Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai kauhee onpas herttuatar Catherine vanhentunut

Vierailija
29.11.2018 |

Näyttää ihan mummolta tässä artikkelin kuvassa https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005916190.html

Kommentit (431)

Vierailija
261/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi Katen elämä nyt aika erikoista ja varmaan todella stressaavaa. Kolme pientä lasta ja pitää edustaa. Kokoajan kuvataan ja maailman laajuisesti arvostellaan ja spekuloidaan. Sitten kuvioon tulee mukaan vielä Hollywood-näyttelijä joka vie ja muuttaa Harryn.

Vierailija
262/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on miljonääri

Nannyt hoitaa lapsoset.

Lomilla luxusvillassa..aah

Mekot on aitoa Dioria, ysl:ää

Sille on ihan sama mitä kanat kaakattaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollan vrman joo tosi huolissaan Catherinen vanhentumisesta. Just tollasta tyypillistä akkameininkiä. Satte jotain mielihyvää siitä että joku nainen on "vähemmän kaunis". En ymmärrä.

Omasta mielestäni useimmat ihmiset näyttää vaan upeammilta mitä vanhemmaksi tulevat. Myös Catherine :)

Vierailija
264/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALLIT kirjoitti:

Voiko sitä valita minne rasva menee kun lihoo?

esim:

silmäkuoppiin

tisseihin

pakaroihin

Mulla se on mennyt :mahaan ja hamsterinpusseihin

Ketään ei kiinnosta sun tavisläskit

Mee pois!

Vierailija
265/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate on miljonääri

Nannyt hoitaa lapsoset.

Lomilla luxusvillassa..aah

Mekot on aitoa Dioria, ysl:ää

Sille on ihan sama mitä kanat kaakattaa:)

Katella ja williamilla on tosiaan lastenhoitajia, mm. se maria, joka on tunnettu.

Ne hoitaa silti kuulemma todella paljon itsekin lapsiaan, koska ne ei halua samanlaista lapsuutta niille kuin esim. charlesilla oli. 

Sen takia william ja kate on molemmat aika väsyneen oloisia, ne kuulemma heräilee esim. öisinkin hoitamaan lapsiaan, vaikka niillä onkin se night nurse.

Vierailija
266/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään tätä järjenjuoksua. Ei kai me hoikat nyt sentään kenenkään syömishäiriöitä oteta ilkeilynä itseämme kohtaan, vaan sitä, että kaikki hyvin hoikat ihmiset tuomitaan sellaisiksi. Se, että joillain on syömishäiriö, ei tarkoita kaikilla hoikilla olevan sellainen. Itse olen joutunut koko elämäni todistelemaan ja selittelemään syöväni normaalisti.

Itseäni on myös kiusattu hoikkuudesta, varsinkin nuorempana vanhemmat naiset kommentoivat ilkeästi ja liian vapaasti toisten painoa ja syömisiä.

Mutta kyllä esim. vickan on entinen anorektikko, letilla on syömishäiriö, diana oli itsetuhoinen bulimikko, todella yleistä noilla.

Ja esim. victorian äiti silvia aiheutti sille sen lukitsemalla jääkaapin siltä lapsena, jos sen paino nousi.

Vierailija
267/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin Madeleine on samanikäinen kuin Kate ja Meghan. Ei rypynryppyä ja on kaunis. Hänelläkin kolme lasta, joista ainakin yhdellä on adhd. Victoria on 43 ja edelleen kaunis ja nuorekas.

Miksi ruotsinkuninkaalliset säilyy paremmin verrattuna brittikuninkaallisiin? Itse veikkaan sen johtuvan ilmastosta.

Oiskohan Ruotsin hovissa sallittua käydä kiristelemässä ja fiksaamassa mamman kanssa Brasiliassa. Britti hovissa ei kettään ole käynyt kauneusleikkauksissa, paitsi ehkä princess michael of kent, joka ei ole ydinperhettä.

Vierailija
268/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaallisilla, etenkin naispuolisilla on ihan hirveät ulkonäköpaineet. He kun eivät varsinaisesti sano mitään ja ulkonäkö ja vaatteet ovat kaikki kaikessa.

