Sydänlääkärin syöksykierre - australialainen draamasarja
Onko joku katsonut? Alkoi kaksi viikkoa sitten ja ensimmäinen kausi jo Areenassa. Mielestäni ihan viihdyttävä sarja.
Kommentit (40)
On ihan viihdyttävä. Hyviä hahmoja, joissa on luonnetta. Huumoria löytyy. Doc Martinin veroinen lähes.
Penny oli niin kaunis ja tyttömäinen ekassa kaudessa mutta silmämeikin ja nutturan ansiosta hänestä tuli jotenkin tätimäinen. Sarja ei ole ollut niin hyvä kuin odotin. Charlie olisi pitänyt jättää pois kolmannesta kaudesta koska sitä mahaa ei saatu peitettyä eikä raskaus kuulunut käsikirjoitukseen. Ajax on typerä niin olemukseltaan kuin käytökseltäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Typerä sarja jossa lääkäri hosuu joka lävessä vehkeensä kanssa.Ei jatkoon.
Pääosan esittäjä on pahis. Ei kai kukaan kelpuuta hänen kaltaista elämänkumppaniksi. Ei omatuntoa, ei tunneälyä ei mitään. Penis on miehen aivot.. Miksi tuollainen on pitänyt luoda ja vielä tv- sarjana? Täyttä kuraa.
Olen seurannut, mutta ei niin hyvä kun muut tällä ohjelmapaikalla aikaisemmin olleet, jotenkin pinnallinen ja ikävää huumeiden ja viinan kanssa läträämistä ja muka hauskaa. Kaipaan sitä Kanadalaista sarjaa missä oli se poliisi ja opettaja villin lännen aikaan, tietääkö kukaan siitä mitään?
Se Piikkejä paratiisissa oli kyllä hyvä. Tää on ihan surkea.
Erikoista näyttelyä ja todella outoja juonenkäänteitä, katson lähinnä siksi kun ihmettelen miten noin tehtiin? Ja aika hyvä, töiden jälkeen lepohetki sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut, mutta ei niin hyvä kun muut tällä ohjelmapaikalla aikaisemmin olleet, jotenkin pinnallinen ja ikävää huumeiden ja viinan kanssa läträämistä ja muka hauskaa. Kaipaan sitä Kanadalaista sarjaa missä oli se poliisi ja opettaja villin lännen aikaan, tietääkö kukaan siitä mitään?
Kanadalainen sarja oli Sydämen kutsumus. Pääpari ovat menneet oikeasti naimisiin, eli ovat pariskunta siviilissä. Opettajatar ja ratsupoliisi.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri on seksiaddikti. Se näkyy päällimmäisenä. Muutenkin seksi on korostettuna esillä koko sarjassa.
Eniten harmitti kun se Harriet tuli pilaamaan sarjan. Olisin toivonut Hughin ja Pennyn menevän lopulta yhteen.
Odotin paljon enemmän sillä olihan kyseessä australialainen sarja. Todella huonot näyttelijät. Roolisuoritukset surkeita. Päähenkilö ei ollut lainkaan aidon tuntuinen, liikaa yrittämistä, jossa epäonnistui täysin. En katsoisi enää uudelleen.
Mistä näkee 1 ja 2 jauden,kun 3 kaudesta vasta slko Areenassa
Hei... ei ole pakko katsoa. Tehkää itse parempi.
Aussit osaa ihanan hömpän. Hugh on ihku
Kausi 1 ihan ok, en ole jaksanut katsoa kaikkia muita. Tuntuu, että huononee koko ajan. Ihan noloja juonenkäänteitä.
Gesundheit kirjoitti:
Hei... ei ole pakko katsoa. Tehkää itse parempi.
Höh, minulla on oma työni, en ehdi. Ja ei ole pakko katsoa, se on totta.
Pidän aussi sarjoista, eikä tämäkään tee poikkeusta. Tätä on mielestäni tehty pilke silmässä, niinkuin "piikkejä paratiisissä" sarjaa . ei niin loogisesti, kuin esim suomalaista "sykettä", mutta asiat tulee selviksi ja juttu etenee. tuntuu että näyttelijöillä on ollut hauskaa tätä tehdessä. Odotan jatko kausia, koska tarina jäi sopivasti keskeneräiseksi
Koska areenaan neloskausi? Vitonenkin jo julkaistu.
Pennyn näyttelijän (Hayley McElhinney) sisko Mandy näytteli sitä ylihoitajaa tms taannoisessa sarjassa Love Child.
Siis voiko olla niin, että yle skippasi koko neloskauden? Nyt on vitonen areenassa vielä vähän aikaa. Vai olenko vain itse missannut sen?