Game of Thronesin kuumimmat miehet?
1. Khal Drogo
2. Dario Naharis, se 1. näyttelijä, ei 2!!
3. Petyr Baelish
Kommentit (76)
Veikkaan, että Jaime ja se iso vaalea soturinainen päätyy lopuksi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Jaime ja se iso vaalea soturinainen päätyy lopuksi yhteen.
Tätä olen toivonut 😊 Täältä myös ääni Jaimelle.
Eikö Ramsay Bolton ole kenekään mieleen. Hiukan paha poika, mutta sydän paikallaan.
Ramsay Bolton grrrrr ja Gendry :3
Stanniskin oli kirjoissa ihan komea.
Vierailija kirjoitti:
Jaime Lannister sen jälkeen kun asensi kultaiset sormet...
Meninaatko että niissä olisi vibraattorit?
Vierailija kirjoitti:
Kukkaistitari!
Joffreyn ja Sansan ihanissa satuhäissä hänellä ja Oberyn Martellilla oli selvästi silmäpeliä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että mulla on joku outo perversio ja oon nolon mieltymykseni kanssa yksin, kun Petyr saa polvet tutisemaan, mutta on näköjään muitakin!
Se on hyvinkin suosittu hahmo! Tuollainen evil genius-meininki aina puree ja näyttelijällä on paljon karismaa sekä hyvät kasvot. Se Sansan näyttelijäkin oli jossain haastattelussa ihan silleen että Petyrin roolihahmo saattaa olla ällö mutta näyttelijä on niin komee ja kiva että ei haitannut keskinäiset kohtaukset yhtään.
Kolme sivua, ja mä olen ensimmäinen Jaqen H'gharin kannalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkaistitari!
Joffreyn ja Sansan ihanissa satuhäissä hänellä ja Oberyn Martellilla oli selvästi silmäpeliä.
Eihän sansa mennyt joffreyn kanssa naimisiin vaan Margaery. Sansa na i kää piön.
Vierailija kirjoitti:
Kolme sivua, ja mä olen ensimmäinen Jaqen H'gharin kannalla?
Totta!! Unohdin tyystin!
Minä tykkään siitä partaisesta pohjoisen villistä, joka katselee sitä ritarinaista sillä silmällä, tai oikeastaan katselee kuin pikkupoika suklaajäätelöä.
drogo ihan ensimmäisenä, ei mitään kilpailua. sitten jaime, ja erikoisyllättäjänä viserys :'D se on niin tyhmä, en voi vastustaa tyhmiä ja samalla aikaa itsestään liikoja kuvittelevia ihmisiä. sööttejä kuin koiranpennut x)
Jaime Lannister. John Snown ulkonäöstä en tykkää yhtään, sellainen pullaposkinen tavis. Khal Drogo tietysti on alkuvoimaisen seksikäs ja siinä mielessä puoleensavetävä mutta eipä olisi sen näköinen tosielämässä kohdattuna silti omaan makuuni.