Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä sellaisia naisten juttuja teette, mitä häpeätte kertoa muille? Esim. luette naistenromaaneja, lehtiä, meikkaatte.....

Vierailija
30.11.2018 |

Neulotte vaaleanpunaisella langalla, tykkäätte askarrella koruja, tykkäätte paljeteista tjms.....?

Onko mitään sellaista ns. stereotypisesti vain naisille suunnattua asiaa, josta tykkäätte tai jota teette vähän muilta salaa?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota. Olen mies, mutta tykkään enemmän komedioista kuin toimintaleffoista koska toimintaleffat nykyään on aika samanlaisia kaikki kun taas komedioissa, myös romanttisissa komedioissa, on maltettu keksiä jotain uuttakin. Kyllä myös luen tätä naisten vastinetta ylilaudalle, koska haluan tietää kuinka erilaisia tai samanlaisia miehet ja naiset oikeasti ovat. Oikea vastaus: hyvin samanlaisia.

Ja mikä vielä pahempaa: Oma ajatusmaailmani menee lähemmäs ikäisiäni naisia kuin ikäisiäni miehiä!

Vierailija
22/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mä vastaan mun miesystävän puolesta :) 

Hän itkee kaikkien "liikuttavien" leffojen aikana (viimeisin oli Bohemian Rhapsody, itkettiin molemmat).

Hän käy säännöllisesti mani- ja pedikyyrissä ja oikeasti nauttii siitä.

Hän tykkää siivota, järjestellä paikkoja ja ostella sisustusjuttuja (minä en niinkään :D).

Hän tykkää "tunnelmavalaistuksesta" ja on aina sytyttelemässä tuoksukynttilöitä ja suitsukkeita. 

Hän on pyytänyt että opettaisin hänet kutomaan.

Kommentoija nr 3 tavoin (kuulostat muuten mun unelmamieheltä ;) ) saan säännöllisesti jalka- ja kokovartalohierontoja (ei seksiin johtavia), hänellä on tapana kun istutaan sohvalla nostaa mun jalat syliinsä, ottaa sukat pois ja hieroa mun jalkoja. 

Ikää miehellä 30 vuotta.

Ei kannata yllättyä jos miehesi jossain vaiheessa suhdetta päättää tulla ulos kaapista kokonaan.

Mä en itseasiassa edes yllättynyt tästä kommentista. 

Sen sijaan tosiaan yllättyisin jos mieheni "tulisi ulos kaapista", sen verran aktiivista on makuuhuoneen puolella että täytyisi tosiaan osata feikata... ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7: pakko kysyä kun olen utelias, mikä teidän mielestä oli siinä bohemian rhapsody elokuvassa liikuttavaa? Itsekin sen olen katsonut, eikä tulee mieleen mikä siinä voisi olla kyyneliin asti liikuttavaa (olen varmaan sitten tosi kylmä bitch 😅).

Se kohta kun se oli kertonut aidsistaan ja sitten oli se live aid keikka, missä se heitti sen lentosuukon äidilleen... Snif

Vierailija
24/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepertelen hempeitä kissalleni. Jos on tyyni keli yritän puhua hiljaa ettei naapurit kuule.

m40+

Vierailija
25/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan ulkonäköäni (ihon kuorinta, puhdistus, päivä- ja yövoiteet, kynnet on aina moitteettoman siistit) mutta kun asiasta kysytään tai kehutaan sanon vain että minulla on hyvät geenit - en tarvitse itse tehdä mitään asian eteen

Vierailija
26/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100 % btm ja tykkään olla miesten toyboy ja siitä kun miehet "ottavat" minut

Vierailija
27/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein kukkia ja teen niistä kauniita asetelmia

Vierailija
28/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukottelen ja paijaan koiraani ja lässytän sille, enkä komentele...paitsi jos on muita läsnä

Vierailija
29/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, en häpeä mitään.

Vierailija
30/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen haikeaa musiikkia ja itkeskelen yksikseni

Vierailija
31/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paheeni on rajattomia...

Teen paljon käsitöitä. Neulon, virkkaan ja koukkua. Kinnasneulakin on tuttu juttu. Osaan tehdä pitsiä, helmitöitä, punoa koreja, yksinkertaisia solmeilujuttuja, kasvivärjätä ja sitoa kirjoja. Jos mulle annetaan jotain, melkein mitä vaan, saan käsilläni tehtyä siitä jotain.

Tavallaan olen taidoistani ylpeä, mutta silti häpeän. Joskus mulla oli sellainen kausi, että yritin koulia itsestäni "kovempaa" ja tein käsitöitä julkisilla paikoilla. Kerran joku toimittaja halusi tehdä musta jutun, mutta kieltäydyin. Oikeastaan lopetin julkisen tekemisen sen jälkeen... Muuten kukaan ei sanonut mitään. Jotkut naiset hymyili.

Tykkään huonekasveista ja hoidan niitä tarkkaan. Suorastaan rakastan jokaista.

Joo, ja luen näitä naisten palstoja.

Jotenkin tuntuu, että saisin nämä paremmin anteeksi, jos olisin isompi ja karskimman näköinen, mutten ole. Eihän siitä pitäisi kyllä välittää. Kulttuuri määrittelee pitkälti miesten ja naisten jutut. Mun elämäni on paljon mukavampaa kun tällaista askaretta riittää ja luovuus pääsee purkautumaan johonkin.

:)

Vierailija
32/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paheeni on rajattomia...

Teen paljon käsitöitä. Neulon, virkkaan ja koukkua. Kinnasneulakin on tuttu juttu. Osaan tehdä pitsiä, helmitöitä, punoa koreja, yksinkertaisia solmeilujuttuja, kasvivärjätä ja sitoa kirjoja. Jos mulle annetaan jotain, melkein mitä vaan, saan käsilläni tehtyä siitä jotain.

Tavallaan olen taidoistani ylpeä, mutta silti häpeän. Joskus mulla oli sellainen kausi, että yritin koulia itsestäni "kovempaa" ja tein käsitöitä julkisilla paikoilla. Kerran joku toimittaja halusi tehdä musta jutun, mutta kieltäydyin. Oikeastaan lopetin julkisen tekemisen sen jälkeen... Muuten kukaan ei sanonut mitään. Jotkut naiset hymyili.

Tykkään huonekasveista ja hoidan niitä tarkkaan. Suorastaan rakastan jokaista.

Joo, ja luen näitä naisten palstoja.

Jotenkin tuntuu, että saisin nämä paremmin anteeksi, jos olisin isompi ja karskimman näköinen, mutten ole. Eihän siitä pitäisi kyllä välittää. Kulttuuri määrittelee pitkälti miesten ja naisten jutut. Mun elämäni on paljon mukavampaa kun tällaista askaretta riittää ja luovuus pääsee purkautumaan johonkin.

Aletaaks olee?

Vierailija
33/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 100 % btm ja tykkään olla miesten toyboy ja siitä kun miehet "ottavat" minut

Jee! Niin minäkin! Olet ihana!!! Hyvää jatkoa, toveri ja rakkaudella!!!

Vierailija
34/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Hän itkee kaikkien "liikuttavien" leffojen aikana (viimeisin oli Bohemian Rhapsody, itkettiin molemmat).

Hän tykkää siivota, järjestellä paikkoja ja ostella sisustusjuttuja (minä en niinkään :D).

Hän tykkää "tunnelmavalaistuksesta" ja on aina sytyttelemässä tuoksukynttilöitä ja suitsukkeita. 

Kommentoija nr 3 tavoin (kuulostat muuten mun unelmamieheltä ;) ) saan säännöllisesti jalka- ja kokovartalohierontoja (ei seksiin johtavia), hänellä on tapana kun istutaan sohvalla nostaa mun jalat syliinsä, ottaa sukat pois ja hieroa mun jalkoja. 

Ikää miehellä 30 vuotta.

nr 3. Kiva kuulla, että jollekin tämä kävisi. Vaikutat kuitenkin olevan aika hellässä huomassa eli sinullahan se unelma on jo hankittunakin. Onnea siitä :)

Kiitos <3 Ja älä anna periksi, kyllä meitä romanttisia naisiakin vielä on ;) 

Vierailija
35/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen moni luulee että homoilu on naisellista. Eikös sitä harrasta juuri miesten mies? En ainakaan naisena ole ikinä kokeillut homomiesseksiä. En ole toyboy enkä hyväile olematonta eturauhasta.

Vierailija
36/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ikää miehellä 30 vuotta.

Ei kannata yllättyä jos miehesi jossain vaiheessa suhdetta päättää tulla ulos kaapista kokonaan.

Sen sijaan tosiaan yllättyisin jos mieheni "tulisi ulos kaapista", sen verran aktiivista on makuuhuoneen puolella että täytyisi tosiaan osata feikata... ;) 

Ei olisi eka kerta kun on feikattu. ;)  Mies voi tietysti olla biseksuaali jolla feminiininen puoli on vahvempi.

Vierailija
37/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen moni luulee että homoilu on naisellista. Eikös sitä harrasta juuri miesten mies? En ainakaan naisena ole ikinä kokeillut homomiesseksiä. En ole toyboy enkä hyväile olematonta eturauhasta.

Homoja on kahta perustyyppiä kuten lesbojakin. Bottom ja top (vs. femme ja butch). Bottomit on niitä naisellisia ja toiset sitten niitä miestenmiehiä.

Vierailija
38/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun katsoin elokuvan Amelie :-)

Joskus myös musiikki aiheuttaa kyynelten vuotamisen silmistä.

Käytin joskus aikoinaan Yves Rocherin kuorintanaamioita ja käyttäisin edelleen mutta en yrityksistäni huolimatta enää löydä niitä mistään. Entinen vaimoni niitä osti jostakin.

Oli sellainen vihreä suuri tuubi ja kun sen levitti kasvoilleen, kuivui revittäväksi kalvoksi ja poisti irrotettaessa epäpuhtauden kasvoista.

Hemmetin tehokas aine :-)

Vierailija
39/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ikää miehellä 30 vuotta.

Ei olisi eka kerta kun on feikattu. ;)  Mies voi tietysti olla biseksuaali jolla feminiininen puoli on vahvempi.

Mua ei häiritsisi tämä yhtään. Olen tyytyväinen kun miehellä on ominaisuuksia, jotka multa puuttuu lähes tyystin. Esimerkiksi en ole koskaan ollut kiinnostunut sisustamisesta, mutta nyt miehen myötä talo on saanut kotoisamman ilmeen. (Ja itsekin olen vähän eri lailla alkanut hahmottaa että mikä sopii mihinkin.) 

Ei se siis tuntitolkulla roiku instassa ja pinterestissä sisustusideoita hankkimassa, ennemminkin saattaa vaikka ostoksilla ollessamme huomauttaa, että toi ja toi sopis hyvin sinne ja sinne. 

Miehellä on ns. varaa myös näyttää feminiinistä puoltaan, on ulkonäöltään hyvinkin perinteisellä tavalla miehekäs. Mun mielestä tuo kertoo vaan siitä, että miehellä on itsetunto kohdallaan. 

Vierailija
40/144 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoja on kahta perustyyppiä kuten lesbojakin. Bottom ja top (vs. femme ja butch). Bottomit on niitä naisellisia ja toiset sitten niitä miestenmiehiä.

Jos homo on mies, hän on miehekäs. Oli hän sitten millainen alistuja tahansa. Jos mies tekee jotain, on se miehistä. Ei naisellista. Naiseus ei ole mitään bottomina tai femmenä olemista.