Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi

Vierailija
30.11.2018 |

Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.

Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:

Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.

Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.

Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.

Kommentit (1756)

Vierailija
61/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei tietenkään saa naiselle sanoa, mutta ulkoinen olemuksesi ja tapa miten itseäsi ilmaiset vaikuttaa siihen, millaiset miet sinua lähestyvät ja kuinka he sinua kohtelevat.

Niin että vaatteet ja rempseä käytös oikeuttaa kourimaan ja olemaan asiaton. Ei oikeuta. Kiitos että tulit todistamaan pointin.

Kerro nyt vielä missä kohtaa näin väitin? Sisäänlukutaito olisi tarpeen, jotta et sinäkään nolaisi kaikkia naisia tuolla virhetulkintaan perustuvalla syytöksellä.

Kerro toki tarkemmin mitä tarkoitat? Itse tulkitsin myös kommenttisi siten, että nainen ulkoisen olemuksensa takia kantavat vastuun siitä millaiset ihmiset häntä lähestyvät.

Se, että teet tilanteen houkuttelevaksi väärinkäytökselle, ei tarkoita sitä että se oikeuttaisi väärinkäytöksen. Jos julkisesti kerrot, että jätit avaimet autosi rattiin, niin totta kai kannat vastuun siitä että houkuttelit autovarkaita, mutta se että kerroit asiasta julkisesti ei tietenkään oikeuta ketään varastamaan.

Ja tämän kirjoituksen pointti on lopettaa se varastaminen, jolloin kaikilla on kivempaa ja kaikki ovat rennommalla mielellä. Erityisesti palstauleilla olisi kivempaa kun ennaltaehkäisevä tylytys vähenisi. Mutta tässäpä taas yksi joka haluaa olla osa ongelmaa eikä osa ratkaisua ja keskittyy uhrin sheimaamiseen rikollisen sheimaamiseen sijaan. Sama se mulle. Kirjoittelunne perusteella ei harmita yhtään että saatte kylmää kättä lähestyessänne naisia. Voisi sanoa jopa että instant karma.

Jep, pidän tätä ketjua oikeutuksena tylyttää entistä rankemmin, kuten joku pitää pukeutumistani oiketuksena ahdistelulle. 

Vierailija
62/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei tietenkään saa naiselle sanoa, mutta ulkoinen olemuksesi ja tapa miten itseäsi ilmaiset vaikuttaa siihen, millaiset miet sinua lähestyvät ja kuinka he sinua kohtelevat.

Niin että vaatteet ja rempseä käytös oikeuttaa kourimaan ja olemaan asiaton. Ei oikeuta. Kiitos että tulit todistamaan pointin.

Kerro nyt vielä missä kohtaa näin väitin? Sisäänlukutaito olisi tarpeen, jotta et sinäkään nolaisi kaikkia naisia tuolla virhetulkintaan perustuvalla syytöksellä.

Kerro toki tarkemmin mitä tarkoitat? Itse tulkitsin myös kommenttisi siten, että nainen ulkoisen olemuksensa takia kantavat vastuun siitä millaiset ihmiset häntä lähestyvät.

Se, että teet tilanteen houkuttelevaksi väärinkäytökselle, ei tarkoita sitä että se oikeuttaisi väärinkäytöksen. Jos julkisesti kerrot, että jätit avaimet autosi rattiin, niin totta kai kannat vastuun siitä että houkuttelit autovarkaita, mutta se että kerroit asiasta julkisesti ei tietenkään oikeuta ketään varastamaan.

Ja tämän kirjoituksen pointti on lopettaa se varastaminen, jolloin kaikilla on kivempaa ja kaikki ovat rennommalla mielellä. Erityisesti palstauleilla olisi kivempaa kun ennaltaehkäisevä tylytys vähenisi. Mutta tässäpä taas yksi joka haluaa olla osa ongelmaa eikä osa ratkaisua ja keskittyy uhrin sheimaamiseen rikollisen sheimaamiseen sijaan. Sama se mulle. Kirjoittelunne perusteella ei harmita yhtään että saatte kylmää kättä lähestyessänne naisia. Voisi sanoa jopa että instant karma.

Jep, pidän tätä ketjua oikeutuksena tylyttää entistä rankemmin, kuten joku pitää pukeutumistani oiketuksena ahdistelulle. 

Näin on. Painu vattuun dille voisi olla joka naisen tärkein työkalu iltaelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainakin saanut siskoinesi jotain aikaan tässä elämässä. 

Kolmekymppiset miehet on parisuhdekaarensa huipulla ja ne tylyttää naisille takaisin. Tai oikeastaan miehet käskee naisen heittämään hameen korviin jo ensimmäisellä tapaamisella, ja naiset suostuu siihen jotta ne vaan kelpais. Ei kelpaa.

Ja tästä todisteena joka toinen mies itkee kroonistunutta pillunpuutettaan :D

Vierailija
64/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden miesten käytöstä häpäisevää miestä pidetään katkerana ja kateellisena. Ja ne härskeimmät miehet ovat yleensä naisten suosimia miehiä, joten ei siinä edes auta toisten miesten häpäisy, niin kauan kuin naiset suosivat ryöyhkeästi käyttäytyviä miehiä.

Vierailija
65/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainakin saanut siskoinesi jotain aikaan tässä elämässä. 

Kolmekymppiset miehet on parisuhdekaarensa huipulla ja ne tylyttää naisille takaisin. Tai oikeastaan miehet käskee naisen heittämään hameen korviin jo ensimmäisellä tapaamisella, ja naiset suostuu siihen jotta ne vaan kelpais. Ei kelpaa.

Palstaulien perisuhdekaaren huippu täällä on aika hemmetin säälittävää luettava... Viimeinen hetki hankkia elämä.

Vierailija
66/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää menee aina niin samalla kaavalla tää keskustelu. Joku sanoo että on kokenut ahdistelua, sitten tulee yksi huutamaan että kaikki akat ootte äl utkia, sit tulee pari naista sanoon ettei mua oo ainakaan puristeltu ikinä ja sit tulee miehet sanoon että siihen vois itsekin vaikuttaa että ahdistellaanko ja sit vielä tuplamansplaining isoilla ranskalaisilla: "Mä olen mies ja mä en oo nähnyt kuin kerran että naista puristettiin, joten oma on vikas."

Mitä merkitystä siten tällä kaavalla ja keskustelulla on kun valtaosa ihmisistä ei koskaan kohtele toisia ihmisiä häiritsevästi. Elämmekö pienen vähemmistön, hyväksyn jos sanot heidän olevan valtaosin miehiä, tyranniassa?

Mä oikeastaan koen ison osan miehistä häiritsevinä kaikenlaisissa tilanteissa. Joko niihin ei saa kontaktia, kohtaan ahdistelua tai vähättelyä/muuta kiusaamista. Hyvin harva tapaamani mies on asiallinen saati kiinnostava. Kumppaniksi ei tarvitse kuin sen yhden 3,5 miljardin miehen joukosta, niin mitäpä muilla on väliä. Tylyttämällä saa sitten pidettyä oman reviirin.

Vierailija
67/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden miesten käytöstä häpäisevää miestä pidetään katkerana ja kateellisena. Ja ne härskeimmät miehet ovat yleensä naisten suosimia miehiä, joten ei siinä edes auta toisten miesten häpäisy, niin kauan kuin naiset suosivat ryöyhkeästi käyttäytyviä miehiä.

Miten olis kokonaan häpäisystä luopuminen? Käsittämätön konsepti teille aivan liian kilteille?

Vierailija
68/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olis kokonaan häpäisystä luopuminen? Käsittämätön konsepti teille aivan liian kilteille?

Kuten myös sinulle? Edellisessä kommentissa hehoitettiin häpäisemaan, nyt häpäistään häpäisemistä. Miten olisi jos naisten sanoman johdonmukaisuus?

Vierailija
69/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuhun en ota kantaa, mutta olen 3 vuotta ap: ta vanhempi ja ihmettelen, mitä olivat nämä tyypit, jotka ottivat kuvia. Silloin kun minä olin nuori, ei puhelimissa mitään kameroita ollut ja harvoin kameraa kukaan kädessä kantoi baarissa tai kadulla.

Olen 38 ja minulla oli jo viime vuosikymmenen alussa kamera kännykässä. Ensimmäinen älypuhelin tuli 2007. En tosin muista että minua tai kavereitani olisi kuvattu kadulla mutta kaikkea outoa sitä kyllä tapahtui.

Vierailija
70/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin-palkinnot taas jaossa. Palstamiehet eivät halua missään tapauksessa olla tukemassa naisten toivetta tulla kohdelluiksi asiallisesti. Jolloin naisilla olisi varaa olla ystävällisempiä lähestyville miehille. Tämä selvä. Sovitaanko että tämä keskustelu tulppaa ulinan naisten tylystä käytöksestä yöelämässä?

Vierailija
71/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen monta kertaa jälkikäteen todennut tylyttäneeni hyviä, aivan hyvin aikein liikkeellä olleita miehiä, ihan vain koska olen tottunut siihen, että niin monet miehet kohtelevat kuin esinettä ja p*skaa. Anteeksi heille kaikille. Mutta on vaikeaa olla odottamatta teiltä täsmälleen samaa kohtelua kuin niiltäkin, jotka alkuun ovat olleet ihan samalla tavalla mukavia ja sitten alkaneet käyttää ja nöyryyttää ihan täydellä laidallisella. Tuntuisi typerältä luottaa.

Vierailija
72/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmivitosena sinkku vasten tahtoaan. Ehkä maailmassa sittenkin on oikeudenmukaisuutta.

Vierailija
73/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuollaisten ap:n kaltaisten idio ottien takia menin hankkimaan naisen ulkomailta. Jos suomalaisilta naisilta vaikkapa joka viidenneltä saa paskaa niskaan vaikka menisi ihan asiallisesti juttelemaan niin eipä enää tee mieli mennä juttelemaan kenellekään sen jälkeen. Kun ei sitä etukäteen tiedä mitkä naiset eivät omaa käytöstapoja tai oikeudentajua. Eikä suomessa naiset tee aloitteita niin useasti että sen varaan voisi laskea, siis jos haluu jonkun laadukkaan 9+ ulkonäköisen parisuhteeseen. Varmaan alle 5 kertaa tuota on tapahtunut elämässäni, vaikka jopa suomalaiset naisetkin joskus myöntävät minut komeaksi. 

Ja kohta joku idio otti varmaan tulee väittämään etten minä kuitenkaan mikään asiallinen ollut. Niille voin jo etukäteen sanoa haista v ittu. Samoin niille jotka tulee aukomaan päätänsä siitä että olen kuitenkin vaan joku ruma palstauli.

Varmaan moni mies on huomannut saman kuin minä. Siis, että muualla saa ihan ystävällistä käytöstä osakseen naisilta kunhan itse on ystävällinen. Eli kannattaa siirtyä ulkomaille ja jättää nää suomalaiset naiset omaan arvoonsa. Huono juttu niille harvoille hyville suomalaisille naisille jotka tuosta kärsivät, mutta minkäs sille voi.

Miehenä voin allekirjoittaa täysin! Kiva (tai kiva ja kiva) että muutkin ovat huomanneet tuon kummallisen asenteen mikä Suomessa näissä asioissa vallitsee. Ihmeellinen vastakkainasettelu ja kyräily, naiset vs. miehet. Ulkomaille meno on aina kuin raikas tuulahdus, keski-Euroopassakin toinen toistaan näyttävämmät ja kivan tuntuiset naiset eivät omaa niin valtavia antipatioita miehiä kohtaan kuin Suomessa.

Vierailija
74/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Darwin-palkinnot taas jaossa. Palstamiehet eivät halua missään tapauksessa olla tukemassa naisten toivetta tulla kohdelluiksi asiallisesti. Jolloin naisilla olisi varaa olla ystävällisempiä lähestyville miehille. Tämä selvä. Sovitaanko että tämä keskustelu tulppaa ulinan naisten tylystä käytöksestä yöelämässä?

Ja palauttaa keskustelun nasten logiikasta?

Vierailija
75/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tuollaisten ap:n kaltaisten idio ottien takia menin hankkimaan naisen ulkomailta. Jos suomalaisilta naisilta vaikkapa joka viidenneltä saa paskaa niskaan vaikka menisi ihan asiallisesti juttelemaan niin eipä enää tee mieli mennä juttelemaan kenellekään sen jälkeen. Kun ei sitä etukäteen tiedä mitkä naiset eivät omaa käytöstapoja tai oikeudentajua. Eikä suomessa naiset tee aloitteita niin useasti että sen varaan voisi laskea, siis jos haluu jonkun laadukkaan 9+ ulkonäköisen parisuhteeseen. Varmaan alle 5 kertaa tuota on tapahtunut elämässäni, vaikka jopa suomalaiset naisetkin joskus myöntävät minut komeaksi. 

Ja kohta joku idio otti varmaan tulee väittämään etten minä kuitenkaan mikään asiallinen ollut. Niille voin jo etukäteen sanoa haista v ittu. Samoin niille jotka tulee aukomaan päätänsä siitä että olen kuitenkin vaan joku ruma palstauli.

Varmaan moni mies on huomannut saman kuin minä. Siis, että muualla saa ihan ystävällistä käytöstä osakseen naisilta kunhan itse on ystävällinen. Eli kannattaa siirtyä ulkomaille ja jättää nää suomalaiset naiset omaan arvoonsa. Huono juttu niille harvoille hyville suomalaisille naisille jotka tuosta kärsivät, mutta minkäs sille voi.

Miehenä voin allekirjoittaa täysin! Kiva (tai kiva ja kiva) että muutkin ovat huomanneet tuon kummallisen asenteen mikä Suomessa näissä asioissa vallitsee. Ihmeellinen vastakkainasettelu ja kyräily, naiset vs. miehet. Ulkomaille meno on aina kuin raikas tuulahdus, keski-Euroopassakin toinen toistaan näyttävämmät ja kivan tuntuiset naiset eivät omaa niin valtavia antipatioita miehiä kohtaan kuin Suomessa.

Niin. Tällä palstalla miehet puolustaa henkeen ja vereen miesten oikeutta kohdella naisia huonosti yöelämässä. Ja sitten ihmetellään kun naiset on tylyjä ja varautuneita. Sitten mennään ulkomaille todistamaan miten naiset käyttäytyy kun heitä kohdellaan paremmin ja itketään miten kamalia suomalaiset naiset on. :DDDDD.

Vierailija
76/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tällä palstalla miehet puolustaa henkeen ja vereen miesten oikeutta kohdella naisia huonosti yöelämässä. Ja sitten ihmetellään kun naiset on tylyjä ja varautuneita. Sitten mennään ulkomaille todistamaan miten naiset käyttäytyy kun heitä kohdellaan paremmin ja itketään miten kamalia suomalaiset naiset on. :DDDDD.

Huokaus... Usko mitä haluat.

Vierailija
77/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia kertoja ravintolassa tuttavuutta yrittäneenä ja mielensä pahoittaneena on pakko todeta että suomalainen nainen osaa olla törkeän epäkohtelias. Ulkomailla ei niitä näitä jutteleva koskaan saa vastaavaa kohtelua osakseen. Ja kyllä, lisäksi vielä nipistellään ja puristellaan. Ravintoloista on aivan turha etsiä seuraa. Ajantuhlausta. En enää käykään Suomessa ulkona kuin virallisissa tilaisuuksissa tai työn merkeissä.

Netistä on usko ketään löytäväni ja paljastuminen "pillunvonkaajaksi" olisi asemassani noloa. Haluan myös itse arvioida seuralaisen luotettavuuden ennen treffejä. Järkevää naisseuraa löytyy nykyisin lähinnä työn ja harrastusten parista.

Olen naisena täsmälleen samaa mieltä. Baareista ja netistä ei taatusti mitään kunnon miestä löydä. Vaikka nettideittailu on yleistynyt viime vuosina niin silti suurin osa ihmisistä tapaa kumppaninsa juuri arjessaan opiskelun , harrastusten, työn tai kavereidensa kautta.

Varmaan tätä tylytystä baareissa tapahtuu koska ihmiset ovat siellä täysin eri agendalla. Joku on sitä seksiseuraa/kumppania hakemassa ja toiset vaan viettämässä aikaa omien kavereidensa kanssa tms. Toki näissä tilanteissa voisi fiksumminkin toimia, mutta tosiaan ne muutamat ikävät tilanteet, joissa sana ei ole mennyt hyvällä perille saa aikaan sen, että suojelee itseään tylysti. Ylipäätään jokaisen aloitteentekijän olipa mies tai nainen kannattaisi tutkailla sitä kohdettaan sillä silmällä, että vastaako tämä ylipäätään eleillään ja ilmeillään positiivisesti muihin ja hakee katsekontaktia. Jos ei , niin tn ei ole seuraa hakemassa.

Vierailija
78/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on A kirjaimia jotka kokevat osalta B kirjaimia huonoa käytöstä. Niin voiko A kirjaimet sitten vetää johtopäätöksen kaikkien B kirjainten olevan huonoja? Sama toisinpäin voiko B kirjaimet tehdä johtopäätöksen joidenkin A kirjainten huonon käytöksen takia?

Siksi A ja B kirjainten on vaikeaa varmaan olla yhdessä kun kumpikiin kirjain vetää omat johtopäätökset omien huonojen kokemusten kautta.

Jos jatkuvasti tulee nöyryyttävältä ja hyvin negatiiviselta tuntuvia kokemuksia, niin kyse ei välttämättä ole enää järjellä tehdystä johtopäätöksestä, vaan tietynlaisesta traumasta, jonka johdosta ihminen alkaa toimia pelokkaasti ja uusia pahoja kokemuksia vältellen, halusipa tai ei.

Vierailija
79/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tuota ole täällä nähnyt. Miksi ihmeessä miehet sitä puolustaisivat?  Hienoa heittää jotain outoja argumentteja ihan tyhjästä. Ja siinä mun viestissä oli kyse siitä että naiset käyttäyvät tylysti vaikka mies käyttäytyisi hyvin. 

Ihan mukavaa huomata että jotkut naiset täällä avoimesti myöntävät toimineensa huonosti. Ehkä suomalaisille naisille on vielä jotain toivoa.

Vierailija
80/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin inhottavaa kuin se onkin, itselläni on samat kokemukset. En koskaan tylyttänyt ketään, mutta torjuin kaikki miesten lähestymisyritykset. Kun saa tarpeeksi usein epäkunnioittavaa törkyä osakseen, haluaa estää vastaavat tilanteet alkuunsa vaikka se tarkoittaisikin sitä että moni ystävällinen ja fiksu mies jäisi väliin. Ei vain jaksa antaa mahdollisuutta kellekään kun joutuu kuitenkin kestämään törttöilyä. Sen jälkeen kun lopetin yöelämässä liikkumisen, loppui myös törkykäytös lähes kokonaan ja löysin sen oman turvallisen, fiksun ja kunnioittavan miehen. Baarit tuntuvat olevan monille vain lihatiski jonne hyviä käytöstapoja ei tarvitse tuoda.

Somessa on vähän samoja vivahteita, vaikka profiilikuvassa on oma naama ja sen alla oma nimi, niitä kikkelikuvia ja seksiehdotuksia on mukava lähetellä yksärin kautta. Välillä tuntuu pahalta kaikkien niiden kunnollisten miesten puolesta, mutten enää hyväksy miehiä kaverilistoille ellen ole jo tovin tuntenut kasvotuksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi