Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?

Vierailija
05.12.2018 |

Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D

Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.

Kommentit (233)

Vierailija
1/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin: ne on täysin tottuneet siihen, että naiset alkaa kikatella ja hermostua tai muuttua yliasialliseksi, kuten kaikki muutkin komeat miehet.

Vierailija
2/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yhdessä työpaikassa oli niin komea lääkäri, että sydän tykytteli mitä sattuu. Lääkäri mainitsi minulle nopeasta pulssista. Kuulin sitten työkavereilta, että hän oli sanonut ihan samaa kaikille muillekin. Parasta oli, että lääkäri oli pätevä ja ystävällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistan joskus teini-ikäisenä että hävetti ihan kamalasti olla sellaisessa sairaalan vaaleanpunaisessa lököpyjamassa kun lääkärin huoneessa oli muutama söpö lääkäriopiskelija mukana. Tuntui niin kovin nololta silloin. Muuten ei kukaan lääkäri ole kyllä mieleen jäänyt.

Vierailija
4/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten valitellut pimppi-/peniskipua? Ajattele kun hän olis koskenut sua sinne. :))

Vierailija
5/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, gynekologi vielä.

Vierailija
6/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinkin: ne on täysin tottuneet siihen, että naiset alkaa kikatella ja hermostua tai muuttua yliasialliseksi, kuten kaikki muutkin komeat miehet.

Niin varmaan, itsellä tuli sellainen yliasiallisuus hieman kehiin. Jotenkin silti tuntuu nololta.

-ap

Vierailija
7/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli hammaslääkärinä todella kaunis, todennäköisesti intialaistaustainen nainen. Olen nainen ja hetero, mutta täytyy sanoa, että mykistyin, mahtaa olla miehillä vaikeuksia.

Vierailija
8/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero mies. Silti kukaan ei ole koskettanut minun sydämeeni niin kuin kaksi miestä molemmat lääkäreitä.

Vierailija
9/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Gynekologini. Sain onneksi vähän etukäteisinformaatiota..

Vierailija
10/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hammaslääkäri...kolmekymppinen espanjalaismies. Ihan harmittaa ettei ole vuositarkastuksessa ikinä mitään vaivoja :D 

Vierailija
11/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuulala laa kirjoitti:

Et sitten valitellut pimppi-/peniskipua? Ajattele kun hän olis koskenut sua sinne. :))

No ei ollut nyt pimppi kipeä kyllä :D No sitä nimenomaan yritin olla ajattelematta. Itselläni on muutenkin niin vilkas mielikuvitus, että on oikeasti vaikea puskea tuollaiset ajatukset pois mielestä siinä tilanteessa. Nyt onnistuin kyllä ihan hyvin.

-ap

Vierailija
12/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Gynekologini. Sain onneksi vähän etukäteisinformaatiota..

Itse varaan aina naislääkärille gyne-ajat, juuri tämän takia.

-ap

Vierailija
13/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin taannoin terveysasemalle ajan jatkuvien päänsärkyjen vuoksi. Komea mieslääkäri tunnusteli perinpohjaisen hitaasti hartiat, päänahan, niskan, puremalihaksia, hiveli poskia ja leukaa ja silitteli leuan alta kysyen, tuntuuko puolieroja, tuntuuko kipua koskettaessa, siirteli helläkätisesti hiuksiani pois tieltä... Tutkimus tuntui niin miellyttävältä, että olin ihan päästäni sekaisin jonkin aikaa!

On kai se lääkärillekin joskus vaivaannuttavaa, jos selkeästi huomaa, että potilas tuntee nyt jotakin mitä ei tilanteessa pitäisi tuntea. :D Vaikka tietysti oikein viehättävän potilaan kohdalla voivat itsekin nauttia tilanteesta. Harmi, etten itse ole ulkonäöllisesti sitä luokkaa, että ilo olisi molemminpuolinen!

Vierailija
14/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en enää kaikkia kertoja muista. Sen sijaan pari viikkoa sitten kävi näin, kun kävin otattamassa rokotukset matkaa varten. Olin varannut ajan naissairaanhoitajalle. Kun mut huudettiin sisään, mietin että onpa matala ääni naisella. Menin sisään, ja näin maailman SULOISIMMAN miessairaanhoitajan pöydän ääressä! Kun hän kyseli aiemmista rokotuksistani, niin oikein hävetti, kun huomasin rupeavani tahattomasti flirttaamaan, koskettelin hiuksiani ihan huomaamattani ja heittelin päätäni *nolo*

Kun sen tajusin, pidin loppuajan kädet visusti sylissäni, mutta en voinut estää itseäni hymyilemästä ääliömäisesti! Viis siitä, että tuo sulopoju olisi voinut ikänsä perusteella olla oma poikani, sain kyllä viikon silmänruokakiintiön täyteen :)

Vierailija
15/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaOletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?[/quote kirjoitti:

Olen.

Vierailija
16/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei mulle kävi viime viikolla näin! Menin luomen poistoon, jota varten piti olla ylävartalo paljaana. Odottelin siellä toimenpidettä valmistelevan hoitajan kanssa, kun huoneeseen käveli niin komea lääkäri, että meinas mennä sanat sekaisin. Siinä hän sitten puudutteli mun rintaa ja leikkasi luomen, mä yritin ajatella jotain ihan muuta :D 

Vierailija
17/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Tosi kiusallista kun mulla muutenkin sos tilanteiden pelko eikä juuri mitään kokemusta miehistä, niin jännitän miehiä tuplasti enemmän kuin naisia. Sitten vielä jos mies on komea niin huh huh. Ihan hirveää.

Vierailija
18/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran (olin 25v nainen) oli vajaa 40v nätti ja sympaattinen naislääkäri joka tunnusteli varovasti kylkiluuni läpi murtumien varalta. Ensimmäinen ihokontaktini toiseen ihmiseen vuosikausiin, fantasioin tästä lääkäristä melko pitkään jälkikäteen. Heräsiköhän biseksuaalisuuteni siinä vai olinkohan ollut vaan epätoivoisen yksinäinen. :D

Vierailija
19/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasin taannoin terveysasemalle ajan jatkuvien päänsärkyjen vuoksi. Komea mieslääkäri tunnusteli perinpohjaisen hitaasti hartiat, päänahan, niskan, puremalihaksia, hiveli poskia ja leukaa ja silitteli leuan alta kysyen, tuntuuko puolieroja, tuntuuko kipua koskettaessa, siirteli helläkätisesti hiuksiani pois tieltä... Tutkimus tuntui niin miellyttävältä, että olin ihan päästäni sekaisin jonkin aikaa!

On kai se lääkärillekin joskus vaivaannuttavaa, jos selkeästi huomaa, että potilas tuntee nyt jotakin mitä ei tilanteessa pitäisi tuntea. :D Vaikka tietysti oikein viehättävän potilaan kohdalla voivat itsekin nauttia tilanteesta. Harmi, etten itse ole ulkonäöllisesti sitä luokkaa, että ilo olisi molemminpuolinen!

Siis, joo. Minunkin hiuksia tämä lääkäri siirteli ja paineli ja hieroi lihaksia ym. Keskityin ihan oikeasti siihen että en alkanut mitään läähätellä tai muuta epäasiallista, ajattelin vaan koko ajan että nyt vi**u oikeesti nainen kerää itses.

-ap

Vierailija
20/233 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero mies. Silti kukaan ei ole koskettanut minun sydämeeni niin kuin kaksi miestä molemmat lääkäreitä.

kerro lisää... mittashan se sulta stondiksen ja kuunteli stetoskoopilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi