Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game of Thronesin kuumimmat miehet?

Vierailija
02.12.2018 |

1. Khal Drogo
2. Dario Naharis, se 1. näyttelijä, ei 2!!
3. Petyr Baelish

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä saada tietää ettei Jon Snow olekaan kaikkien suosikki. Siis Khal Drogo on tietysti kuumin minustakin mutta kun se mentiin tappamaan. Itse olen jaksanut seurata got:a lähinnä vain koska Jon on niin ihku.

Vierailija
62/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä saada tietää ettei Jon Snow olekaan kaikkien suosikki. Siis Khal Drogo on tietysti kuumin minustakin mutta kun se mentiin tappamaan. Itse olen jaksanut seurata got:a lähinnä vain koska Jon on niin ihku.

mä en ole ikinä tykännyt jon snowsta x) se on vaan niin... plääh, ulkonäöllisesti ja persoonallisesti x) drogon jälkeen kuumimmiksi tuli cersei ja daenerys että mulla ei ole (hollywoodin ulkonäköpakkomielteidenkin takia) ollut mitään hätää. martinin hahmotkin on vaan tehty niin hyvin, että paljon huonompi tv-sarjakin on saanut jotain oikein! saa vaan nähdä ketkä on noiden tv-sarjan vetäjien kausien jälkeen vielä siedettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin vakava ja surumielinen hahmo. Aina jauhamassa velvollisuuksista ja kunniasta. Varmasti olisi loistava isä, mutta aika ankea puoliso pidemmän päälle. Onhan se toki ihan hyvännäköinen, mutta siltä puuttuu rentous ja huumorintaju. Siksi se ei ole kovin seksikäs.

Vierailija
64/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Robb Stark tietty!

Minulla on näköjään poikkeuksellinen miesmaku, kun Khal Drogo ei sytytä ollenkaan. En taida tykätä liian maskuliinisista miehistä :D

Vierailija
65/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Jon Snow on koko sarjan tylsin hahmo, mutta sama ilmiö vaivaa useimpia sankarihahmoja. Niin oikeamielisiä, uhrautuvaisia ja vielä salskeitakin, että käyvät ihanteellisuudessaan kyllästyttämään. Kirjassa Jonin hahmo oli mielestäni paljon synkempi.

Vierailija
66/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bronn on muuten aika sexy vaikka ei kauhean hyvännäköinen! 

Vierailija
67/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon

Tämä punapäinen tanskalsinen/norjalainen jonka oikeaa nimeä tai roolinimwä en nyt muista.

Robb

Jorah

K Drogo

Kyllä on tv-maailman kovin casting ollut tässä sarjassa, Jorahin, Aryan, Stannisin, Jamien, Nedin, Baelisin, Tyrionin, Oberynin näyttelijät aivan huippuja.

Vierailija
68/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jon

Tämä punapäinen tanskalsinen/norjalainen jonka oikeaa nimeä tai roolinimwä en nyt muista.

Robb

Jorah

K Drogo

Kyllä on tv-maailman kovin casting ollut tässä sarjassa, Jorahin, Aryan, Stannisin, Jamien, Nedin, Baelisin, Tyrionin, Oberynin näyttelijät aivan huippuja.

Perhana unohdin parhaan näyttelijän eli Lena Headeyn eli Cersein

Vierailija
69/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tormund ehdottomasti. Ja Ned Stark toisena.

Vierailija
70/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteleikö kukaan muu muutosta Jaime Lannisterissä tuotantokausien vaihtuessa? Aluksi oli täysi kusipää ja sitten ihan normaali ja jopa mukava heppu, ihan kuin näyttelijä olisi ollut täysin hukassa hahmonsa kanssa

Jaime on ollut elämässään pitkälti roolinsa orja. Lannisterin vanhin poika, perijä ja suvunjatkaja. Suuri soturi ja sitten myös kuninkaantappaja, halveksuttava selkäänpuukottaja. Paitsi että tappoikin kuninkaansa pelastaakseen miljoonia kaupungin asukkaita. Rakastaa vain siskoaan. Ei tunne ikinä pystyvänsä täyttämään isänsä odotuksia. Ei edes tämän kuoleman jälkeen koska ei pysty luopumaan Tyrionista. Jaimella on itse asiassa yksi sarjan ainoita kehityskaaria, muut junnaa aika lailla paikallaan. 

Niinpä. Nikolailla oli aika epäkiitollinen rooli alussa mutta onnistui tekemään Jamiesta hyvän. Osa kiitoksesta menee hyville käsikirjoittajille.

Vierailija
71/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jon

Robb

Jorah

K Drogo

Perhana unohdin parhaan näyttelijän eli Lena Headeyn eli Cersein

Ja Gwendolinen.

Vierailija
72/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaime Lannister ilman muuta ykkönen.

Tormund.

Ned Stark.

Vierailija
73/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin vakava ja surumielinen hahmo. Aina jauhamassa velvollisuuksista ja kunniasta. Varmasti olisi loistava isä, mutta aika ankea puoliso pidemmän päälle. Onhan se toki ihan hyvännäköinen, mutta siltä puuttuu rentous ja huumorintaju. Siksi se ei ole kovin seksikäs.

Muhun just vetoaa se surumielisyys ja lojaalisuus. Omassa elämässä vastuuntuntoiset ja luotettavat miehet on olleet lähinnä satuolentoja, joten se ei tee miehestä epäseksikästä minun näkökulmasta.

Ja Jonin rakastuminen Ygritteen oli koko sarjan parasta antia.

Vierailija
74/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oberyn. 

Luulen, että Jon Snow on kirjassa hotimpi. Kit Harington on jotenkin plääh siinä roolissa.

Vierailija
75/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se punatukkainen villi, joka näyttelee Beckissä Steinar Hovlandia

Khal Drogo, uuuuiih

Hurtta

Vierailija
76/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset