Ai kauhee onpas herttuatar Catherine vanhentunut
Näyttää ihan mummolta tässä artikkelin kuvassa https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005916190.html
Kommentit (431)
hänen meikkaaja vääntää Katelle aina kunnon tummat luomivärit ja mustat eye-linerit..kunnolla kumpaakin.
väsyneelle kolmen lapsen äidille voisi vähän kevyempää edes kokeilla
Vierailija kirjoitti:
hänen meikkaaja vääntää Katelle aina kunnon tummat luomivärit ja mustat eye-linerit..kunnolla kumpaakin.
väsyneelle kolmen lapsen äidille voisi vähän kevyempää edes kokeilla
Hänellä ei ole meikkaajaa. Hän ei ymmärrä päivä- ja juhlameikin eroa. Hänellä on kyllä kampaaja, mutta hänkin tekee, mitä hän käskee.
Eikä se ammattimeikkaaja välttämättä auttaisi. Muistan kerran kun olin tekemässä lehtijuttua. Lehti maksoi haastateltavalle meikkaajan, joka tekikin nätin meikin kyseistä naistenlehteä varten. Haastateltava sitten vain meni lisäämään meikkiä omin päin, koska ei ollut tyytyväinen tulokseen. Hän oli tottunut tiettyyn maneeriin. En nyt viitsi sanoa, oliko kyse poskista, silmistä, kulmakarvoista vai huulista. Lehdessä hän näytti aika kauhealta, mutta oli varmaan itse tyytyväinen. Ihmiset sokeutuvat ulkonäölleen.
Esimerkiksi Kate ei varmaan näe edes kuvista, että hänellä on tapana laittaa liikaa tiettyjä meikkejä. Pukeutumisessa hänellä on samantapaisia maneereita. Missään ei tietysti kielletä korostamasta poikamaista lantiota, mutta joskus vuosikymmenien kuluttua ne kuvat näyttävät varmasti omituisilta. Mutta ei silläkään mitään väliä toki ole.
Minä olen Katen ikäluokkaa, tai vähän vanhempi oikeastaan, ja mielestäni hänen tyylissään on paljon 2000-luvun alkuvuosille ominaisia piirteitä. Nykyään ne näyttävät vähän hassuilta ja vanhahtavilta.
Samaa näköä kuin MInttu Räikkösessä :)
Minä olen joskus nähnyt Katella kevyemmän meikin, kuitenkin palaa välillä raskaaseen meikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus nähnyt Katella kevyemmän meikin, kuitenkin palaa välillä raskaaseen meikkiin.
Luulen, että ne rajaukset silmien ympärillä ja muu meikki samoin kuin syömisten tarkkailu ovat kuin maski maailman edessä. Ulkomuotoaan säätelemällä hän voi tehdä sentään jotain. Hän hallitsee itsensä, koska muuta hallittavaa hänellä ei ole. Hänhän on koko maailmalle lähinnä vain objekti. Hän ei ole syntynyt asemaansa, joten hän ei osaa eikä voi olla rento, kuten jotkut syntyperältään yläluokkaiset. Zara Phillips kutsui häntä ainakin ennen nimellä Little Miss Perfect. Se oli epäilemättä osuva kuvaus.
Meghanilla on tummempaa veressä ja se takaa paksumman ihon ja vähemmän ryppyjä.
Geenit on Meghanin puolella, jos puhutaan kumpi Kate vai Meghan rupsahtaa ensin.
+ Meghanin äiti on joogaopettaja
Vierailija kirjoitti:
Saisi tosiaan pysyvästi meikata kevyemmin. Tässä vertaillaan hänen meikkejään:
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-4209360/How-Kate-Middleton-c…
No tuoltahan näyttää kuka vaan kun tarpeeksi valvoo ja on stressiä. Ei se kuninkaallisen elämä ole helpppoa kun koko ajan pitää edustaa ja varmaan tulee valvottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan olisi Meghanille kateellinen?
Ulkonäöstä, raikkaudesta esim.
Heh "ulkonäöstä..."... Catherine näyttää rupsahtaneenakin moninkertaisesti kauniimmalta, kuin Meghan, joka ei edes ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
No tuoltahan näyttää kuka vaan kun tarpeeksi valvoo ja on stressiä. Ei se kuninkaallisen elämä ole helpppoa kun koko ajan pitää edustaa ja varmaan tulee valvottua.
Koko ajan? Kate on edustanut vain murto-osan siitä määrästä, mitä kuningatar edustaa yli 90-vuotiaana. Näistä löytyy vertailuja. Myös palatsin sivustolta voi tarkistaa, että asia on totta. Ja näin oli jo ennen ensimmäistä vauvaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ne rajaukset silmien ympärillä ja muu meikki samoin kuin syömisten tarkkailu ovat kuin maski maailman edessä. Ulkomuotoaan säätelemällä hän voi tehdä sentään jotain. Hän hallitsee itsensä, koska muuta hallittavaa hänellä ei ole. Hänhän on koko maailmalle lähinnä vain objekti. Hän ei ole syntynyt asemaansa, joten hän ei osaa eikä voi olla rento, kuten jotkut syntyperältään yläluokkaiset. Zara Phillips kutsui häntä ainakin ennen nimellä Little Miss Perfect. Se oli epäilemättä osuva kuvaus.
Unohdit Zaran lempinimestä kirosanan. Ilmeisesti Anne ja lapsensa eivät oikein välitä Katesta, ja Kate puolestaan on pyrkinyt eristämään Williamia serkuistaan, myös Yorkin prinsessoista, jos juoruihin on uskominen.
Kolme pientä lasta ja vaativa duuni (ei toi edustushomma kuitenkaan varmaan maailman stressittömintä ole). Eipä siihen nuupahdukseen muuta tarvita.
Itse olin kuin haudasta noussut kun lapset oli ihan pieniä. Vaikka olin alle 30v!!! Nyt ihan eri ihminen kun saa esim. nukkua täysiä öitä ja saa jo ihan eri tavalla aikaa itselleen. Juuri ihosta huomasi stressin hyvin kun oli tosi samea ja kaikenlaisia iho-ongelmia. Nyt on taas sellainen kuultava ja terveenoloinen iho, vaikka ikää 5 vuotta enemmän kuin silloin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kolme pientä lasta ja vaativa duuni (ei toi edustushomma kuitenkaan varmaan maailman stressittömintä ole). Eipä siihen nuupahdukseen muuta tarvita.
Itse olin kuin haudasta noussut kun lapset oli ihan pieniä. Vaikka olin alle 30v!!! Nyt ihan eri ihminen kun saa esim. nukkua täysiä öitä ja saa jo ihan eri tavalla aikaa itselleen. Juuri ihosta huomasi stressin hyvin kun oli tosi samea ja kaikenlaisia iho-ongelmia. Nyt on taas sellainen kuultava ja terveenoloinen iho, vaikka ikää 5 vuotta enemmän kuin silloin. 🙂
Henkistä väsymystä varmasti. Niin vähän on ollut edustamista, että viikkoja ja kuukausiakin on ollut välissä vapaata.
Jos sinulla olisi ollut koko ajan lastenhoitaja apuna, olisit päässyt vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä väsymystä varmasti. Niin vähän on ollut edustamista, että viikkoja ja kuukausiakin on ollut välissä vapaata.
Jos sinulla olisi ollut koko ajan lastenhoitaja apuna, olisit päässyt vähemmällä.
Ehkä. Mutta eihän me tiedetä kuinka paljon Kate hoidattaa lapsiaan hoitajilla. He ovat ainakin aiemmin kertoneet että haluavat olla vahvasti mukana omien lasten kasvatuksessa. Ja jopa kuninkaallinen äiti voi haluta hoitaa oman vauvansa pääasiassa itse; yöheräämisineen kaikkineen. Ihan samalla tapaa he väsyy kuin muutkin. Eipä unohdeta Williamin nuokkumisia edustustehtävissä 😴🤣 Ja se stressi ja huono omatunto jos joutuu olemaan poissa lastenluota, ihan samalla tapaa he varmaan kokee ikävää ja riittämättömyyttä jos lapsia pitää hoidattaa paljon muilla, kun itse pitää olla muualla töissä, edustamassa etc.
Ja vaikka virallisia/ julkisia edustustehtäviä ei olisikaan, voi suljettujen ovien takana olla ties mitä kissankinkereitä, missä Katenkin pitää olla mukana ja esittää asioista kiinnostunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Mutta eihän me tiedetä kuinka paljon Kate hoidattaa lapsiaan hoitajilla. He ovat ainakin aiemmin kertoneet että haluavat olla vahvasti mukana omien lasten kasvatuksessa. Ja jopa kuninkaallinen äiti voi haluta hoitaa oman vauvansa pääasiassa itse; yöheräämisineen kaikkineen. Ihan samalla tapaa he väsyy kuin muutkin. Eipä unohdeta Williamin nuokkumisia edustustehtävissä 😴🤣 Ja se stressi ja huono omatunto jos joutuu olemaan poissa lastenluota, ihan samalla tapaa he varmaan kokee ikävää ja riittämättömyyttä jos lapsia pitää hoidattaa paljon muilla, kun itse pitää olla muualla töissä, edustamassa etc.
Ja vaikka virallisia/ julkisia edustustehtäviä ei olisikaan, voi suljettujen ovien takana olla ties mitä kissankinkereitä, missä Katenkin pitää olla mukana ja esittää asioista kiinnostunutta.
Ennen lasten saamista he sanoivat, että eivät halua hoitajaa, vaan normaalin perhe-elämän. Mieli sitten muuttui jotenkin.
Katso sitä palatsin kalenteria. Sinne laitetaan ihan kaikki kinkerit, minne nuo menevät esittämään kiinnostunutta.
Miksi pitää yrittää selittää, että maailman rikkaimman naisen lapsenlapsi vaimoineen elää kuin suomalainen tavis lähiössä? Jos niin olisi, siitä olisi yllin kyllin tietoa. Sen kerran kun nämä tyypit menevät ostoksille supermarkettiin, tapaus on lähes reaaliajassa jossain somessa ja muuallakin mediassa.
Meghanilla näyttää joulukuussa mukavan väljältä.
https://www.royal.uk/future-engagements?text=&mrf=3454&date%5Bmin%5D%5B…
Näytti anorektikkona tikkarilta, kun iso pää ja paksu tukka keikkui riutuneen vartalon päällä.
Joissakin kuvissa Katella tapahtuu sama ilmiö, mutta hän onnistuu feikkaamaan paremmin muotoja sillä ainaisella takkimekollaan.