Game of Thronesin kuumimmat miehet?
1. Khal Drogo
2. Dario Naharis, se 1. näyttelijä, ei 2!!
3. Petyr Baelish
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Jon Snowlle ääni söpöydestä, olisi mukava toyboy. Ja heräsi kuolleista, pisteet siitä. Mutta kyllä se kuumin on Khal Drogo. Semmonen mies kun ottaisi ja veisi olkapäällään telttaansa ja heittäisi taljalle...
Se ottaa naisen kuin hevosen, vain takaapäin ja voimalla. Eikä siinä Khaalilla kauaa nokka tuhise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkaistitari!
Joffreyn ja Sansan ihanissa satuhäissä hänellä ja Oberyn Martellilla oli selvästi silmäpeliä.
Eihän sansa mennyt joffreyn kanssa naimisiin vaan Margaery. Sansa na i kää piön.
Niinhän se olikin. Mutta onneksi Sansakin sai sitten normaalipituisen aviomiehen.
Olenko ainoa, joka tykkää Theonista? Ihana whoopie <3
Vierailija kirjoitti:
Taidatte pitää soturimiehistä.
Eihän tässä kysytty minkä hahmo on got:ssa kuumin, vaan pelkästään ulkomuodosta ymmärtääkseni. itselläni tosin omasta mielestäni hauska persoonallisuus tekee ulkonäöstä objektiivisesti kuuman.
Kas kun kukaan ei ole sanonut vielä Hound. Itse en tykkää, mutta muilla keskustelupalstoilla hän tuntuu olevan suosikki.
Kahal drogo kuumin. Ser Jorahilla on ihana ääni.
Ei kelpaa se kalju neuvonantaja kenellekkään :( t. M32v / kalju muttei läski
Jaqen H'ghar on mielestäni kuumin, hands down. Tokana sitten Khal Drogo ja kolmantena Petyr ja Viserys.
Jaime Lannister, pitkillä/pitkähköillä hiuksilla.
Komeita miehiä (ja kauniita naisia) kyllä riittää tässä sarjassa. Mutta vastaan Ser Jorah. Mulla on siihen joku perversio :D.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa se kalju neuvonantaja kenellekkään :( t. M32v / kalju muttei läski
Sen kaljun seksikkyyttä syö se valitettava fakta, että hänet on poikasena kuohittu. Muuten kyllä ehdottomasti suosikkihahmojen kärkikahinoissa.
Seksikkäimpiä hahmoja mielestäni ovat Tormund ja Oberyn Martell. Olin kyllä todella pettynyt hänen kohtaloonsa. Toki Khal Drogo oli kivan näköinen, mutta mä tykkään että kundilla on pilkettä silmäkulmassa.
Mutta mutta... Viimeisen kauden perusteella pakko sanoa, että The Night King on aika kuumottava monella tapaa..:P
Jaqen H'ghar, Khal Drogo, mutta myös Hound ja Bronn. Tywin Lannister.
En tykkää yhtään noista pojista, mutta jos ois pakko niin Gray Worm on kyllä soma.
Hound. Vaikka naamansa onkin ruma. Ja Grey Worm, vaikka ei ole genitaaleja.
Khal Drogo pitäisi kyllä herättää kuolleista. Taisi heräsi kai se hetkeksi mutta miten sille sitten kävi? Polttiko vaimo sen elävältä? En tarkkaan muista
Viserys kuumin jonkun mielestä? Yhtä kuuma kuin Joffrey...
Brianne of Tarth. Semmonen kunnon kokoinen ritari joka veisi ja minä vikisisin...
Vierailija kirjoitti:
Viserys kuumin jonkun mielestä? Yhtä kuuma kuin Joffrey...
no joo, kirjoissa joffrey oli tyyliin komein prinssi ikinä (jonka ymmärtää vanhempia katsottaessa :D) ja siitä varmaan haluttiin vähän erinäköinen sarjassa koska "iivoool!", mutta viserys on nolo twink enkä voi vastustaa sitä :'D objektiivisesti sen kasvojen luusto on tosi kaunis imo
No just Tormundia tarkoitin.