Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän 3-vuotias ei saa puhua mummin kuullen joulupukista - mummin mielestä se on uskonasia ja niistä pitää olla hiljaa

Vierailija
03.12.2018 |

Putousta ja Salkkareita kyllä saa (pitää) mummilassa katsoa, eikä ulostehahmoissa ja muussakaan toiminnassa ole muka mitään ihmeellistä, koska se tulee tv:stä ja on hauskaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostehahmo?

Vierailija
2/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, mummi siis uskoo jollain tasolla joulupukkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi kuvittelee, etteä jeesus ja joulupukki on sama tyyppi?

Vierailija
4/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulostehahmo?

Putouksen hahmot - mitä ne nyt ovat ne Pierut ja Pökäleet...?

Ap

Vierailija
5/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mummi voi ihan yksin katsoa niitä pieruja ja pökäleitä ja sinä pidät 3v kaukana mummista ja mummin älyttömistä jutuista. Simple life. Ole hyvä.

Vierailija
6/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kauhulla odotan kun meidän miniä, muuten ihan mukava ihminen mutta kauhea jouluhössöttäjä päättää taas tehdä joulunäytelmän. Joka joulu kun miniä tuli kuvioihin niin meillä on nyt sitten Tiernapojat eli minun poika on kuningas Herodes ja pukeutunut päiväpeittoviittaan, aamutakkiin ja pannumyssykruunuun. Miniä on Murjaanien kuningas mutanaamiolla ja minä saan sitten olla Knihti, meillä on aamutakit ja kuusenkoristenauhaa.

Pojanpoika on Mänkki ja pyörittää tähteä ja pojantyttö on sitten Lucia. Miekat on puusta ja päällystetty foliolla. Pappa videoi ja editoi sitten sukulaisille lähetettävän jouluvideon. Minä aina häpeän silmät päästäni mutta lapsilla on hauskaa.

Meillä huonekorkeuskaan ei ole mitenkään ihmeellinen niin aina jonkun miekka osuu lamppuun tai jonkun silmäkulmaan niin saa siinä sitten pelätä ettei mikään hajoa tai lapset loukkaa itteään.

Vierailija
7/7 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummin sivistyksessä on pahoja aukkoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä