Kuinka paljon alkoholia menee, kun vedät kunnon känni-illan?
Itse juon yleensä 18 kpl olutta. Olen lyhyt, hieman tukeva nainen. Oletko mies vai nainen? Kuinka usein juot kovia kännejä? Itse olen viimeisen kymmenen vuoden aikana useita kertoja kuukaudessa kännännyt.
Kommentit (107)
En juo kovia kännejä enkä sammu. Juon aika hitaasti, päivän aikana voi mennä 15-20 olutta tai lonkeroa. Olen mies 90 kg.
Minkä illan, kyllä ryypääminen pitää aloittaa jo aamulla.Koppa kaljaa ja puolilitraa Leijonaviinaa on hyvä alku.
Viimeks kun meni överiks niin join 16 pientä tölkkiä ja pienen pullon 75% kossua. Överi näky siinä kun onnistuin rikkomaan tuopin pudottamalle sen ohi pöydältä.
Tavallisesti juon 12 olutta ja ei tunnu missää. M 80 kiloa
En ikinä sais 18 juomaa kurkusta alas. 5 riittää kunnon pöhinään. T. Lyhyt hieman tukeva nainen
Aikamoiset toleranssit tuntuu olevan. En kyllä kännejä ikinä enää juo, mutta en olekaan holisti.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä sais 18 juomaa kurkusta alas. 5 riittää kunnon pöhinään. T. Lyhyt hieman tukeva nainen
Hyvä niin älä juokkaan enempää jos homma toimii vähemmälläkin alkoholilla.
Tölkki ykköstä riittää. Oheen pitää laittaa samarin ja disperin valmiiksi aamua varten.
Normikulutukseni on 12 doppelpukkia ja 0,7 litraa kossua päivällä ja jos illalla haluan vähän juopotella, niin täytyy sitten ottaa vähän lisää!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaa hyvissä ajoin niin onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Minkä illan, kyllä ryypääminen pitää aloittaa jo aamulla.Koppa kaljaa ja puolilitraa Leijonaviinaa on hyvä alku.
Ja sitten alkujuomien jälkeen aloitetaan ryyppäämään.
1/2 pulloa kuohuviiniä, 2 lasia punaviiniä, 2 olutta, 1 gin tonic, sit ehkä joku makea esim.lonkero viimeiseksi.
Aivan tolkuttomia määriä suurimmalla osalla.
tavallinen saunailta.alkaa puoliltapäivin ja siinä menee helposti koppa neloskaljaa oikeastaan janoon.sitten kirkasta pikku naukkuja pitkin iltaa milloin mitenkin.kunto ei ole koskaan sekava.
m55v.
Ensinnäkin joku 23-05 välillä dokaaminen on ihan tun turhaa. Mieluummin la vaikka klo 12-22. Aurinko paistaa ja lämmin. Sit himaan. Mihkään baariin kanna senttiäkään. Puistoon vaan!
18 olutta ja 2 punaviinipulloa.
M49