Turun sanomat: Äidit joutuivat poistumaan bussista
Juttu vain tilaajille. Voisiko joku kertoa, mistä on kyse, kiitos!
Kommentit (96)
Olisi kyllä kiinnostavaa tietää enemmän. Tuskinpa kyse on ollut pelkästä pikkulapsen äänekkyydestä, tai jos on, niin ihmettelen, koska lasten itkuthan kuuluvat normaaliin elämään esim. julkisissa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei tääl kettää turkkarin tilaajaa vissiin ol?? Auttaka ny täsä asjas!
Todennäköisesti kyse ammattiloukkaantujista.
Tästä voisi saada hyvän keskustelun, kun tietäisi mitä on tapahtunut.
Turkkarin kommentteihin oli tullut tieto, että lapset olisivat juosseet bussin käytävillä ja kuljettaja huomauttanut tästä äitejä.
Yleensä Turun bussikuskit ovat ihan asiallisia ja ammattitaitoisia, mutta joukkoon mahtuu pari raivohullua kaaharia. Olisi kyllä kiva kuulla, mistä tällä kertaa on kyse.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Kyllä me puhuttais, jos vaan tiedettäis, mitä on tapahtunut. Mahtavasti todettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Kyllä me puhuttais, jos vaan tiedettäis, mitä on tapahtunut. Mahtavasti todettu.
Milloin se on täällä keskustelua estänyt?
Lapsi joka bussissa itki oli 3 vuotias, eli ei juoksennellut bussissa... Tilatkaa ts niin näette uutisenkin.
No kyllä minua ainakin ärsyttää kuunnella kauheeta huutoitkua bussissa ja vielä enemmän ärsyttää se kun vanhemmilla ei ole mitään otetta lapsiinsa
Tku kirjoitti:
Lapsi joka bussissa itki oli 3 vuotias, eli ei juoksennellut bussissa... Tilatkaa ts niin näette uutisenkin.
Siellä empaattinen turkulaisäityli lällättelee meille muille, jotka tilaamme Kalevaa, Aamulehteä ja Karjalaista.
Tku kirjoitti:
Malliesimerkki naisten keskinäisestä solidaarisuudesta. MINÄ tiedän, lällätilää.
Tku kirjoitti:
Olin niin unohtanut, kuinka v-mäinen vain varsinais-suomalainen voi olla.
Miksi sieltä bussista poistui kaksi äitiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sieltä bussista poistui kaksi äitiä?
Ryhmäkuri. Jos minun lapseni karjuu kuin syötävä ja siitä huomautetaan, niin et kyllä matkusta bussissa sinäkään lapsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tääl kettää turkkarin tilaajaa vissiin ol?? Auttaka ny täsä asjas!
No eihän kukaan sellainen tilaa lehteä, joka osaa käyttää nettiä :D
En näe itse juttua, mutta kommenteista päätellen lapsi ole melunnut ja kuski oli kehottanut äitiä hiljentämään lapsen. Enempää ei selvinnyt.