Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka koet että kiinnostuksesi seksiin kumppanin kanssa on lopahtanut ulkonäöllisistä syistä: oletko uskaltanut ottaa asian puheeksi?

Vierailija
02.12.2018 |

Miten tuollaisen asian voi ottaa esiin ilman että toinen loukkaantuu ihan kauheasti? Kumppanini on lihonut melkoisesti ja rasva on kertynyt kaikkialle, erityisesti vatsaan. Lisäksi hänen hiki haisee pahalle ja hengitys myös.
Miten tällaisesta asiasta voi sanoa ilman että toinen menettää täysin itsetuntonsa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies lihonut kymmenisen kiloa suhteen aikana, mutta ei haittaa minua. Komea on silti silmissäni.

Sitten on kyllä nämä hygieniajutut. Tukkaa pesee hyvin harvoin (pitkät) ja hampaita myös.

Kun olen suoraan sanonut likaisuudesta, ottaa itseensä tyyliin "en tuu sitten lähelle, kun oon niin likanen ja ällöttävä".

Nykyään olen koittanut hienovaraisesti vihjata, että muistiko pestä hampaansa. Käydään yhdessä usein suihkussa, niin pyydän aina pestä hänen hiuksensa sen varjolla, että se on mielestäni niin mukavaa.

Nää on kyllä aika vaikeita juttuja, kun pelkää juuri sitä, että toisella tulee epäkelpo ja riittämätön olo.

Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi vaikkapa aineenvaihdunnasta johtuva fysiologinen ongelma. Mutta kuinka ihmeessä kukaan voi loukkaantua siitä, jos huomautetaan hygieniasta? Kyllä siitä saa toiselle sanoa kun ollaan intiimissä suhteessa.

Kyseessä voi olla pahimmassa tapauksessa jonkinlainen valtapeli tai mindf**k. Normaalissa parisuhteessa ihminen huolehtii hygieniastaan ja haluaa miellyttää kumpaaniaan. Se, ettei välitä tai alkaa passiivis-aggressiiviseksi kyllä kertoo minusta arvostuksen puutteesta kumppania kohtaan.

Exälläni oli kamala p:n hajuinen hengitys, ja se johtui yksinkertaisesti puutteellisesta suuhygieniasta. Sen sijaan että olisi alkanut puhdistaa paremmin ja useammin, mies kielsi ongelman ja selitti jostain nestehukasta... ja väitti että kerran päivässa harjaamisen ilman lankaa tms. pitäisi riittää. No eihän se riittänyt, kun henki haisi aina. Eli suutelua emme harrastaneet. (Silloin kyllä vaivautui pesemään hampaansa kun halusi panna. Arvatkaa oliko kiihottavaa... )

Vierailija
42/42 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut noita energiajuomien litkijöitä. Miten niistä tullaan riippuvaiseksi ja mitä niitä käyttävät ihmiset ajattelevat niistä saavansa? Itsekin olen ylipainoinen ja on ollut kiireistä elämässä, mutta ikinä ei ole tullut mieleenkään tarttua energiajuomaan. Haisevat ja maistuvatkin ihan kuselta. Käyttäjät usein vielä ylipainoisia ja sitähän sieltä purkista tulee, eli liikaa energiaa jolla kilot karttuu.

Energiajuomat maistuu todellakin aivan järkyttävälle. Niissä on samoja aineita kuin esim light-limsoissa, lisäävät näläntunnetta ja aiheuttavat halua syödä useammin. Lisäksi em. asioita aktiivisesti juovilla on suurempi taipumus vyötärölihavuuteen koska energiajuomissa olevat makeutusaineet ym tuppaavat jäämään nimenomaan vyötärölle. En osaa selittää, mutta varmaan moni on lukenut noista. 

Ap

En ole ylipainoinen enkä todellakaan luule energiajuomia terveelliseksi.. Mutta mun makuun ne maistuu todella hyviltä! En tykkää mistään tavallisesta limpparista, mut esim battery on minun suussa herkkua. En ikinä osta makeutettuja, eikä niissä normaaleissa ole makeutusaineita.

Yhä, tiedän että ne eivät ole terveellisiä, mutta ihmisillä on erilainen maku. Eihän kukaan omasta mielestään pahaa juomaa joisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi