Arvioi arvoni parisuhdemarkkinoilla
Olen alle 30v, lyhyt ja lievästi ylipainoinen nainen. Minulla on yksi lapsi aiemmasta liitostani. Välit ex-mieheeni ovat hyvät eikä sen osalta tulisi ongelmia. Olen ahkera, töissäkäyvä ja huumorintajuinen. Sängyssä melko estoton, mutta partnereita on ollut alle 5. Ylipainosta huolimatta olen itsevarma ja kurvit on kohdallaan. Pidän ruoanlaitosta, mutta siivous ei ole prioriteetti numero 1, en kuitenkaan elä sikolätissä vaan siivoan tasaisin väliajoin. Miten arvioisit mahdollisuuteni löytää uuden miehen jos haluaisin?
Kommentit (24)
Ja lisäyksenä, olen aina ollut pyöreä, ainut mikä on muuttunut sinkkuajoista on ikä ja lapsi.vatsa tietysti raskauden jäljiltä vähän kärsinyt. Ja ennen avioliittoani oli kyllä kiinnostuneita miehiä vaikka ihan tavallisen näköinen nainen olinkin, en mitenkään erityisen sievä. Ja siis halusivat parisuhdetta, ei vain sek siä
Ap
Arvosi markkinoilla? Herramunrepaleet!
Ihan normaali olet, mutta opettele itse arvostamaan itseäsi enemmän.
Parisuhdettahan sinä etsit etkä jatkuvia uusia valloituksia. Eli yksi osuma riittää.
Keskity siihen että löytäisit itsellesi sopivan miehen, eikä siihen että olisit suosittu miesten keskuudessa noin laajemmin.
Kyllä on itsevarmuus kohdillaan. Onneksi. Ex kyllä parhaansa mukaan yritti lytätä sitä suhteen loppupuolella. En myöskään ole epätoivoinen ja odotan mieheltä aitoa kiinnostusta minua kohtaan, eikä pelkästään kehoani kohtaan. Ja nykyään työttömyya on melko yleistä, joten koen työssäkäynnin plussana. :)
Ap