Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?
Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D
Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.
Kommentit (233)
En lääkärin, mutta kävin pari kertaa todella viehättävällä fysioterapeutilla. Melkein harmitti, että selkävaivat antoivat niin nopeasti periksi :) Onhan se nuorehkolle miehelle vähän kuumottava tilanne kun mukavan näköinen urheilullisiin (lue tiukkoihin) vaatteisiin pukeutunut nainen pyytää riisumaan ja sen jälkeen alkaa käymään läpi kipeitä lihaksi.
Kahdesti. Minulla oli vatsa kipeä teininä ja komea lääkäri paineli minua vatsasta. Olin jälkeenpäin hyvin kiihoittunut tilanteesta. Toinen kerta sattui aikuisiällä, kun menin tarkastuttamaan nieluni pitkään kestäneen yskimisen johdosta ja komea mieslääkäri kyseli, että olenko herkkä yökkäämään. No minähän olen, mutta kun tämä komea herrasmies otti kielestäni kiinni ja työnsi lastan ihan nielun perälle asti ei yökkäysrefleksistä ollut tietoakaan. Myönnän himoinneeni häntä tilanteessa. Voi apua 😂
Komea ja varsin nuoren näköinen, eli ilmeisesti vasta valmistunut ja siksi innokas lääkäri, tuikkasi kätensä housuihini tunnustellakseen imusolmukkeet nivusista. Jos olisi ollut vähemmän viehättävä lääkäri, olisin voinut vaikka saada traumat siitä yllättävästä tunkeutumisesta. Muuten oli asiallinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero mies. Silti kukaan ei ole koskettanut minun sydämeeni niin kuin kaksi miestä molemmat lääkäreitä.
kerro lisää... mittashan se sulta stondiksen ja kuunteli stetoskoopilla?
Kuunteli stetoskoopilla stondista? 😳 miksi ihmeessä lääkäri niin tekisi? 🤔 epäilisikö esim. murtumaa? 🤔
Joo. Silmälääkäri jolla kävin. Nimen perusteella odotin jotain vanhempaa mieshenkilöä, mutta jösses, sieltä tulikin about oman ikäinen törkeän komea mies. Oli kyllä samaan aikaan ihanaa ja kamalaa, kun käski katsoa häntä suoraan silmiin, ja oli muutenkin siinä ihan likellä. Vaikka hän keskittyi vain silmieni tutkimiseen, niin itselläni kyllä tykytti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero mies. Silti kukaan ei ole koskettanut minun sydämeeni niin kuin kaksi miestä molemmat lääkäreitä.
kerro lisää... mittashan se sulta stondiksen ja kuunteli stetoskoopilla?
Kuunteli stetoskoopilla stondista? 😳 miksi ihmeessä lääkäri niin tekisi? 🤔 epäilisikö esim. murtumaa? 🤔
:D
Tästäkin ketjusta voi nähdä että pinnallista on viehätys.
Mun synnytyksen jälkitarkastuksen teki ihan jäätävän komea mieslääkäri. Oli kiva maata sen edessä sängyllä jalat levällään, kun synnytyksestä oli se pari kuukautta ja vatsakin raskausarpien peitossa. Kaiken lisäksi totesi vielä hiivatulehduksen kokkareisen vuodon perusteella. En muista, että olisi vähään aikaan hävettänyt niin paljon kuin sen käynnin jälkeen.
Kyllä. Astumiseksihan se sitten meni.
Olen. Toinen oli neurokirurgi, joka leikkasi osan aivokasvaimestani. Komea ja mukava mies. Varmaan n. 20 vuotta mua nuorempi, rento tyyppi. Ja sitten, kun menin leikkauksen jälkeen syöpäpolille, oli pari kertaa tosi kiva ja mun mielestä hyvän näköinen nuorehko mieslääkäri. Tultiin hyvin juttuun.
Minulla oli keuhkokuume ja jouduin päivystykseen. Päivystävä lääkäri oli nuori ja komea. Vähänkö hävetti ottaa paita pois ja paljastaa liivittömät rinnat ja hienhajuiset ja karvaiset kainalot! Olin jo ollut pari viikkoa influenssassa, niin oli jäänyt "huolto" aika vähälle.
Käyn myös nykyään aina naishammaslääkärillä, koska minusta on jotenkin sairaalla tavalla eroottista kun mieshammaslääkäri (jos sattuu olemaan sopivan ikäinen) koskettelee suutani kumihanskakäsillään. Ei minulla muuten ole mitään fetissejä, en käsitä miten voin saada tuollaisesta jotain kiksejä mutta niin vaan saan.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta voi nähdä että pinnallista on viehätys.
