Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ainoa "loma" on, että pääsen iltaisin suihkuun yksin

Vierailija
29.11.2018 |

Pikkulapsiarjessani pelkkä suihkussa rauhassa käyminen on niin luksusta, että se tuntuu lomalta. No, ei aina - silloinkin usein joku hakkaa ovea ja kiljuu äitiä. Teen koko ajan joko töitä tai lapsiperheen kotitöitä, tauotta jo vuosia. Ei tukiverkkoja, ei koskaan mahdollisuutta lomaan. Tämä ei ole valitusta, sillä tykkään lapsiperhearjesta, vaikka rankkaa onkin välillä. Mutta totean vain, että hiukan huvittaa joidenkin ihmisten "ihan pakko päästä Balille" -jutut.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun valintasi ollut ja on nytkin. Anna lapsi pois, monta on lapsetonta odottajaa.

Näin minulle äitini sanoi, kun valitin. Totesin, että en ikinä anna ja lopetin valituksen ainakin ääneen.

Vierailija
22/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuinka avutonta porukkaa täällä on, ja sitten tehdään vielä lapsia. Kuinka paljon sitä omaa aikaa pitäisi sitten saada että valitus loppuu? Päiväunet, yöunet, harrastukset, leikin aijan, nämä kaikki on täynnä omaa aikaa jos malttaa vaikka jättäö somettamisrn vähemmälle. Olis kiva joskus nähdä kuinka paljon nämä valittajat roikkuvat somessa ja mitä he luulevat roikkuvansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kade, ite saan käydä suihkussa sillain että lapsi istuu kylppärin lattialla tuijottamassa. Jos hyvä päivä niin ei ees huuda samalla xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä