Haluaisin parisuhteen, jossa tehdä yhdessä ei-mitään
Haluaisin sitoutuneen kumppanin, jota ei kiinnosta pinnalliset asiat liiaksi asti. Ei olisi pakko "pitää itsestään huolta" ottamalla täyteaineita vanhenemisen estämiseksi ja omimalla uusimmat kauneustrendit. Syötäisiin jotain yksinkertaista, myös terveellisesti, mutta ei mitään fanaattista vegeruokavaliota. Käveltäisiin ulkona ja käytettäisiin joskus päihteitä kohtuudella. Nukuttaisiin päiväunia ja luettaisiin jotain kirjoja vaikka jos olisi liian tylsää ja kesällä käytäisiin istumassa meren tai järven rannalla. Harrastettaisiin seksiä. Sisustettaisiin ja siivottaisiin sen verran kun on pakko. Tämä on mun unelma.
Kommentit (16)
Kuulostaa mun suhteelta. Joskus pelataan yhdessä tai katotaan sarjaa/leffaa. Joskus käydään ravintolassa tai kaupoilla. Joskus vaan ollaan samassa huoneessa omissa oloissamme.
Abilityy and recurs bankk. Time annd energyy and childrens.
Oikeesti? Mä olen luullut että parisuhteessa pitää hirveästi skarpata ja olla paras versio itsestään. Käydä salilla ja näyttää hyvältä, tienata tarpeeksi rahaa jne. Ap
Ja sitten moni parisuhteessa elävä vaikuttaa joutuvan sukuloimaan paljon. Ja toisaalta kestämään muun muassa kumppanin piereskelyä, instakuolaamista, äänekkäästi syömistä ja peliriippuvuutta. Onko mulla liian negatiivinen kuva parisuhteesta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Mä olen luullut että parisuhteessa pitää hirveästi skarpata ja olla paras versio itsestään. Käydä salilla ja näyttää hyvältä, tienata tarpeeksi rahaa jne. Ap
Sarkasmia? Ethän oikeasti luullut noin?
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Deittiprofiileja selatessa tulee vain tollasta vastaan. Siksi minäkin lähdin naisena menemään, kun kaikki miehet ovat muka urheilullisia ja käyvät salilla jne. Tahtoisin ihan tavallisen miehen, joka kertoisi rehellisesti just noi asiat, mitä kerroit:) N49
Joo kaikki tillittävät vain kuinka harrastavat sitä ja tätä. Mua ei edes kiinnosta ne harrastukset. Kertoisivat enemmän mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmia? Ethän oikeasti luullut noin?
-Eri
Kyllä oikeesti. En tykkää itse siivouksesta, sisustuksesta enkä ruuanlaitosta, joten olen toistuvasti lukemani perusteella ajatellut olevani se ns. parisuhdemateriaalin vastakohta. Ja toisaalta en ole mikään nykyaikaisen liberaali, vaan lemppaisin kumppanin esimerkiksi ryhmäseksi tai vapaan suhteen haluamisesta tai poken harrastamisesta. Jo suhteen ulkopuolisen, pienen ihastuksen hyväksyminen tekee tiukkaa. Haluan siis sitoutua tiiviisti, mutta en lapsia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittiprofiileja selatessa tulee vain tollasta vastaan. Siksi minäkin lähdin naisena menemään, kun kaikki miehet ovat muka urheilullisia ja käyvät salilla jne. Tahtoisin ihan tavallisen miehen, joka kertoisi rehellisesti just noi asiat, mitä kerroit:) N49
Minä olen oikeasti urheileva nainen. Nautin siis liikkumisesta, en liiku ulkonäön takia. Aika monen urheilulliseksi itseään kuvaavan kanssa kävin lenkillä. Monien urheilullisuus oli armeijassa juostu cooper tai kerran vuodessa salilla käynti. Keksin sitten pyytää ensitreffeille 10 lenkille ja pääsin noista sohvaperunoita eroon ja löysin mukavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeasti urheileva nainen. Nautin siis liikkumisesta, en liiku ulkonäön takia. Aika monen urheilulliseksi itseään kuvaavan kanssa kävin lenkillä. Monien urheilullisuus oli armeijassa juostu cooper tai kerran vuodessa salilla käynti. Keksin sitten pyytää ensitreffeille 10 lenkille ja pääsin noista sohvaperunoita eroon ja löysin mukavan miehen.
Siis kävin treffeillä.
Minäkin haluan! Kuunnella klassista, progea ja jazzia sängyssä - pitää levyraatia. Tehdä ajatusvirta-assosiaatioita! Pitää kahdestaan runopiiriä! Vapaapäivinä ei aina noustaisi ollenkaan!
Kuljeskella iltapäivien katoavassa valossa yhdessä pieniä kävelyjä, keittää loputtomasti kahvia, nauttia aamulla ensimmäiseksi lasi skumppaa jos on aihetta juhlaan. Olisi usein juhlavaa. Elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan! Kuunnella klassista, progea ja jazzia sängyssä - pitää levyraatia. Tehdä ajatusvirta-assosiaatioita! Pitää kahdestaan runopiiriä! Vapaapäivinä ei aina noustaisi ollenkaan!
Kuljeskella iltapäivien katoavassa valossa yhdessä pieniä kävelyjä, keittää loputtomasti kahvia, nauttia aamulla ensimmäiseksi lasi skumppaa jos on aihetta juhlaan. Olisi usein juhlavaa. Elämä.
Oot ihana!
❤️
Mahtavaa! Miksei tullut itelle mieleen kun olin sinkku :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten moni parisuhteessa elävä vaikuttaa joutuvan sukuloimaan paljon. Ja toisaalta kestämään muun muassa kumppanin piereskelyä, instakuolaamista, äänekkäästi syömistä ja peliriippuvuutta. Onko mulla liian negatiivinen kuva parisuhteesta? Ap
Ei parisuhteessa ole mielestäni merkittävästi enemmän sukulointia kuin muutenkaan(esim nyt ollaan menossa jouluna miehen perheen luo, tapasimme heidät viimeksi pääsiäisenä), ja toki joutuu joitain huonoja puolia sietämään puolin ja toisin(mutta esimerkiksi piereskelyn voi hoitaa eri huoneessa, eivätkä suinkaan kaikki ole instakuolaajia tai peliriippuvaisia). Enimmäkseen parisuhde on tavallista arkea jaettuna rakkaan ihmisen kanssa, onko läheisilläsi kurjia suhteita tai perustuuko käsitys suhteista tähän palstaan?
Kun löytää sellaisen ihmisen, joka tykkää samoista asioista, muu sujuu kyllä omalla painollaan.
Mulla on ollut tuollaisia paineita erityisen narsististen ja itsekeskeisten miesten kanssa, niille vain ei riitä koskaan mikään ja aina voisi olla parempi. Koska olen tuollainen itseäni kohtaan muutenkin niin jos mies alkaa huomautella jostain vaatteistani tai silmälaseistani jne niin ei jaksa enää kiinnostaa. En tiedä miten miehet jaksaa kuunnella tuota naisilta...
Toihan on ihan normaali parisuhde.