Miehet, mitä sellaisia naisten juttuja teette, mitä häpeätte kertoa muille? Esim. luette naistenromaaneja, lehtiä, meikkaatte.....
Neulotte vaaleanpunaisella langalla, tykkäätte askarrella koruja, tykkäätte paljeteista tjms.....?
Onko mitään sellaista ns. stereotypisesti vain naisille suunnattua asiaa, josta tykkäätte tai jota teette vähän muilta salaa?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen moni luulee että homoilu on naisellista. Eikös sitä harrasta juuri miesten mies? En ainakaan naisena ole ikinä kokeillut homomiesseksiä. En ole toyboy enkä hyväile olematonta eturauhasta.
Homoja on kahta perustyyppiä kuten lesbojakin. Bottom ja top (vs. femme ja butch). Bottomit on niitä naisellisia ja toiset sitten niitä miestenmiehiä.
Voi kyynel mitä tuubaa. Olen lesbo ja ihan tiedoksesi: naisellinen ulkonäkö ja stereotyyppisen naisellinen luonne eivät korreloi sen enempää lesboilla kuin muillakaan naisilla.
Myös ihan raavas perheenisä joiden luona kävi joskus vakavailmeisiä ystäviä kun lähes ainoa jolle pystyi kipeitä asioita kertomaan kun oli mahtava tunneäly ja jutut jäi seinien sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma poikani on todella taitava meikkaamaan ja pitää todella muodista. Tykkää pukeutua drag queeniksi. Mieheni on myös pojan kautta alkanut katsomaan Rupaul's drag race ohjelmaa ja osaa jo todella kommentoida meikkejä.
Omalta lapselta en hyväksyisi drag juttuja ikinä. En ikinä.
Ihan sama mitä sinä hyväksyt, kun kyse on toisen elämästä.
Käyn av:lla, katson romanttisia komedioita (ja itken), kuuntelen kaunista musiikkia (ja itken), sisustan, shoppailen, sovitan vaatteita tuntikausia ja kyselen vaimolta näytänkö lihavalta. himoitsen suklaata ja jäätelöä säännöllisesti, olen myös pahalla tuulella kerran kuussa. Valitan vaimolleni siitä että emme keskustele/vietä aikaa yhdessä/ hän ei huomioi minua riittävästi. Vaimo valittaa ettei seksiä ole riittävästi. Mutta minulla on pää kipeä ja väsyttää. Mitähän vielä...
Vierailija kirjoitti:
Käyn av:lla, katson romanttisia komedioita (ja itken), kuuntelen kaunista musiikkia (ja itken), sisustan, shoppailen, sovitan vaatteita tuntikausia ja kyselen vaimolta näytänkö lihavalta. himoitsen suklaata ja jäätelöä säännöllisesti, olen myös pahalla tuulella kerran kuussa. Valitan vaimolleni siitä että emme keskustele/vietä aikaa yhdessä/ hän ei huomioi minua riittävästi. Vaimo valittaa ettei seksiä ole riittävästi. Mutta minulla on pää kipeä ja väsyttää. Mitähän vielä...
Katselen myös miesten peppuja mutta en tiedä onko tämä naismainen juttu ollenkaan. Mitä naiset katsoo? Silmiä? Ihailen mä kyllä niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oot saletisti mun kaverin mies!
Kotioloissani pukeudun suurinpiirtein melkein aina hameeseen .
Ystäväni kyllä hyväksyvät tämän vaatetukseni ja muiden hyväksynnästä tai edes läsnäolosta täällä kotonani ei ole väliä
Varmaan ollut täällä monta kertaa mutta kusen istualteen. Äärimmäisen noloa ja joudun odottelemaan julkisissa vessoissa koppeihin, koska laariin en voi pissiä.
Luen naistenlehtiä ja katson youtubesta meikkaustutoriaaleja vaikka en meikkaa, mutta on jotenkin hellyttävää katsella kauniita muikkeleita meikkailemassa ja selittämässä toisilleen kuinka tehdä häikäisevä meikkihärdelli.
Vierailija kirjoitti:
Luen naistenlehtiä ja katson youtubesta meikkaustutoriaaleja vaikka en meikkaa, mutta on jotenkin hellyttävää katsella kauniita muikkeleita meikkailemassa ja selittämässä toisilleen kuinka tehdä häikäisevä meikkihärdelli.
Miks tää on niin ihana? :D
Vierailija kirjoitti:
Mun paheeni on rajattomia...
Teen paljon käsitöitä. Neulon, virkkaan ja koukkua. Kinnasneulakin on tuttu juttu. Osaan tehdä pitsiä, helmitöitä, punoa koreja, yksinkertaisia solmeilujuttuja, kasvivärjätä ja sitoa kirjoja. Jos mulle annetaan jotain, melkein mitä vaan, saan käsilläni tehtyä siitä jotain.
Tavallaan olen taidoistani ylpeä, mutta silti häpeän. Joskus mulla oli sellainen kausi, että yritin koulia itsestäni "kovempaa" ja tein käsitöitä julkisilla paikoilla. Kerran joku toimittaja halusi tehdä musta jutun, mutta kieltäydyin. Oikeastaan lopetin julkisen tekemisen sen jälkeen... Muuten kukaan ei sanonut mitään. Jotkut naiset hymyili.
Tykkään huonekasveista ja hoidan niitä tarkkaan. Suorastaan rakastan jokaista.
Joo, ja luen näitä naisten palstoja.
Jotenkin tuntuu, että saisin nämä paremmin anteeksi, jos olisin isompi ja karskimman näköinen, mutten ole. Eihän siitä pitäisi kyllä välittää. Kulttuuri määrittelee pitkälti miesten ja naisten jutut. Mun elämäni on paljon mukavampaa kun tällaista askaretta riittää ja luovuus pääsee purkautumaan johonkin.
Tää on jotenkin ihana, älä koskaan muutu!
Ite tunnen heteronaisen joka on niin stereotyyppinen "butch", tykkää "miesten" jutuista, ei koskaan laittaudu, ei ole mitenkään naisellinen, onnellisesti naimisissa miehensä kanssa. Homomiehiäkin on jotka ei tykkää muotijutuista jne. ja on miehekkäitä, yleensä vaan julkisuudessa halutaan tuoda esille juuri tällaisia neitihomoja koska heteromiesten lailla käyttäytyvät homot eivät ole yhtä kaupallistettavia. :D
Mua koskettaa noi chick flickit esim. Bette Midlerin Beaches kun ryhtyi lopussa kuolleen ystävänsä tyttären huoltajaksi tai Pearl Harbor kun Ben Afflleck kasvattaa kuolleen kaverinsa lasta kuin omaansa. Nyyh....
Vierailija kirjoitti:
Olen 100 % btm ja tykkään olla miesten toyboy ja siitä kun miehet "ottavat" minut
Vähän sama täällä. Rakastan sitä kun näen niiden miehekkäimpien ja komeimpien hinttien pelkästä katseesta että mun haavoittuvuus kiihottaa heitä, herättää heidän suojelunvaistonsa ja olen just sitä tyyppiä joka pääsee naimisiin heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Neulotte vaaleanpunaisella langalla, tykkäätte askarrella koruja, tykkäätte paljeteista tjms.....?
Onko mitään sellaista ns. stereotypisesti vain naisille suunnattua asiaa, josta tykkäätte tai jota teette vähän muilta salaa?
Räkämällien kaivelu ja rään piilotus.
Olen nyt vähän yli 30-v mies ja olen teini-iästä lähtien ollut suuri poikabändifani, nyt sitten rohkaistuin ja ostin liput bäkkärien konserttiin. Olen siis täysin hetero, enkä ole koskaan mitenkään ajatellut, että onpa bändin jäsenet komeita tms. Oon vaan aina digannu siitä musiikista jotenki selittämättömällä tavalla. Muistan kuinka esim intissä harva se ilta tuli kuunneltua silloista uusinta albumia Never gone. Samoin Westlife oli huikea, mut harmi et kerkisi lopettaa ennen kuin pääsi näkemään livenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt vähän yli 30-v mies ja olen teini-iästä lähtien ollut suuri poikabändifani, nyt sitten rohkaistuin ja ostin liput bäkkärien konserttiin. Olen siis täysin hetero, enkä ole koskaan mitenkään ajatellut, että onpa bändin jäsenet komeita tms. Oon vaan aina digannu siitä musiikista jotenki selittämättömällä tavalla. Muistan kuinka esim intissä harva se ilta tuli kuunneltua silloista uusinta albumia Never gone. Samoin Westlife oli huikea, mut harmi et kerkisi lopettaa ennen kuin pääsi näkemään livenä.
Bäkkäreiden musahan on oikeesti hyvänkuulosta, nää nykyset Draket ja muut on ihan järkyttävää p*skaa. Pidä hauskaa konsertissa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ollut täällä monta kertaa mutta kusen istualteen. Äärimmäisen noloa ja joudun odottelemaan julkisissa vessoissa koppeihin, koska laariin en voi pissiä.
Siis miksi tää olis noloa?
Mun 16-v teinipoikakin pissaa istualtaan enkä yhtään pane pahakseni, eipähän roiski pitkin pöntön kstuinta tai lattioita.
Kuulostaa upealta.