Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ryhmä Hau on niin suosittu?

Vierailija
02.12.2018 |

Mikä siinä vetoaa?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaja/skye lentää helikopteria, mitä passiivista siinä on? Nyt taas aikuiset tekemällä tekee ongelmia. meillä on skyen kuvalla paita, jossa lukee ready for action, ei cute.

Vierailija
62/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Skye ja Everest eli ne tyttöhahmot ovat aika hyviä omalla tavallaan, esim. Skye on taitava lentäjä joka ihailee sattumoisin naispuolista lentäjää, Ässää, ja pääsee kerran pelastamaan tämän myös. Siinäkin vaiheessa kun kaikki saavat kyvyn lentää, Skye on ainoa, jolla on siivillä supernopeus.

Mielestäni paljon huvittavampi "pakko olla ettei joku suutu"-hahmo on tuo Valpas, se kun puhuu espanjaa joka toisessa lauseessa. :D Ei oikein toimi suomeksi...

Ps. Meillä 5-vuotias fanittaa sekä My little ponyja, Ryhmä Hau:ta JA niitä pirun Muumeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran katsoa yhden jakson ryhmä hauta mielenkiinnolla, mutta ei vaan keskittyminen riittänyt. Ihme häsellystä missä ei ole kunnon juonta. Muumit kunniaan! 

Vierailija
64/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille koirille tulee koko ajan uusia taitoja ja esim. tuo paloautoa kuljettava dalmantialainen muuttuu ensihoitajaksi joissakin jaksoissa; autosta tulee ambulanssimainen ja hänen hommansa on tutkia onnettomuuteen joutuneet sekä antaa näille ensiapua. Ei mielestäni mitenkään uber-machoa?

Vierailija
65/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 ja 5-vuotiaat rakastavat ryhmä haun lisäksi Heidiä, Spirittiä, muumeja, Mashaa. Etenkin Masha on aivan ihana ohjelma!

Vierailija
66/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykylastenohjelmat ovat aivan hirvittäviä. Veri vuotaa korvista, kun kaikki kiekuvat kimeällä lässyttävällä nasaaliäänellä. Meillä lapsi katsoo toistaiseksi sitä, mitä minä hänelle valitsen. Muumeja ja Ti-Ti-Nallea. Saa nähdä, koska alkaa pyytämään jotain kammotuksia, ei kai niiden katsomista voi kieltääkään vain siksi, kun pää meinaa räjähtää. Toistaiseksi nautin siitä, että Muumipeikko ja Ti-Ti-Nalle-Riitta puhuvat niin kuin terveet ihmiset.

Joskus aikoinaan luulin, että Teletapit ja Pokemon olivat aivotonta paskea ja kohellusta. Paljon älyllisempiä ne ovat kuin 90 % nykysarjoista.

Vierailija
67/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena katsoin Captain Planettia, jonka avustajina toimivat tytöt ja pojat, joista jokaisella oli oma voimansa. Auttoivat ympäristöä ja toimittivat ympäristörikoksia tekevät vankilaan. Siinä olis hyvä sarja tämän päivän lapsillekin.

Vierailija
68/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nykyajan lastenohjelmat, ei ymmärrä. Itse oon 1970-luvun lapsi, ja itselläni ei ole lapsia. Mutta kun veljeni sai lapsia niin välillä on tullut oltua niille hoitajana. Ja vinkki lasten viihdyttämiseen on näyttää niille näitä tiettyjä suosittuja lastensarjoja. Itselleni tulee ihan paha olo kaikesta siitä nopeatempoisuudesta ja kaoottisuudesta mitä sarjoissa on. Toista se oli ennen kun katseltiin rauhallista Tao Tao:a, Nils Holgerssonia jne. Muumit sentään on nykyajan juttu jossa on sellaista tavallisen elämän rauhaa eikä koohotusta ja kohellusta. Muumit onkin veljeni vanhemman lapsen (poika) mielestä ihan tylsiä.

Vierailija
69/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykylastenohjelmat ovat aivan hirvittäviä. Veri vuotaa korvista, kun kaikki kiekuvat kimeällä lässyttävällä nasaaliäänellä. Meillä lapsi katsoo toistaiseksi sitä, mitä minä hänelle valitsen. Muumeja ja Ti-Ti-Nallea. Saa nähdä, koska alkaa pyytämään jotain kammotuksia, ei kai niiden katsomista voi kieltääkään vain siksi, kun pää meinaa räjähtää. Toistaiseksi nautin siitä, että Muumipeikko ja Ti-Ti-Nalle-Riitta puhuvat niin kuin terveet ihmiset.

Joskus aikoinaan luulin, että Teletapit ja Pokemon olivat aivotonta paskea ja kohellusta. Paljon älyllisempiä ne ovat kuin 90 % nykysarjoista.

Titinalle ja etenkin se Riittako muka puhuu kuin terve ihminen? Voiko hirveämpää sontaa pistää lapsensa oikeasti katsomaan? Menettelee ehkä alle kolmevuotiaille, muut normaaliälyiset ihmiset ovat olleet jo vuosikymmeniä liian fiksuja noiden katsomiseen, mutta makunsa toki kullakin...

Vierailija
70/76 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä nykyajan lastenohjelmat, ei ymmärrä. Itse oon 1970-luvun lapsi, ja itselläni ei ole lapsia. Mutta kun veljeni sai lapsia niin välillä on tullut oltua niille hoitajana. Ja vinkki lasten viihdyttämiseen on näyttää niille näitä tiettyjä suosittuja lastensarjoja. Itselleni tulee ihan paha olo kaikesta siitä nopeatempoisuudesta ja kaoottisuudesta mitä sarjoissa on. Toista se oli ennen kun katseltiin rauhallista Tao Tao:a, Nils Holgerssonia jne. Muumit sentään on nykyajan juttu jossa on sellaista tavallisen elämän rauhaa eikä koohotusta ja kohellusta. Muumit onkin veljeni vanhemman lapsen (poika) mielestä ihan tylsiä.

Joo, olihan se hienoa silloin: katsoa alkujaan jotain saksankielisiä lastensarjoja, joista hiljaisella äänellä vielä kuului alkuperäisääniraita. Sitten suomeksi yksi ääni selosti rauhallisesti päälle, mitä ohjelmassa tapahtuu. No, muumit ei sentään mennut ihan noin alas, mutta onhan sekin paikoin aikamoista tuubaa.

Vierailija
71/76 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TiiviTaavilla oli käsilaukku eli hän taitaa olla ainoa vähemmistöjen edustaja. Tai siis, vähemmistöjen ja vähemmistöjen. Mies joka käytti käsilaukkua. Vaikkei hänen sukupuoltaan taidettu koskaan kertoa.

Eihän vauvoilla ole sukupuolta...!

Vierailija
72/76 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tämä prinsessatyrkytys tytöille joka paikassa. Jos tyttö on toiminnallinen niin onko silti pakko olla prinsessa? Esim Ritariprinsessa Nella ja ne iänikuiset Frozenit.

Itse olen nykyään suht naisellinen mutta pikkutyttönä Lara Croft iski kovaa ja korkealta. Halusin olla kuin hän ja halusin oppia ampumaan ja omistaa isona Uzit. Noh, ampumista sain kokeilla ja olen ihan hyvä siinä. En nyt tiedä poikiko Laran ihailu mitään merkitsevää elämässäni, enemmän minua on auttanut kaikenlaiset videopelit joiden kautta on oppinut sinnikkyyttä ja kärsivällisyyttä (jonkun ongelman ratkaisu kesti ehkä päiväkausia tai ei millään meinannut voittaa vastustajaa).

Kannustan poikaani ennemmin siis pelaamaan kuin tuijottelemaan passiivisena toisten toimintaa. Ja tietenkin on kiinnostunut myös kirjoista.

Vierailija
73/76 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös videosukupolvi on huolissaan eläinten hyvinvoinnista kun eivät laula eikä tanssi ja yltiöpäiset inhimillistämiset.

Vierailija
74/76 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöt koiranpennut isoine päineen ja silmimineen sekä siihen päälle vielä autoja, lentureita ja muuta ihmeellistä tekniikkaa. Toimii sekä tytöille että pojille. Lisäksi sankarit ovat koiran pentuja eli siis lapsia.

Vierailija
75/76 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TiiviTaavilla oli käsilaukku eli hän taitaa olla ainoa vähemmistöjen edustaja. Tai siis, vähemmistöjen ja vähemmistöjen. Mies joka käytti käsilaukkua. Vaikkei hänen sukupuoltaan taidettu koskaan kertoa.

Eihän vauvoilla ole sukupuolta...!

Ai ne olikin vauvoja!!!? Prkl kun en oo tajunnut tätäkään :D

Ja kyllä vauvoilla on sukupuoli. Ainakin oli joskus. 

Vierailija
76/76 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Pokemon oli paljon opettavaisempaa, Digimonista puhumattakaan. Ansasta ja Oivastakin oppi ties vaikka ja mitä, Teletapeista myös. Muumitkin opetti kiltteyttä ja ystävällisyyttä.  Animaaniset opetti myös kaikkea hyvää ja kaunista. Eiköhän Ryhmä Hauta katota siksi että lapset tykkää pentukoirista ja onhan siinä toimintaa mitä lapset haluaa ja jaksaa katsoa? 

Alkuperäiseltä nimeltään sarja on muuten Tassupartio, oisko se ollu parempi kuin Ryhmä Hau?

Suomessahan kaikki Ryhmä Hau -tuotteet myydään alkuperäisellä Paw Patrol -nimellä.

Digimonissahan oli varsinkin ekalla tuotantokaudella jokaisella lapsella omat ongelmat kotona joita sitten käsiteltiin sarjan edetessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän