Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä sellaisia naisten juttuja teette, mitä häpeätte kertoa muille? Esim. luette naistenromaaneja, lehtiä, meikkaatte.....

Vierailija
30.11.2018 |

Neulotte vaaleanpunaisella langalla, tykkäätte askarrella koruja, tykkäätte paljeteista tjms.....?

Onko mitään sellaista ns. stereotypisesti vain naisille suunnattua asiaa, josta tykkäätte tai jota teette vähän muilta salaa?

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samaan aikaan melko feminiininen, että maskuliilinen. Miksi niitä naisellisempia piirteitä ja mieltymyksiä pitäisi hävetä enää aikuisena?

Vierailija
82/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin kun katsoin elokuvan Amelie :-)

Joskus myös musiikki aiheuttaa kyynelten vuotamisen silmistä.

Käytin joskus aikoinaan Yves Rocherin kuorintanaamioita ja käyttäisin edelleen mutta en yrityksistäni huolimatta enää löydä niitä mistään. Entinen vaimoni niitä osti jostakin.

Oli sellainen vihreä suuri tuubi ja kun sen levitti kasvoilleen, kuivui revittäväksi kalvoksi ja poisti irrotettaessa epäpuhtauden kasvoista.

Hemmetin tehokas aine :-)

Hei mulla on tota vielä kaapissakin, se on tämä:

https://www.yves-rocher.fi/control/product/~category_id=1300/~product_i…

Näyttäisi olevan tilapäisesti loppu Suomen verkkokaupasta, eli saattaa tulla vielä. Jostain ulkomailta näyttäisi löytyvän edelleen ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana käytin aika paljon punaisia vaatteita ja vedin geeliä päähän. Luin reginaa ja tutkin horoskooppeja.

Nykyään en tee mitään noista, mutta lueskelen av:tä ja itkeskelen välillä surullisille elokuville ja haikeille biiseille. 

Vierailija
84/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn aina istumapissalla.

M30

Kuin mun mies.

Vierailija
85/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan karvat pois jaloista, rinnasta, mahasta ja luonnollisesti myös naamasta. Jostain syystä mulle tulee epähygieninen olo kun kropassa on räkä- ja paskajarruja.

Vierailija
86/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen mies kirjoitti:

Oma ajatusmaailmani menee lähemmäs ikäisiäni naisia kuin ikäisiäni miehiä!

Sama homma mullakin. Olen aina kokenut enemmän yhteyttä ikäisiini naisiin, kuin miehiin, koska kaltaisiani miehiä on aika harvassa.

Tuntui, että etenkin nuorena tytöt olivat jotenkin fiksumpia ja kehittyneempiä, joten tottakai sellaisten kanssa synkkaa paremmin, kun voi keskustella ihan oikeista asioista, eikä tarvi esittää mitään kovaa jätkää tai pelleillä jotain typerää tms.

Mulla on ollut onneksi todella hyviä miespuolisia ystäviäkin myös, mutta tällaista erittäin herkkää ja empaattista miestä on "vaikea löytää" ystäväksi. :D 

Onhan naisten kanssa muutenkin mukavampi olla, kun tuoksuvat hyvälle ja miellyttävät silmää ja osaavat empaattisesti keskustella asioista! Ja seksihän se mukavaa sit vasta onkin vaimon kanssa. 

Esim. työpaikalla en vaan koe mitään yhyeyttä suurimpaan osaan niistä, "äijistä" ketä siellä on. Poikkeuksetta kaikki kenen kanssa tulee juttuun ja keskustelee, on jollain tavalla saman tyylisiä, kuin minä. Ja ne äijät sit viihtyy äijien kanssa, eli kaikki hyvin ja toimeen tullaan kuitenkin, vaikkei muuten synkkaisikaan.

Vierailija
87/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen samaan aikaan melko feminiininen, että maskuliilinen. Miksi niitä naisellisempia piirteitä ja mieltymyksiä pitäisi hävetä enää aikuisena?

Jep, sama täällä! Atleettinen kroppa ja ihan miehekäs mukava ääni, vaikka naamani on ennemminkin "kaunis" kuin komea. Olen 183 cm pitkä, mutta luonteeni sitten onkin ihan jotain muuta, kun joku perusäijän luonne. HSP luonne, nimittäin. 

Ja päälle parikymppisenä, kun aloin komistua, niin naiset ihan oikeasti tekivät alotteita bileissä/baarissa, johtuen varmaan just persoonallisuudestani ja tuon feminiinisyyden ja maskuliinisuuden sopivasta sekoituksesta.

Vierailija
88/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyrkin ja hellan välissä.

Vierailija
89/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma poikani on todella taitava meikkaamaan ja pitää todella muodista. Tykkää pukeutua drag queeniksi. Mieheni on myös pojan kautta alkanut katsomaan Rupaul's drag race ohjelmaa ja osaa jo todella kommentoida meikkejä. 

Omalta lapselta en hyväksyisi drag juttuja ikinä. En ikinä.

Jaa. Minä haluan äitinä, että lapseni on onnellinen ja saa tehdä juuri sitä mitä haluaa ja me mieheni kanssa tuemme häntä täysin. Oli se sitten se jääkiekko tai drag niin mulle ihan sama. Tärkeintä että lapsi saa olla itsensä omassa kotonaan. 

Ja todennäköisesti hän on kauniimpi, kuin sinä drag queeninä ;) 

Vierailija
90/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen av:ta. 

Kuinka vaikeaa se kirjoittaminen voi olla? AV:TÄ!!!

Lyhenteen pääte määräytyy siten, miten sana lausutaan kokonaisena: "luen aihe vapaaTA". Eli AV:ta on oikea muoto.

Vierailija
91/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus siivoan ja tiskaan. 

Vierailija
92/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ollut täällä monta kertaa mutta kusen istualteen. Äärimmäisen noloa ja joudun odottelemaan julkisissa vessoissa koppeihin, koska laariin en voi pissiä.

Kunpa useammat miehet tekisivät näin. Olisi vessanlattiat huomattavasti siistimmässä kunnossa.

Vierailija
93/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mä vastaan mun miesystävän puolesta :) 

Hän itkee kaikkien "liikuttavien" leffojen aikana (viimeisin oli Bohemian Rhapsody, itkettiin molemmat).

Hän käy säännöllisesti mani- ja pedikyyrissä ja oikeasti nauttii siitä.

Hän tykkää siivota, järjestellä paikkoja ja ostella sisustusjuttuja (minä en niinkään :D).

Hän tykkää "tunnelmavalaistuksesta" ja on aina sytyttelemässä tuoksukynttilöitä ja suitsukkeita. 

Hän on pyytänyt että opettaisin hänet kutomaan.

Kommentoija nr 3 tavoin (kuulostat muuten mun unelmamieheltä ;) ) saan säännöllisesti jalka- ja kokovartalohierontoja (ei seksiin johtavia), hänellä on tapana kun istutaan sohvalla nostaa mun jalat syliinsä, ottaa sukat pois ja hieroa mun jalkoja. 

Ikää miehellä 30 vuotta.

Ei kannata yllättyä jos miehesi jossain vaiheessa suhdetta päättää tulla ulos kaapista kokonaan.

Mä en itseasiassa edes yllättynyt tästä kommentista. 

Sen sijaan tosiaan yllättyisin jos mieheni "tulisi ulos kaapista", sen verran aktiivista on makuuhuoneen puolella että täytyisi tosiaan osata feikata... ;) 

Kasvanut fundamentalisti perheessä ja koittaa järjettömällä nussimisella todistaa itselleen ja muille heterouttaan. Elää vale todellisuudessa. Siinä teoria.

Voi rassua, kyllä on hurjan pelottavaa kun joku rikkoo sukupuolirooleja, täytyy alkaa heti homottelemaan! Relaa vähän.

Vierailija
94/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma poikani on todella taitava meikkaamaan ja pitää todella muodista. Tykkää pukeutua drag queeniksi. Mieheni on myös pojan kautta alkanut katsomaan Rupaul's drag race ohjelmaa ja osaa jo todella kommentoida meikkejä. 

Omalta lapselta en hyväksyisi drag juttuja ikinä. En ikinä.

Toivottavasti sulla ei ole lapsia ja jätät myös tekemättä. Järkyttävää henkistä väkivaltaa ja tukahduttamista tuollainen.

Vierailija
95/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole drag quen tms., vaan oikeasti tykkään pitää kotona, ulkoilulenkillä tms. naisten vaatteita, kenkiä ja laukkuja. Ne on vaan paljon nätimpiä ja monipuolisempia kuin miesten aikas tylsät kamppeet. Tykkään myös pitää ihoni sileänä ja hoitaa sitä, hiuksia myös. Meikillä lähinnä korostan kesvyesti silmiä, huulia ja piirteitäni ja peitän pieniä puutteita. Tykkään muutenkin ns. perinteisistä naisten jutuista, luen naistenlehtiä, seuraan muotia, ruoanlaitosta tykkään jne. En näe tässä mitään ihmeellistä, vaan mulle ihan luonnollisen tavan elää. Ns. miesten jutuista en vaan pysty kiinnostumaan, vaikka kuinka yrittäisin.

Vierailija
96/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen poikaystävä tykkäsi meikata. Ei siis julkisesti halunnut, vaan kotona joskus testailla ja leikkiä. Hänellä oli omat meikit sitä varten, ei koskaan edes pyytänyt saada lainata multa. 

Vierailija
97/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä!

Vierailija
98/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin oon hiton herkkä, vaikka musta löytyy se kovakin puoli. Oon vähän sellainen kameleontti. Tykkään lukea naistenlehtiä ja netistä keskustelupalstoja. Luenhan mä myös tätäkin. Tykkään naisten muodista, lähinnä sen esteettisyyden takia ja myös naisten meikkauksesta. Spotify-listalla mulla on paljon slovareita ja tykkään katsoa myös chick flicksejä. Kitaralla soitan lähinnä balladeja, mutta muutkin genret menee. Naisten kans tuntuu, että "saan" heiltä paljon enemmän kuin äijäporukan mylvinnästä vaikka hyvin sellaisessakin viihdyn. Halailen ja puhun lempeestikin mun 3:lle poikalapselle.

Sit mussa on se äijäpuolikin, että tykkään tekniikasta, paikkojen fiksaamisesta, autoista, remppaamisesta ja kaikista ns. "miesten töistä."

T: Iso köriläs

Vierailija
99/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehen puolesta:

- Hänellä on enemmän kenkiä kuin minulla

- Hän käyttää kasvo- ja hiusnaamioita saunassa

- Hän hoitaa ihoaan muutenkin 

Vierailija
100/144 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vanhoja runollisia tai romanttisia klassikkokirjoja. Suosikkejani ovat Alcottin ja Montgomeryn teokset, ja tietenkin Brontet ja Jane Austen.