Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä sellaisia naisten juttuja teette, mitä häpeätte kertoa muille? Esim. luette naistenromaaneja, lehtiä, meikkaatte.....

Vierailija
30.11.2018 |

Neulotte vaaleanpunaisella langalla, tykkäätte askarrella koruja, tykkäätte paljeteista tjms.....?

Onko mitään sellaista ns. stereotypisesti vain naisille suunnattua asiaa, josta tykkäätte tai jota teette vähän muilta salaa?

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otsikossa tarkoitin naistenlehtiä. Ap

Vierailija
2/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen av:ta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen. Kattelen salaa jotain romanttishöpsökultapieni -sarjoja ja elokuvia ja pidättelen itkua, kun menevät niin syvällä. Ei muuten kukaan uskoisi minusta. Kyllä, olen oikeasti aika romantikko, mutta en ole koskaan sitä kenelläkään naiselle näyttänyt. En ole uskaltanut. Joskus kokeillut kepilla jäätä, mutta silloin ei vastapuoli ole innostunut. Ja naisia on joitakin elämän polulla ollut. Puhun siis esim. ihan tavallisesta kynttiläillallisesta tai hellästä hieronnasta (ei seksiin liittyvää) viiinipullon ja takkatulen kera. Suomalaiset naiset ovat aika kylmiä, joten niin sitten minäkin.

Vierailija
4/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetan peppuani joskus.

M27

Vierailija
5/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun naisten vaatteisiin viikonloppuisin Mies 37

Vierailija
6/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen poppia, Roikun AV:lla ja katson Salkkareita. Jos kaverit saavat tietää, sanon, että minulla on akkamainen viihdemaku. Musiikkimakuni tietävät ja veetuilevat siitä aina.

Vierailija
7/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan mun miesystävän puolesta :) 

Hän itkee kaikkien "liikuttavien" leffojen aikana (viimeisin oli Bohemian Rhapsody, itkettiin molemmat).

Hän käy säännöllisesti mani- ja pedikyyrissä ja oikeasti nauttii siitä.

Hän tykkää siivota, järjestellä paikkoja ja ostella sisustusjuttuja (minä en niinkään :D).

Hän tykkää "tunnelmavalaistuksesta" ja on aina sytyttelemässä tuoksukynttilöitä ja suitsukkeita. 

Hän on pyytänyt että opettaisin hänet kutomaan.

Kommentoija nr 3 tavoin (kuulostat muuten mun unelmamieheltä ;) ) saan säännöllisesti jalka- ja kokovartalohierontoja (ei seksiin johtavia), hänellä on tapana kun istutaan sohvalla nostaa mun jalat syliinsä, ottaa sukat pois ja hieroa mun jalkoja. 

Ikää miehellä 30 vuotta.

Vierailija
8/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää kaikesta söpöstä :3 esim tykkää keräillä ja ostella pieniä pehmoleluja maskoteiksi meidän sohvan selkänojalle.

On myös kiinnostunut mun meikeistä ja tykkää kertoa mikä näyttää hyvältä ja kiinnostuneena katsoo kun mä meikkaan :D

Vierailija
9/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku on meillä kylässä käyttäydyn kuin 50-luvun jäyhä ja etäinen isähahmo.

Lasten kesken halaillaan ja höpötellään. Tykkään myös nuuskia lasten hiuksia ja niskaa. Molemmat lapset on poikia ja ala-asteella. Toinen jo oikeastaan esiteini.

Vierailija
10/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M27

Sorry toi on enemmän miesten juttu alunperinkin. Naisilla ei ole siellä eturauhasta tms jota voisi stimuloida, joten sen hiplaus on naisella yksi vähiten kiinnostavia paikkoja alapäässä. Ei siis an-aalin sormettelussa mitään vikaa ole miehellä, stimulaatio siitä on ilmeisesti aika mukava.

Vierailija
11/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: pakko kysyä kun olen utelias, mikä teidän mielestä oli siinä bohemian rhapsody elokuvassa liikuttavaa? Itsekin sen olen katsonut, eikä tulee mieleen mikä siinä voisi olla kyyneliin asti liikuttavaa (olen varmaan sitten tosi kylmä bitch 😅).

Vierailija
12/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani on todella taitava meikkaamaan ja pitää todella muodista. Tykkää pukeutua drag queeniksi. Mieheni on myös pojan kautta alkanut katsomaan Rupaul's drag race ohjelmaa ja osaa jo todella kommentoida meikkejä. 

Vierailija
13/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen. Kattelen salaa jotain romanttishöpsökultapieni -sarjoja ja elokuvia ja pidättelen itkua, kun menevät niin syvällä. Ei muuten kukaan uskoisi minusta. Kyllä, olen oikeasti aika romantikko, mutta en ole koskaan sitä kenelläkään naiselle näyttänyt. En ole uskaltanut. Joskus kokeillut kepilla jäätä, mutta silloin ei vastapuoli ole innostunut. Ja naisia on joitakin elämän polulla ollut. Puhun siis esim. ihan tavallisesta kynttiläillallisesta tai hellästä hieronnasta (ei seksiin liittyvää) viiinipullon ja takkatulen kera. Suomalaiset naiset ovat aika kylmiä, joten niin sitten minäkin.

Ei tossa ole mitään hassua..mä ainakin tykkäisin jos mies ehdottais noin..musta taas suomalaiset miehet on hiukan uojoja tuon romantiikan suhteen..kai sitten osa naisista on kylmiä tai se on vaan kuorta..raja tietty siinä piirittämisessä menee, ettei ole liian siirappinenkaan tai limanen (liikaa lässytystä tai imartelua). Sellainen sopiva huomiointi on hyvä ainakin minusta. Enemmänkin suomalaismiehet vois tehdä tätä..ja naisetkin vois olla romanttisia..edes hiukan enemmän... Puolin ja toisin ja romantiikkaan riittää pienet jutut. Älä luovu tuosta mies hyvä, vaan hanki sopiva kohde romantiikalle. 

Vierailija
14/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulotte vaaleanpunaisella langalla, tykkäätte askarrella koruja, tykkäätte paljeteista tjms.....?

Onko mitään sellaista ns. stereotypisesti vain naisille suunnattua asiaa, josta tykkäätte tai jota teette vähän muilta salaa?

Ei noissa ole mitään hävettävää ap. Se että sinä pidät niitä häpeällisinä tekee sinusta ahdasmielisen  urpon.

Ihmettelen kovasti kuka on sulle opettanut että noissa ois mitään hävettävää?

Btw, minua nuo eivät kiinnosta mutta multa ei ole pois se jos muut noita harrastavat. Pysyväthän talouden rattaat liikkeessä.

Vierailija
15/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paheeni on rajattomia...

Teen paljon käsitöitä. Neulon, virkkaan ja koukkua. Kinnasneulakin on tuttu juttu. Osaan tehdä pitsiä, helmitöitä, punoa koreja, yksinkertaisia solmeilujuttuja, kasvivärjätä ja sitoa kirjoja. Jos mulle annetaan jotain, melkein mitä vaan, saan käsilläni tehtyä siitä jotain.

Tavallaan olen taidoistani ylpeä, mutta silti häpeän. Joskus mulla oli sellainen kausi, että yritin koulia itsestäni "kovempaa" ja tein käsitöitä julkisilla paikoilla. Kerran joku toimittaja halusi tehdä musta jutun, mutta kieltäydyin. Oikeastaan lopetin julkisen tekemisen sen jälkeen... Muuten kukaan ei sanonut mitään. Jotkut naiset hymyili.

Tykkään huonekasveista ja hoidan niitä tarkkaan. Suorastaan rakastan jokaista.

Joo, ja luen näitä naisten palstoja.

Jotenkin tuntuu, että saisin nämä paremmin anteeksi, jos olisin isompi ja karskimman näköinen, mutten ole. Eihän siitä pitäisi kyllä välittää. Kulttuuri määrittelee pitkälti miesten ja naisten jutut. Mun elämäni on paljon mukavampaa kun tällaista askaretta riittää ja luovuus pääsee purkautumaan johonkin.

Vierailija
16/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M27

Aika gay..naisille kuuluu toi peppuseksi. Mieheltä musta jotenkin "heikkouden osoitusta ja likaista".

N32

Vierailija
17/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Hän itkee kaikkien "liikuttavien" leffojen aikana (viimeisin oli Bohemian Rhapsody, itkettiin molemmat).

Hän tykkää siivota, järjestellä paikkoja ja ostella sisustusjuttuja (minä en niinkään :D).

Hän tykkää "tunnelmavalaistuksesta" ja on aina sytyttelemässä tuoksukynttilöitä ja suitsukkeita. 

Kommentoija nr 3 tavoin (kuulostat muuten mun unelmamieheltä ;) ) saan säännöllisesti jalka- ja kokovartalohierontoja (ei seksiin johtavia), hänellä on tapana kun istutaan sohvalla nostaa mun jalat syliinsä, ottaa sukat pois ja hieroa mun jalkoja. 

Ikää miehellä 30 vuotta.

nr 3. Kiva kuulla, että jollekin tämä kävisi. Vaikutat kuitenkin olevan aika hellässä huomassa eli sinullahan se unelma on jo hankittunakin. Onnea siitä :)

Vierailija
18/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noissa ole mitään hävettävää ap. Se että sinä pidät niitä häpeällisinä tekee sinusta ahdasmielisen  urpon.

Ihmettelen kovasti kuka on sulle opettanut että noissa ois mitään hävettävää?

Btw, minua nuo eivät kiinnosta mutta multa ei ole pois se jos muut noita harrastavat. Pysyväthän talouden rattaat liikkeessä.

No en välttämättä tarkoittanutkaan sitä, että niissä olisi mitään hävettävää. Mutta jostakin miehestä itsestään se asia tai tapa voi tuntua niin nololta, ettei hän kehtaa kertoa siitä muille. Ap

Vierailija
19/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Aika gay..naisille kuuluu toi peppuseksi. Mieheltä musta jotenkin "heikkouden osoitusta ja likaista".

N32

Huoh. Niin miehet kuin naisetkin voivat nauttia anaali alueen hyväilystä ja siinä ei ole mitään heikkoa tai väärää. Useimmat eivät välitä ja sekään ei ole väärin.

Vierailija
20/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ikää miehellä 30 vuotta.

Ei kannata yllättyä jos miehesi jossain vaiheessa suhdetta päättää tulla ulos kaapista kokonaan.