Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei riitä yksi nainen

Vierailija
02.12.2018 |

parisuhteessa ollessa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tiiä just siks mitä teen, ite pystyn olee sinkkunakin pitkii aikoja. :D

Tuntuis tyhmältä olla suhteessa jonkun kanssa, joka on ihan eri planetaalta.

Emmä haluis tehä sellasia kompromisseja, mitkä ei mulle käy????

Mut miten elämää voi elää, ei mitenkään sitten??? PErhe, avoin suhde?! Molemmille?? Sit sita pakottais ittensä vaan kanssa useiden miesten kanssa olemaan, tasapuolisuuden nimissä, ei siinä kai muuta vvaihtoehtoja oo, jos haluu tasavertasen suhteen ja molemmille samat säännöt. :D

Vierailija
22/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän  se johdu ihan yksilöllisistä eroista, toisille riittää ja toisille ei. Itselleni riittää oikein hyvin tämä yksi, hyvä parisuhde ilman ulkopuolisia häiriötekijöitä. En kaipaa muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla voisi yleistää miksi naiset aina haluavat "kemiaa" eli alkuhuumaa, se loppuu kuitenkin jossain vaiheessa ja sitten jatko riippuu siitä miten sovitaan yhteen, miks pitää ne parikytä jätkää kokeilla kun vois kerralla ottaa sellasen kumppanin jonka kanssa sopii yhteen.

Vierailija
24/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen (tytön) pitää tietää jo nuorena, että lähes kaikki miehet ovat monivaimoisia. VAIN 5-7 prosenttia pysyy yhden naisen kanssa uskollisena kuolemaansa asti. JA että uskottomia miehiä on jokaisessa ammatissa, jokaisessa yhteiskuntaluokassa, myös hyvinkin vanhat miehet voivat jättää vaimonsa jopa 56 avioliittovuode jälkeen( tiedän sellaisen tapauksen). ....Ei nuoren naisen pidä luottaa, että tämä avioliitto kestää . Mies on tullut naisen luokse vain kylään 3, 13 tai 33 vuodeksi tai vielä pitemmäksi aikaa. Suhde varmasti päättyy aina ja joka tapauksessa traagisesti tai muuten , MUTTA SE PÄÄTTYY. Lakimies ottaa pian uuden naisen, ja Voi, voi, niitä lapsia. En haluaisi olla tuossa sotkussa mukana. Sinkkuna vain naurattaa noiden koko homma... Monilahjakkuus Antti HOLMA kirjoittaa tästä ja hän todella oikeassa. Mutta neroja on vain hyvin harvassa. Avioliitto voi ajaa naisen todelliseen sudenkuoppaan, josta ei pääsekään pois.

Vierailija
25/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täälläkin näette miten miehet perutelevat biologialla epäuskollisuuttaan sen sijaan että pyrkisivät olemaan naisille miellyttäviä. Luonto on tarkoittanut että n. 50% syntyvistä lapsista on tyttöjä. Se ei estä miehiä ja naisia vihaamaan tytön syntymää. Mies ulvoo omasta biologiastaan, mutta ei hyväksy naisen biologiaa.

Voitteko oikeasti lopettaa ne biologiset selitykset ja vain myöntää että olette heikkoja. Ei naistenkaan piirteitä perustella biologialla, vaan naisia haukutaan ja pilkataan.

Näin säälittävä olento on mies. Kutsuu itseään perheen ja suhteen pääksi, vaikka sopii kumpaankin tehtävään naista huonommin :DD

Vierailija
26/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni ei riittänyt minä, rakastava avokki, vaan piti laskea siemen myös työkaveriinsa Minnaan, joka on näemmä minua 10 vuotta nuorempi ja varmaan myös nätimpi, eli kiitti An**i, vihje ymmärretty. Kiva joulu tulossa... :(

Vierailija
27/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta omtiin yksissä ja muulin, että rakastat! Meillä oli kaikki niin hyvin, seksiäkin! Ja silti annoit viettiesi viedä ja lankesit ensimmäiseen sutturaan joka vähän pyrstöään edessäsi keikautti! En ole enää syytä jaksaa elämää...

Vierailija
28/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa reikää rassaa vuodesta toiseen, niin alkaahan tuo kyllästyttää

Vierailija
29/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes yhtä monelle naiselle ei riitä yksi mies.

Nainen vain selittää itselleen "kyllä minä jo mielessäni olin tunteeni kylmettänyt ja mieheni jättänyt ja hyvät syytkin minulla oli", "riidassa kerran sanoinkin että saatan ottaa jonkun toisen ja nyt sellainen löytyi" ja  "tämä on aito vaiettu rakkaus eikä mikään sivup*no".

Ei se ole sen moraalisempaa, jos kumppanilleen ei ole kertonut, vaikka kokisi että "mielessään vaihtoi kohdetta". Salattu suhde = pettämistä.

Nim. vierestämontakertaaseurannut

Vierailija
30/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta omtiin yksissä ja muulin, että rakastat! Meillä oli kaikki niin hyvin, seksiäkin! Ja silti annoit viettiesi viedä ja lankesit ensimmäiseen sutturaan joka vähän pyrstöään edessäsi keikautti! En ole enää syytä jaksaa elämää...

Oliko aasialainen lapsinaisvartalo?

Vierailija
31/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi mutta luultavasti jatkaisin runkkailemista kuville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän