Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen silmien väri??

Vierailija
03.12.2018 |

Olen hyvin vaalea ja sinisilmäinen, kuten kaikki meidän suvussa. Joku vihertäväkin on mahtunut joukkoon, muuta laaguninsinisistä tummansinisiin olemme muutoin kaikki.

Nyt olen viimein löytänyt miehen joka on kaikin tavoin kunnon kumppanin kriteerit täyttävä mutta se mutta...arvaatte varmaan..ruskeat silmät. Olen yrittänyt ohittaa tämän ominaisuuden jonka koen vieraana ja siten olenkin havainnut miehen ihan tosi hyväksi tyypiksi. Ehkä tulisin tämän ruskeasilmäisyyden kanssa itse toimeen mutta lapsiakin ehdin jo murehtia. Miehen sukukin on melko ruskeasilmäistä..onko siis täysin vääjäämätöntä että se on dominoiva piirre ja jyrää kaikki mahdollisuuteni saada sinisilmäiset lapset?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaapa vaikka sitä tummahipiäsitä jenkkiläistä

pidätyskuva-mallimiestä joka oli jollain ihmeellä saanut itselleen siniset silmät. Ja kuvitelkaa sama kaveri ruskeasilmäisenä = ei yhtään minkään näköinen.

Vierailija
42/88 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pidätyskuva-mallimiestä joka oli jollain ihmeellä saanut itselleen siniset silmät. Ja kuvitelkaa sama kaveri ruskeasilmäisenä = ei yhtään minkään näköinen.

No laitahan jo kuva niistä maailman sinisimmistä  omista silmistäsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laitahan jo kuva niistä maailman sinisimmistä  omista silmistäsi :D

😂 oikeesti tämä keskustelu on just näin typerä, ei maha minkään😂

Ja silti mua oikeasti ahistaa tämä asia. Voi jeesus tätä elämää.

Vierailija
44/88 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, onko miehesi perinyt ruskeasilmäisyyden toiselta vai molemmilta vanhemmiltaan. Jos vain toiselta, lapsenne sinisilmäisyyden todennäköisyys on 50%. Sinisilmäinen on aina perinyt sinisilmäisyyden kummaltakin vanhemmaltaan.

Eikö tätä enää peruskoulubilsassa opeteta, vai jäikö koulut arjalaisämmältä käymättä?

Vierailija
45/88 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taas taitaa johtua siitä, että tuo mies oli etniseltä taustaltaan alueelta, joissa suurimmalla osalla on ruskeat silmät. Eli harvinainen kombo on se, mikä tuossa viehättää. Lisäksi on muutenkin todella hyvännäköinen esim. luustonsa puolesta. 

Yhtä lailla Suomessa, missä suuri osa ihmisistä on sini- tai harmaasilmäisiä, tummat silmät ovat harvinaisemmat. Itsellä on siniset silmät ja keskiruskea tukka, mies tummasilmäinen ja ruskeatukkainen. Tyttäremme, joka on jo aikuinen, on luonnostaan vaaleatukkainen ja tummasilmäinen. Toki äidin mielipide, mutta kaunis ja harvinainen kombo sekin - ja silmien ja hiusten väriä on todella vaikea ennustaa etukäteen. Jos asia on sinulle noin tärkeä, kuulostaa siltä ettet ole kovin rakastunut siihen ruskeasilmäiseen mieheesi. Lapsia ei hänen kanssaan näin ollen kannata tehdä. 

Vierailija
46/88 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on täällä jo sanonut, että teillä on ihan hyvät mahikset saada sinisilmäinen lapsi, mutta samalla vaikka lapsen isä olisi sinisilmäinen, lapselle voi periytyä ruskeat silmät. Arpapeliä. 

Vierailija
47/88 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itse voin vähän samaistua tuohon että voisi mahdollisesti kokea vieraaksi lapsen, joka ei näytä itseltä. En tiedä haluaisinko itse lasta esimerkiksi mustan tai aasialaisen miehen kanssa samasta syystä. Tai saisin olla todella rakastunut. Mutta lapsen silmien väri on aika paljon pienempi asia, eikä sinisilmäisyydestä ole takeita jos miehen suvussakin on ollut ruskeita silmiä. Aika tarkkaan saa seuloa kumppanin, jos tuolle linjalle lähtee. 

Vierailija
48/88 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap miettinyt, mitä kaikkea muuta "vikaa" lapsessa voi olla. Useimmat ovat onnellisia, jos lapsi on terve.

Vierailija
49/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sikäli että omasta mielestänikin vaalea hipiä ja tukka ruskeillä silmillä on ruman näköinen. Minulla on yksi ystävä joka eroaa sekä kehon mallinsa että kasvojensa puoesta paljon yleisestä kauneus käsityksestä ja on hän kerran tosi surkeana minulle todennut ettei kukaan hänen elämässään ole koskaan sanonut häntä kauniiksi. Kyllä mä ymmärrän ettå sillä on ihmiselle iso merkitys. MUTTA hän on tehnyt asian parissa ison psyykkisen työn ja elää valtaosin tosi tyydyttävää elämää.

Ja siis ajatelkaapa nyt vaikka Tarja Halosta, ei ole mikään kaunokainen hänkään ja melkoisen menestyksekkään elämän saavuttanut, ihan jo itsenään mutta sen lisäksi on perheet ja kaikki.

Eli ei elämä ole ulkonäöstä kiinni ja se vaadittava psyykkinen työ voi kasvattaa ihmistä tosi paljon!

Vierailija
50/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän johtuu siis siitä että myös Halosella on sentään siniset silmät!! :D

Vierailija
51/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa vaikka Ruotsin prinsessa Victorian tyttären kuvaa ja kuvitelkaa hänelle siniset silmät.

Vierailija
52/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ovat paljon kauniimmat ja sielukkaammat kuin iänikuiset, hailakat siniset. Tummissa silmissä on tulisuutta ja intensiteettiä ihan eri lailla. Parasta on, kun silmät ovat melkein mustat, tulee hyvin syvä katse!

Vierailija
53/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän sikäli että omasta mielestänikin vaalea hipiä ja tukka ruskeillä silmillä on ruman näköinen. Minulla on yksi ystävä joka eroaa sekä kehon mallinsa että kasvojensa puoesta paljon yleisestä kauneus käsityksestä ja on hän kerran tosi surkeana minulle todennut ettei kukaan hänen elämässään ole koskaan sanonut häntä kauniiksi. Kyllä mä ymmärrän ettå sillä on ihmiselle iso merkitys. MUTTA hän on tehnyt asian parissa ison psyykkisen työn ja elää valtaosin tosi tyydyttävää elämää.

Ja siis ajatelkaapa nyt vaikka Tarja Halosta, ei ole mikään kaunokainen hänkään ja melkoisen menestyksekkään elämän saavuttanut, ihan jo itsenään mutta sen lisäksi on perheet ja kaikki.

Eli ei elämä ole ulkonäöstä kiinni ja se vaadittava psyykkinen työ voi kasvattaa ihmistä tosi paljon!

Apua! Ei kai ystävälläsi vaan ole siniset silmät ja tummat hiukset! Sillä tummat hiukset kuuluvat vain ja ainoastaan ruskeasilmäisille.  Jotenkin näin kai se menee sinun logiikkasi mukaan.....

Vierailija
54/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla ihmisellä on vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Jos on, ei se väritys ainakaan rumenna vaan on eksoottisen näköistä.

Vierailija
55/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihreäsilmäisen, mies ruskea ja lapset sinisilmäisiä.

Vierailija
56/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa vaikka Ruotsin prinsessa Victorian tyttären kuvaa ja kuvitelkaa hänelle siniset silmät.

Eli olisko se sitten niin kuin kaunis lapsi jos olisi siniset?

Vierailija
57/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa ??? Potentiaalisten lasten silmien väri !

Ei h*lvetti , ei kukaan voi ahdistua jostain ei vielä edes siitettyjen lasten silmien väristä.

Jos joku periytyvä mahdollisesti sairautta aiheuttava geeni niin ehkä.

Tosiaan, niitä lapsia ei välttämättä kuulu eikä näy vaikka kuinka yrittäis, siinä vaiheessa ottaisi vaikka oranssisilmäisen lapsen.

Ja lapsien silmien värillä mutehtiminen on nyt täysin itsekästä paskaa, terveisin munuaissairas, jonka lapsi voi 50% mahdollisuudella kantaa samaa geenivirhettä. (sairaus realisoituu yleensä vasta yli 30 ikäisellä joten vielä ei olla otettu selvää sairastaako.)

Vierailija
58/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis itse voin vähän samaistua tuohon että voisi mahdollisesti kokea vieraaksi lapsen, joka ei näytä itseltä. En tiedä haluaisinko itse lasta esimerkiksi mustan tai aasialaisen miehen kanssa samasta syystä. Tai saisin olla todella rakastunut. Mutta lapsen silmien väri on aika paljon pienempi asia, eikä sinisilmäisyydestä ole takeita jos miehen suvussakin on ollut ruskeita silmiä. Aika tarkkaan saa seuloa kumppanin, jos tuolle linjalle lähtee. 

Mä vielä ekaa odottaessa pohdin jotain tuon tapaista, että tuntuuko lapsi ihan omalta, jos olisi todella erinäköinen kuin itse on. Hänen isänsä on siis aasialainen. Ja todellakin tuntuu ihan omalta lapselta, vaikka on kuin ilmetty isänsä ulkonäöltään.

Vierailija
59/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassunhauska provo ja miten tosissaan ihmiset ovat vastanneet! 😱

Vierailija
60/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassunhauska provo ja miten tosissaan ihmiset ovat vastanneet! 😱

Oikeasti koettakaa nyt ihmiset käsittää että näin hemmetin noloa asiaa ei kehtaa puhua missään ja tässä miettii pää tuskassa että kannattaako suhdetta mieheen syventää vai ei!

Ja edelliselle tiedoksi että totta kai terveys kiinnostaa kaiken yli jne. Mutta mä olen ihan uudessa elämäntilanteessa, kuten sanoin en ole aiemmin edes ihastunut kuin vain sinisilmiin ja nyt on jo näin vakava harkinta kyseessä. Ja todellakin se vieraus mua pelottaa, siitä siis on kyse eikä siitä että lapsen olisi pakko olla ”kaunis”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme