MC AV-Mammat: Kertokaa työtehtävistänne niin että kuulostatte rikollisilta
Nyt kaikki rikolliset ajatukset kehiin, millaista on normaali työsi "huonosti" selitettynä?
Minä hankkiudun eroon kaikesta fyysisestä todistusaineistosta.
Kommentit (79)
Käsittelin tilitetoja ja panin kaikki maksamaan maksunsa, You can get much further with a kind word and a gun then you can with a kind word alone. Firmalla ei ole ongelmia.
Vien uhreilta elävänä kehon kudoksia ilman kivunlievitystä ja teen niillä erilaisia kokeita.
Urkin tietoja asunnoista, mukaan lukien avainten sijainnin ja toisinaan myos vierailen taloissa kun ketaan ei ole kotona.
Kerään ihmisten henkilötietoja ja salassapidettävää materiaalia, jotka suljen kirjekuoreen ja luovutan toiselle henkilölle.
Pidän nuorison lukittuna tiettyyn tilaan koko päivän. Ja pakkosyötän keksimääni propagandaa päivästä toiseen.
Pidän ihmisiä huoneessa ja pyrin vaikuttamaan heihin niin, että he omaksuisivat asioita, jotka on ylemmältä taholta määrätty.
Minä diilaan mm. subuja, teemua, pameja ja oxyja. Oikeastaan, kaikkea löytyy.
Mä otan vastaan erilaisia tekstejä ja muutan ne sellaisiksi, että niiden kirjoittaja ei välttämättä edes ymmärrä, mistä niissä puhutaan. Muhahahaa.
Tilailen tavaraa toisten laskuun. Annan toisten tavaraa kolmannelle osapuolelle. Illan tullen nappaan kassakoneesta rahat pistän ne pussiin ja pussin taskuun.
Viime päivinä olen tuhonnut suuren määrän asiakirjallista todistusaineistoa. Olen myös opastanut muita tietojen tuhoamisessa niin, ettei jälkiä jää.
Toimin yhteyshenkilönä ihmisten kesken jotka vievät addiktoituneilta ihmisiltä rahat.
Liikun erilaisissa paikoissa aukioloaikojen ulkopuolella tai muuten vain niin ettei ketään ole paikalla, sisään pääseminen oikeilla työkaluilla ei ole ongelma, putsaan joka paikan. Otan lähtiessäni mukaan säkkikaupalla tavaraa. Vien joskus tuhkatkin pesästä...
Kerään hillittömät massit ottamalla lapsia huostaan viattomilta vanhemmilta ja myymällä ne sijaishuoltoon.
Käyn päivittäin toisten ihmisten asunnoissa, menen sisään ilman että tulevat avaamaan minulle ovea. Osa nukkuu tai ovat muutoin täysin puolustuskyvyttöminä, kun saavun paikalle. Ovat täysin armoillani. Osalle syötän lääkkeitä, jotka tainnuttavat heidät.
Oikea ammattirikollinen. Missään muussa amatissa poliisi ei vahdi ihmisen työaikoja tai työpaikkaa kuin tässä.
”I clean”, Leon-äänellä sanottuna.