Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole tullut yöksi kotiin pikkujouluista :(

Vierailija
01.12.2018 |

Eilen oli harrastusporukan pikkujoulut. Olivat vuokranneet jonkun saunatilan ja sitten ilmeisesti menneet baariin. Kotiin ei ole tullut, vaikka saunatiloilta ja kaupungilta kotiin on noin vartin kävelymatka. Whatsappissa ollut klo 5 viimeksi paikalla... V*ttu! Ei vastaa puhelimeen... Harrastusporukasta tiedän yhden tyypin ja hän on lukenut viestini, muttei vastannut. Odotellaan... Miehen tapaista ei ole mitkään tappelut tai riehumiset, että putkassa olisi. Luultavasti jonkun vieraan akan sängyssä! Vertaistukea?

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miks niitä pikkujouluja yleensä vietetään, ne on per....stä.

Vierailija
2/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei käy lainkaan pikkujouluissa. On nytkin töissä, 6 päivää tällä viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa, vaikka itsekin kyllä pelkäisin pahinta.

Vierailija
4/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ota mitään selityksiä todesta. Jos jatkatte, otat samat älä kysy, älä kerro -oikeudet.

Vierailija
5/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on tavallista eikä sille kannata antaa liikaa painoarvoa. Paneskelet itse sitten vaikka uudenvuoden riennoissa vai oletko epäseksuaalinen pih tari ja miehellä hyvä syy pitää hauskaa?

Relax!

Tavallista? Hyvä syy pettää? :D en nyt ihan ymmärtänyt.

Vierailija
6/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten perusvarma provo, mutta lopussa lässähti. Saattaa tähän silti mammat tarttua, ajankohtainen aije, joka koskettaa monia.

Vierailija
7/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan on vetänyt niin ison kännin ettei ole kehdannut tulla kotiin kun tietää että suutut? Nukkuu nyt kaverin sohvalla krapulaansa.

Koita ottaa ihan rauhallisesti.

Vierailija
8/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mies kotiin. Eipä oikeastaan sanonut sanaakaan ja paineli suihkuun... Kyllä taitaa olla tämä suhde tässä. Minä en pettämistä hyväksy ja se on kerrasta poikki. Ollaan oltu vasta vajaa 2 vuotta yhdessä, niin ei kovin kauaa aikaa mennyt hukkaan. Ja mies on se, joka lentää täältä kämpästä, kun on mun omistusasunto.

Odotan toki miehen kootut selitykset, kun tulee suihkusta, mutta kyllä minulla vaan paha aavistus on. Ei edes näyttänyt kovin huonovointiselta ja hänen tapaistaan on yleensä kertoa kuulumiset ensimmäiseksi, kun tulee kotiin. Ap

Vierailija
9/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jätä nyt hyvänen aika jo nuo surunaamat otsikosta, typerä maneeri!

Vierailija
10/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli mies kotiin. Eipä oikeastaan sanonut sanaakaan ja paineli suihkuun... Kyllä taitaa olla tämä suhde tässä. Minä en pettämistä hyväksy ja se on kerrasta poikki. Ollaan oltu vasta vajaa 2 vuotta yhdessä, niin ei kovin kauaa aikaa mennyt hukkaan. Ja mies on se, joka lentää täältä kämpästä, kun on mun omistusasunto.

Odotan toki miehen kootut selitykset, kun tulee suihkusta, mutta kyllä minulla vaan paha aavistus on. Ei edes näyttänyt kovin huonovointiselta ja hänen tapaistaan on yleensä kertoa kuulumiset ensimmäiseksi, kun tulee kotiin. Ap

Oota, teen popparit.

Vierailija
11/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies riiputtamaan kassejaan vesiämpärissä. Jos kuulat pyrkivät kellumaan, on niitä todennäköisesti kevennetty yön aikana?

Vierailija
12/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni ei käy lainkaan pikkujouluissa. On nytkin töissä, 6 päivää tällä viikolla.

Miksi alapeukut?

Vierailija
13/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta... (pelätään pahinta...) jos teillä ei oo yhteisiä lapsia kiität viel jonain päivänä tätä selkkausta. Onnea anyway.

Vierailija
14/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Eipä kovin empaattista tulla tänne virnuilemaan ”täydellisellä” puolisolla. Siksi.

Tiedoksesi että myös työpaikoilla, jopa työaikana petetään kumppaneita.

Vierailija
15/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Koska a. Ensinnäkin kiitos tiedosta, auttaa ap:n tilannetta miten?

B. Jos mies on pettääkseen ei siihen pikkujouluja tarvita, voi sunkin mies hommailla siellä töissä kuutena päivänä viikossa mitä vain.

C. Vaikutat todella vajaalta.

Vierailija
16/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä jännittää! Mitä ihmettä siellä tapahtuu???

Vierailija
17/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole miehelle vihainen. Munan uittaminen vieraassa reijässä kuuluu pikkujoulujen hyviin käytöstapoihin.

Vierailija
18/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hänestä ei paljon kotona iloa ole:(

Vierailija
19/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miks niitä pikkujouluja yleensä vietetään, ne on per....stä.

Pikkujouluja vietetään, kun halutaan pitää hauskaa tutulla porukalla.

Vierailija
20/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se kerto tarinansa?