Tutkin poikkiksen pyykkikorin sisällön. Miksi hän käyttää halpoja alushousuja? :(
Entisillä on ollut aina CK, BB, TH tai Levi's. Nyt kuitenkin nykyinen käyttää jotain halpoja marketalushousuja. Että ottaa päähän. Haluaisin yllättyä. 😜 Muutamassa alkkarissa oli myös viiruja. 😨
N23
Kommentit (33)
Niin, ja vieläpä läikikkäitä ja haisevia.
Parisuhteessa - saati avioliitossa, yksi ällöttävimmistä asioista on joutua käsittelemään toisen paskaisia alushousuja. Mieheni rötväiset kalsarit oksettavat minua, kun joudun lataamaan niitä pyykkikoneeseen. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa - saati avioliitossa, yksi ällöttävimmistä asioista on joutua käsittelemään toisen paskaisia alushousuja. Mieheni rötväiset kalsarit oksettavat minua, kun joudun lataamaan niitä pyykkikoneeseen. Yök.
Ja lisäyksenä edelliseen; tässä vaiheessa kalsareiden merkillä ei ole mitään merkitystä. Yhtä paskaisia ovat sekä kalliit että halvat.
Ei ne halvat kalsarit ole tähän asti sinua häirinnyt. Jos ne olisi niin tärkeät, niin olisit kiinnittänyt niihin huomiota jo miestä esileikin aikana riisuessasi. Etpä vain ole kiinnittänyt. Ehkä se mela ja muut taidot vähän korvaa sitä, ettet voi tyttökavereillesi ihkutella super-CK-trendikästä poikkistasi.
Niin mitä sieltä kalsareiden sisältä löytyy?? Oiva jötikkä?
Eipähän ainakaan juokse vieraissa.
Enemmän huolestuisin jos yhtäkkiä alkaisi hankkimaan uusia merkkikalsareita ja muutenkin kiinnittämään ulkonäköönsä huomiota.
No täytyy olle utelias misukka, kun miesystävänsä likaiset kalsaritkin pitää pöyhiä. Luuletko muuten, että niitä jarrutusraitoja ei tule kalliisiin pöksyihin? Sulla taitaa elämänkoulu olla vielä reilusti kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäniksenvuodessa päähenkilö teki ulkomaanreissullaan tupsullisesta villapiposta itselleen uimahousut, voihan vatanen...
Ei tehnyt.
Muistanko väärin, voi harmi.
Muistat leffan väärin, se oli Loma. Sama päänäyttelijä ja sama käsikirjoittaja kuin Jäniksen vuodella.
Epäilen että tyttis penkoo mun tavaroita, ja jätin sille yllätyksen pyykkikoriin; vanhoja landekalsareita. Ne merkkikalsarit joita oikeesti käytän pesetän pesulassa parin viikon ajan. Saa nähdä mitä pimusta paljastuu, paikkoja nuuskiva misu vai tärkeämpiin asioihin keskittyvä aikuinen.
Kaverit lupasivat lainata kokeeseen omia landekalsareitaan tarvittaessa.
Hyi helvetti, viiruiset kalsarit kuuluu roskikseen. Aikamoinen seksintappaja.
Minun miehellä on kalsarit täynnä reikiä ja vähän huomauttelin kun kassit meinaa tulla ulos haaruksessa olevasta reiästä. Mies sanoi ettei häntä haittaa ja on helppoa käydä pissalla kun saa peniksen siitä reiästä :D