No älä nyt ota noin vakavasti! Kyllä se nyt vaan niin on, että joskus joku ihminen on niin viehättävä että pasmat menee sekaisin. Ja ei kai siinä mitään pahaa ole, tuon oman tilanteeni koin kuitenkin kiusalliseksi, kun ei oikein ole sopivaa mielestäni tuollaisessa tilanteessa "viehättyä".
-ap
Mä lähdin jokunen aika sitten hyvin hämilläni (ihan kauniin) naisgynen vastaanotolta. Tapahtumat muistuttivat jopa jotain lääkärifantasiaa mutta sillä erolla, että lääkäri fantasioi potilaasta. Tutki muiden tutkimusten ohella mun rinnat ja sen normaalin rintojen painelun jälkeen tarrasi kiinni rintoihini hellemmin hieroen niitä ja kehui hymyillen, kuinka kauniit rinnat mulla on. Liekö oikeasti tarkoittanut sanansa ja tuon rintojen hellän käsittelyn lieventämään mun epävarmuutta, onko kaikki kunnossa rintojen osalta. Suvussa rintasyöpää ja itselläni oireileva rinta. Laittoi kyllä lähetteen mammografiaan ja ultraan ja näistä ei onneksi mitään vakavaa löytynyt.
Aiemmin nämä rintojen tutkimukset ovat olleet aina selkeästi ammatillisen "kovakouraiset." Nyt sitten tuli tuollainen rintojen hellä "hieronta" lopuksi. Tuossa olisi voinut oma mielikuvitus lähteä korkeallekin lentoon, jos ei olisi erittäin onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Useinkin: ne on täysin tottuneet siihen, että naiset alkaa kikatella ja hermostua tai muuttua yliasialliseksi, kuten kaikki muutkin komeat miehet.
Näinköhän lääkärit edes kiinnittävät huomiota tällaisiin? Tuskin useimmissa tapauksissa edes tajuavat potilaan "ihastumista".
Jalka oli ollut kipsissä useamman viikon. Toki minulle sattui cute-boy-doctor, joka sai kunnian katsella kuusiviikkoisia säärikarvoja ja haistella kipsissä muhinutta koipeani ensimmäisenä
Typerää, mutta silloin vähän hävetti :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kumi oli välissä.
Avosydänleikkaus kyseessä.
Lääkärit on lääkäreitä, ja niiden tehtävä on hoitaa ihmistä. Luultavasti ihmisen keho on niille sama kuin olisi liukuhihnan äärellä päivät pitkät.
Ehkä kerran tuli hiukan kiusaantunut olo, kun olin terveyskeskuslääkärillä. Suupielessä oli haavaumat ja ajattelin hoitaa ne kuntoon. Lääkäri oli komea ja nuori mies ja mukava. Siinä sitten näytin vaivaani ja hän suositteli voidetta ja vitamiinia. Alkoi kyselemään muutenkin voinnistani ja kysyi, että olenko masentunut ym? Juteltiin ja sitten hän kysyi, että oliko muuta vielä? Ajattelin sitten samalla näyttää rintakehässä olevan ihottuman, hoitaa sen pois myös. Avasin paidan ja paljastin rinnat, lääkärin kehotuksesta. Siitä tuli jotenkin kiusallinen olo, huomasin, että lääkärikin oli hiukan vaivaantunut. Sain apua vaivaani, mikä oli hyvä.
Ehkä se oli se, kun puhuttiin masennuksesta, ja avauduin ja sitten avasin paitani vielä. Tuli jotenkin hassu olo, että olen paljastanut sekä mieleni, että kehoni.
Ehkä on hyvä, että yksi lääkäri hoitaa yhden vaivan ja toinen toisen.
Ei lääkäriä mutta kouluterveydenhoitaja oli enkelistä seuraava. Meillä kaikilla pojilla happi loppui sen luona.
Kun olen sairaalassa töissä niin en osaa suhtautua lääkäreihin muuten kuin työkavereihin. Yliempaattiset lastenlääkärit on kyllä oma lukunsa.
Kun olin amiksessa niin koululääkäri oli Jared Leto-mainen. Sinisilmäinen, hiukset siinä olkapäillä. Oli kyllä komea.
En. Kaikki lääkärit on järjestäen rumia. Komeus karisee sitä mukaa kuin opinnot etenee. Se on sitä sielun myymistä tiedeyhteisölle.
Myös naislääkärit rumenevat tehokkaasti ennen ammattiin valmistumistaan.