Onko tolla Nordealla t a a s jotain ongelmia nettipankissa, kun ei avaa tunnuslukusovellusta enkä
saa maksettua tilaustani verkkokauppaan.
Kommentit (39)
Eihän Nordean nettipankissa ole juuri koskaan ongelmia. Mutta käytänkin vielä tunnuslukukorttia.
Ei toiminut enkä pääse koko pankkiin. Nyt menee koko lafka vaihtoon. So bored!
Tuon takia minäkin palasin tunnuslukukorttiin kun mikään muu ei toimi!
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuit palaamaan? Mäkin haluan, tän sovelluksen kanssa menee hermot.
Just käytin Nordean mobiilisovellusta ja tunnuslukusovellusta eikä ollut mitään ongelmaa.
Sama täällä...miehenikään ei pääse..kun tsekattiin jos vain minulla tuo vika..toivottavasti ei kauan kestä tämä...;(
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole itsellä ollut sovelluksen kanssa ongelmia. Käytätkö sitä jollain persaukisten Android-puhelimella tai oletko kenties henkisesti jälkeenjäänyt? Muita syitä en keksi.
Mulla mobiilipankki on herjannut "teknisk fel" varmaan kuukauden. Kirjautumaan ei pääse. Normi verkkopankki ja tunnuslukusovellus toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole itsellä ollut sovelluksen kanssa ongelmia. Käytätkö sitä jollain persaukisten Android-puhelimella tai oletko kenties henkisesti jälkeenjäänyt? Muita syitä en keksi.
Mulla iPhone ja sovellus lakannut toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
En pääse ollenkaan Nordean sivuille.
Minulla toimii ihan normaalisti, juuri kokeilin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mobiilipankki on herjannut "teknisk fel" varmaan kuukauden. Kirjautumaan ei pääse. Normi verkkopankki ja tunnuslukusovellus toimii.
Siellä toinen urpo. Mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminut enkä pääse koko pankkiin. Nyt menee koko lafka vaihtoon. So bored!
Turhaan uhoat, sinun kelamassiroposet ei kiinnosta ketään. Vaihda rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Ongelma on se, että sovellus on rikki tai muuten vaan paska. Ei se, että yhtäkkiä olisin menettänyt kykyni osata käyttää sitä.
Itse vaihdoin pankkia aikoja sitten. Tunnuslukusovelluksen toimiminen oli tuurista kiinni. Eivät osanneet Nordealla neuvoa miten saan sen toimimaan, joten vaihdoin pankkia. Ei ole sen jälkeen ollut mitään ongelmia 😊 Olisi pitänyt tehdä niin jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Ongelma on se, että sovellus on rikki tai muuten vaan paska. Ei se, että yhtäkkiä olisin menettänyt kykyni osata käyttää sitä.
Ei se mitään rikki ole, hyvin toimii. Ettei vaan sinussa tai puhelimessasi olisi vikaa?
Ai kyllä mulla vaan toimii.