanssa, menin tk-lekurille, joka oli nuori kandityttö ja sanoi, että joo, verta siellä on, suosittelen omaa opettajaani. Menin sitten tälle erikoislekurille ja voi sissus saakeli, millainen komistus teki sitten tämän peräsuolen tähystyksen! Ikinä en unohda nolouttani, vaikka kuinka yritin ajatella, että duuniaan se vaan tekee.
Myöhemmin diagnosoitiin sitten colitis ulcerosa.
Kerran oli todella komea röntgenlääkäri. Sellainen nuori ja vähän ujo. Se on ainoa kerta, kun on lähtenyt mielikuvitus laukkaamaan. Olin siinä ilman paitaa ja onneksi olin laittanut nätit pitsiset rintaliivit päälle. :D Lääkärin käsi kosketti minua siinä hänen tutkiessaan, enkä oikein tiennyt, miten tässä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kohdannut (radiologi). Se vaan kun oma terveyteni oli silloin se kaikkein huolestuttavin asia, en jaksanut keskittyä lääkärin kanssa rupatteluun vaikka hän yritti kovasti. Lääkärin komeus ei silloin oikein säväyttänyt. Ehkä se tuli hänellekkin yllätyksenä.
Yliasiallinen on sana joka ei minulle nyt oikein avaudu. Lääkäreillä on muuten yleensä huono huumorintaju.
No tarkoitin sitä että ryhtyy oikein etäiseksi ja asialliseksi, puhuu tasaisella kuin veroviranomainen eikä hymykään häivähdä ettei vain toinen saa mitään kuvitelmia.
Meillä aika hottis työterveyslääkäri nainen ja oli tarkoitus saada lähete vasektomiaan työterveydestä. Hän olikin siihen juuri erikoistunut...mietin että miten hän tekee esitutkimukset lähetteen kirjoittamiseen...mietin että pakko sheivata ennen esitutkimusta mutta sitten mietin että alkais kuitenkin jöpöttämään joten en ole viitsinyt mennä ja kortsuja ostellaan perhepakkauksina edelleen.
Joo! Jouduin makaamaan fysiatrin pöydälle ja tyyppi käänteli ja väänteli ja melkein makas puolittain mun päällä ja tunsin sen kiinteän kroppani itseäni vastaan ja tyyppi joutui painelemaan kroppaa samalla.. Olin muutenkin ollut vuoden ilman miestä joten kyllä siinä lähti mielikuvitus laukkaamaan...
Olen. Pääsen joka yö sellaisen vastaanotolle. ☺️
Prototyyppi kirjoitti:
Mä lähdin jokunen aika sitten hyvin hämilläni (ihan kauniin) naisgynen vastaanotolta. Tapahtumat muistuttivat jopa jotain lääkärifantasiaa mutta sillä erolla, että lääkäri fantasioi potilaasta. Tutki muiden tutkimusten ohella mun rinnat ja sen normaalin rintojen painelun jälkeen tarrasi kiinni rintoihini hellemmin hieroen niitä ja kehui hymyillen, kuinka kauniit rinnat mulla on. Liekö oikeasti tarkoittanut sanansa ja tuon rintojen hellän käsittelyn lieventämään mun epävarmuutta, onko kaikki kunnossa rintojen osalta. Suvussa rintasyöpää ja itselläni oireileva rinta. Laittoi kyllä lähetteen mammografiaan ja ultraan ja näistä ei onneksi mitään vakavaa löytynyt.
Aiemmin nämä rintojen tutkimukset ovat olleet aina selkeästi ammatillisen "kovakouraiset." Nyt sitten tuli tuollainen rintojen hellä "hieronta" lopuksi. Tuossa olisi voinut oma mielikuvitus lähteä korkeallekin lentoon, jos ei olisi erittäin onnellisesti naimisissa.
Eikö sinulle riitä Gambialainen hyvin varustettu mies?
Mut kun ruma läskimahainen kaljupää hivelee..se on ahdistelua?
Veikkaan et komistukset miettii vaan kosketellessaan hikisiä läskisiä sairaita kroppianne, että voi kun vuoro päättyis pian.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Jouduin makaamaan fysiatrin pöydälle ja tyyppi käänteli ja väänteli ja melkein makas puolittain mun päällä ja tunsin sen kiinteän kroppani itseäni vastaan ja tyyppi joutui painelemaan kroppaa samalla.. Olin muutenkin ollut vuoden ilman miestä joten kyllä siinä lähti mielikuvitus laukkaamaan...
Haha, miksi se onkin niin, että nuo fysiatrit/fysioterapeutit/ortopedit ym. on lähes aina jotain hottiksia.
Vastasin jo sitten luin viestejä.
Kyseessä avosydänleikkaus. Ei ollut stondista ei ollut mitään jäykkyyttä missään makasin varmaan lahnan lailla siinä leikkauspöydällä.