Elvisteletkö lapsillasi facebookissa?
Kommentit (25)
En elvistele, koska en muutenkaan jaa lasteni asioita somessa. Lapset on ihan erillisiä henkilöitä, eikä mitään minun jatkeitani, heillä on oikeus yksityisyyteen. Eri asia, jos ollaan yhdessä jossain tai tehty yhdessä jotain, sen voin kertoa, mutta kuvia en niissäkään tapauksissa lapsistani laita (kuten en lupaa kysymättä aikuisistakaan).
Nolompaa on esittää, että elämä jatkuu kuten ennenkin vaikka on perheellistynyt. Naurettavaa.
No en! Tytärten mielestä olisi tosi noloa.
Ja ilman heidän lupaansa en postaile mitään mikä antaa tietoja yksityiselämästä.
Saati omastakaan.
T. Työ Migrissä.
Voi onnea, että ystävieni lapset ovat jo isompia. Sitä suttunaamojen ja räkäposkien kuvakavalkadia, kun Piiu-Liinat ja Eevi-Petterit kuvissa söivät äityliinien kissanhiekkalaatikon sisällön näköisiä moskia. Tietenkin klassiset pottakuvat ja siteeraukset, mitähän aivotonta ne apinat taas päästivät suustaan. Toivottavasti nuo lapset eivät aikuisina koskaan tule näkemään niitä päivityksiä.
Olen parikymppinen nuori, ja äitini jaksaa kyllästymiseen asti laittaa kuulumisiani someen - minulta kysymättä :) Muutaman isomman aiheesta käydyn riidan jälkeen on vähän rauhoittunut, mutta edelleen kyllä yrittää aina ottaa ja laittaa ties mitä kuvaa ja minne. Parhain oli ehkä se, kun hän laittoi omalle seinälleen kuvan minusta ja synttärionnittelut, mutta ei merkinnyt minua kuvaan jotta en suuttuisi :D En tiedä mikä logiikka tässä oli, sillä kyllähän se kuva kuitenkin minulle näkyi.
Ymmärrän kyllä että äitini ei tarkoita pahaa, mutta itse äärimmäisen yksityisenä ihmisenä ja someen hiukan skeptisesti suhtautuvana en pidä siitä että äitini sadat fb-kaverit näkevät/tietävät asioistani joskus jopa enemmän kuin ystäväni. Keskustelut siis jatkuvat...