Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tolla Nordealla t a a s jotain ongelmia nettipankissa, kun ei avaa tunnuslukusovellusta enkä

Vierailija
01.12.2018 |

saa maksettua tilaustani verkkokauppaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa sitten toimi.

Vierailija
22/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ei tunnuslukusovellus meinaa toimia, saa käynnistää monta kertaa uudestaan, ennen kun antaa laittaa tunnusluvun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdoin pankkia aikoja sitten. Tunnuslukusovelluksen toimiminen oli tuurista kiinni. Eivät osanneet Nordealla neuvoa miten saan sen toimimaan, joten vaihdoin pankkia. Ei ole sen jälkeen ollut mitään ongelmia 😊 Olisi pitänyt tehdä niin jo vuosia sitten.

Mihin vaihdoit? Ainakin S-pankin sovellus on onneton räpellys, joka toimii n. 20% mahdollisuudella ja jumittuessaan laittaa koko puhelimen (iPhone, sille jolle tämä on tärkeää) tilttiin.

Vierailija
24/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikki on.

Vierailija
25/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, juuri kokeilin. Aina on toiminut, ei ikinä mitään ongelmaa.

Vierailija
26/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mobiilipankki on herjannut "teknisk fel" varmaan kuukauden. Kirjautumaan ei pääse. Normi verkkopankki ja tunnuslukusovellus toimii.

Siellä toinen urpo. Mikä teitä vaivaa?

Anteeksi mitä? Ongelma on se, että sovellus on rikki tai muuten vaan paska. Ei se, että yhtäkkiä olisin menettänyt kykyni osata käyttää sitä.

Mutta kun se ei ole rikki. Sinun pask*a laitteesi ja sen asennus saattaa olla.

Vierailija
27/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mobiilipankki on herjannut "teknisk fel" varmaan kuukauden. Kirjautumaan ei pääse. Normi verkkopankki ja tunnuslukusovellus toimii.

Anteeksi mitä? Ongelma on se, että sovellus on rikki tai muuten vaan paska. Ei se, että yhtäkkiä olisin menettänyt kykyni osata käyttää sitä.

Ei se mitään rikki ole, hyvin toimii. Ettei vaan sinussa tai puhelimessasi olisi vikaa?

Haistapa sinä persaukinen urpo pitkä vittu. Olet niin tyhmä että työnnä pääsi vessanpönttöön ja vedä.

Vierailija
28/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toimi ei. :(

Vierailija
29/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli äsken ongelmia.

Vierailija
30/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on noussut aamulla väärällä jalalla.

Vierailija
31/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä OP. On aina toiminut. Miesystävällä on Nordea, on kyllä onneton paska se tunnuslukusovellus! Kai toi mieskin kohta laittaa pankin vaihtoon, savu vaan nousee korvista kun yrittää päästä nettipankkiin 😂 On yrittänyt varmaan vartin, koskakohan saa tarpeekseen 😁

Vierailija
32/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yhteydet ovat syynä. Mökillä puhelin ei meinaa millään avata sovellusta. Kotona taas toimii aina.

Vierailija
33/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla käyttäjistä on sovellus lakannut äkillisesti toimimasta. Nordealle on näistä raportoitu.

Ongelmia kokevat, sovelluksen voi koittaa poistaa ja ladata uudelleen. Nordean ihmiset kyllä jeesaavat, joten sinne kannattaa olla yhteydessä ennen kuin poistaa sovelluksen. Helpottaa jos on jokin vaihtoehtoinen tapa tunnistautua mobliilisovelluksen sijaan, muuten ei onnistu sovelluksen uudelleenasentaminen.Eli jos on sormenjälkitunnistus käytössä tai  toimivat paperitunnukset jäljellä, sen parempi.

Tämä hyvin agressiivisesti muiden kirjoituksia kommentoiva i*iootti voisi mennä purkamaan pahaa oloaan toisalle kun hänen kommenteistaan ei  hyötyä ole.

Vierailija
34/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hyvin agressiivisesti muiden kirjoituksia kommentoiva i*iootti voisi mennä purkamaan pahaa oloaan toisalle kun hänen kommenteistaan ei  hyötyä ole.

Voi myös olla menemättä. Tämä on vapaa maa.

Vierailija
35/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdoin pankkia aikoja sitten. Tunnuslukusovelluksen toimiminen oli tuurista kiinni. Eivät osanneet Nordealla neuvoa miten saan sen toimimaan, joten vaihdoin pankkia. Ei ole sen jälkeen ollut mitään ongelmia 😊 Olisi pitänyt tehdä niin jo vuosia sitten.

Mutku se sovellus ei ole pakollinen,  ois voinut ottaa myös sen laitteen ja paperinen taulukkokin toimii vielä.

Vierailija
36/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla menemättä. Tämä on vapaa maa.

Älä pura pahaa oloasi siihen osattomien niskaan.

Vierailija
37/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nosta kelan tukia, kelpaisi kyllä. Ongelma jatkunut koko v9ikon, eivät tiedä mistä johtuu, eivätkä vastaa viesteihin nettipankissa. Puheluihin mennyt paljon rahaa, odotus 15-20min. Pankin vaihtoa/hajauttamista olen miettinyt jo pitkään, en yhdestä ongelmasta pankkia vaihtaisi.

Vierailija kirjoitti:

Ei toiminut enkä pääse koko pankkiin. Nyt menee koko lafka vaihtoon. So bored!

Vierailija
38/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku se sovellus ei ole pakollinen,  ois voinut ottaa myös sen laitteen ja paperinen taulukkokin toimii vielä.

Oli helpompi vaihtaa pankkiin, jonka verkkopankkisovellus toimii tarvittaessa 😊 Olen ollut tyytyväinen asiakas OP:lle kuukausia. Nordeaan olin harvoin tyytyväinen ja olin heidän asiakkaansa 12 vuotta 😅 Olisi vain pitänyt vaihtaa aikaisemmin.

Vierailija
39/39 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään rikki ole, hyvin toimii. Ettei vaan sinussa tai puhelimessasi olisi vikaa?

Haistapa sinä persaukinen urpo pitkä vittu. Olet niin tyhmä että työnnä pääsi vessanpönttöön ja vedä.

Lyön tonnista vetoa, että minulla on enemmän rahaa kuin sinulla, sossuluuseri. Jos et osaa Nordean sovellusta käyttää, niin kuulut apukouluun, vi***n elämän_ kolulainen.