Melkein kaikki kuninkaalliset naiset ovat ylilaihoja ja aloittavat plastiikkakirurgilla käynnit viimeistään viisikymppisenä. Botoxit ovat arkea. Pienimpiäkin puutteita kommentoidaan ilkeästi.

Vierailija
269/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin Madeleine on samanikäinen kuin Kate ja Meghan. Ei rypynryppyä ja on kaunis. Hänelläkin kolme lasta, joista ainakin yhdellä on adhd. Victoria on 43 ja edelleen kaunis ja nuorekas.

Miksi ruotsinkuninkaalliset säilyy paremmin verrattuna brittikuninkaallisiin? Itse veikkaan sen johtuvan ilmastosta.

Oiskohan Ruotsin hovissa sallittua käydä kiristelemässä ja fiksaamassa mamman kanssa Brasiliassa. Britti hovissa ei kettään ole käynyt kauneusleikkauksissa, paitsi ehkä princess michael of kent, joka ei ole ydinperhettä.

Madeleinella on nyt vähemmän ryppyjä kuin mennessään ex-sulhonsa kanssa kihloihin. Silloin palstamammatkin kauhistelivat hänen ryppyjä ja pitivät ennenaikaisesti vanhentuneena. Eikö ole erikoista, että Madde on nyt kuitenkin jo lähes 10 vuotta vanhempi? Mitä on tapahtunut?

Vierailija
270/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näyttää uupuneelta ja sairaalta. Toivottavasti hän voi pian paremmin.

Ikävää, että nolot ja epäkohteliaat ihmiset ruotivat hänen ulkonäköään.

Vierailija
271/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä mielläni näyttäisi tuolta mummona. Ollut muistotilaisuudessa, jossa vaatteet ja meikki eivät ole imartelevimmat

Vierailija
272/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh että miten moni jaksaa kommentoida TOISEN IHMISEN PAINOA ja jopa haukkua painon vuoksi. Catherine on aina ollut laiha. Se että jos te ette pysy mitoissanne vaikka mitä tekisitte ei todellakaan tarkoita etteivätkö kaikki pysyisi. Herttuatar on saanut kolme lasta kolmenkympin jälkeen, jo pelkästään tätä palstaa lukiessa ymmärrän täysin jos joku mamma vanhenee 10 vuotta kolmessa kuukaudessa :D Sitäkin oon nähnyt että etenkin yli kolmikymppisillä synnyttäjillä hormonit saa vanhentumaan vrt parikymppiset jotka lähestulkoon nuorentuu. Lisäksi catherine on minusta aina ollut vanhemman näköinen kuin oikeasti on ja se johtuu ihan meikistä. Noistakin kuvista näkee että meikkipohja on aivan liian paksu ja tumma (jäätävät varjostusläikät poskilla) ja catherinen silmämeikki on aina jostain syystä mielestäni tunkkaisen/suttuisen näköinen. Nuo seikat vanhentaa kenet tahansa. Herttuatarhan on sanonut meikkaanvasa itse ja vähän siltähän tuo lopputulos näyttääkin: hän tuntuu jumiutuneen yhteen ja samaan tanakkaan tyyliin vaikka etenkin vanhetessa meikkiä pitäisi nimenomaan keventää tuon mummovaikutelman välttämiseksi.

Vierailija
273/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on arvokkaan oloinen, fiksu ja vaikuttaa todella jalat maassa tyypiltä, kun vertaa esim. Meghaniin.

Mummoontumisesta ei kyllä merkkiäkään.

Kolmen pienen lapsen äiti, joka herää itse hoitamaan lapset esim. yöllä, vaikka olisi mahdollisuus nannyyn 24/7.

Vierailija
274/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate on arvokkaan oloinen, fiksu ja vaikuttaa todella jalat maassa tyypiltä, kun vertaa esim. Meghaniin.

Mummoontumisesta ei kyllä merkkiäkään.

Kolmen pienen lapsen äiti, joka herää itse hoitamaan lapset esim. yöllä, vaikka olisi mahdollisuus nannyyn 24/7.

Mistä sinä tiedät? Ei kai kukaan tiedä, heräävätkö he joka yö itse. Joku sanoi, että heillä on yöhoitaja. Miksi heillä olisi yöhoitaja jos he eivät tätä käyttäisi avukseen?

Vierailija
275/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh että miten moni jaksaa kommentoida TOISEN IHMISEN PAINOA ja jopa haukkua painon vuoksi. Catherine on aina ollut laiha. Se että jos te ette pysy mitoissanne vaikka mitä tekisitte ei todellakaan tarkoita etteivätkö kaikki pysyisi. Herttuatar on saanut kolme lasta kolmenkympin jälkeen, jo pelkästään tätä palstaa lukiessa ymmärrän täysin jos joku mamma vanhenee 10 vuotta kolmessa kuukaudessa :D Sitäkin oon nähnyt että etenkin yli kolmikymppisillä synnyttäjillä hormonit saa vanhentumaan vrt parikymppiset jotka lähestulkoon nuorentuu. Lisäksi catherine on minusta aina ollut vanhemman näköinen kuin oikeasti on ja se johtuu ihan meikistä. Noistakin kuvista näkee että meikkipohja on aivan liian paksu ja tumma (jäätävät varjostusläikät poskilla) ja catherinen silmämeikki on aina jostain syystä mielestäni tunkkaisen/suttuisen näköinen. Nuo seikat vanhentaa kenet tahansa. Herttuatarhan on sanonut meikkaanvasa itse ja vähän siltähän tuo lopputulos näyttääkin: hän tuntuu jumiutuneen yhteen ja samaan tanakkaan tyyliin vaikka etenkin vanhetessa meikkiä pitäisi nimenomaan keventää tuon mummovaikutelman välttämiseksi.

Onko se haukkumista todeta, että joku on vanhentunut? Kaikkihan me vanhennumme. Ihan normaali asia.

Vierailija
276/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Catherinen äiti on aina ollut tosi laiha, se kulkee perheessä, siis perheen naisten ihanteena on ilmeisesti äärimmäinen hoikkuus. Meghan on sopusuhtaisen näköinen ja hänellä on naamassa normaalia rasvaa. Catherine, Pippa ja äitinsä ovat kaikki samaa rasvatonta, riutunutta tyyppiä. "

Kyllä minua sitten korpee, että täällä Suomessa mammat aina ajattelevat, että mikäli joku on hyvin hoikka, syynä on valtava urheilu/syömättömyys/anoreksia jne. Jotkut meistä ovat yksinkertaisesti luonnostaan hyvin hoikkia! Esimerkiksi minä olen lastenkin saannin jälkeen luonnollisissa mitoissani 176 cm/56 kg, vaikka aina olen syönyt suhteellisen tuhdisti, selkeästi enemmän kuin muut naiset keskimäärin. Minulla on tällaiset geenit, samoin kuin sukulaisillani. Ärsyttää, että aina ajatellaan hoikkuuden johtuvan järjettömistä ponnistuksista ja elämän pyörivän ulkonäön ympärillä. Luulen Catherinella ja sukulaisnaisilla olevan sama juttu kuin minulla. Lopettakaa ilkeily. Ymmärretään ja hyväksytään se, että me ihmiset olemme luonnostaan erilaisia.

laitatko päivän ruokasi tähän

Vierailija
277/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä se on kun tiedämme kyllä katen iän ihan hyvin.

Onko se haukkumista todeta, että joku on vanhentunut? Kaikkihan me vanhennumme. Ihan normaali asia.

Vierailija
278/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meghanin kroppa on yksinkertaisesti ruma sekä naama, makuasioita.

Vierailija
279/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin ruttinniin kuuluu sellainen jumalaton tankoja jokasuuntaan täynnä oleva treeni ja mm kasvohieronnat joissa hieroja hieroo koko naaman.

Vierailija
280/431 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt, mutta kyllä tuo Catherine vanhemmalta näyttää kuin Meghan. Se taas johtuu siitä, että Meghanin äiti on musta, ja mustat ihmiset vanhenevat keskimäärin paremmin. Mitä tummempi iho, sitä enemmän melatoniinia, joka suojaa auringon aiheuttamilta muutoksilta.