Yhden yön miehellä jäi lauantaina tekarit yöpöydälle
eikä ole hajuakaan minne noi nyt sitten pitäs viedä, en tiedä miehestä kuin etunimen.
Numeroita ei koskaan vaihdettu. Kehtaako ne viedä jonnekin kaupan ilmotustaululle, vai pitääkö vaan odottaa jos se ilmestyy ovelle hakemaan niitä?
Kommentit (22)
Mun sänkyyn joku tuntematon akka pskansi kunnon köntsät. Saa tulla korjaamaan jätöksensä jos tunnistat itsesi tästä.
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväisistä toistaiseksi paras.
Ei ikävä kyllä ole provo. En edes tiennyt että miehellä on tekarit, ei ollut vasta kuin viiskymppinen. Ei sitä huomannut mistään.
Vierailija kirjoitti:
Tapasitteko baarissa? Jos tapasitte, niin vie sinne narikkaan ne.
Juu. En varmaan kehtaa.
Mokoma pskiainen kirjoitti:
Mun sänkyyn joku tuntematon akka pskansi kunnon köntsät. Saa tulla korjaamaan jätöksensä jos tunnistat itsesi tästä.
Oot siis lauantaista asti hillonnut niitä pökäleitä sun sängyssäs? Okei......
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras?
Ne on niin kalliita, että kyllä se tulee ne hakemaan. Mun seuralainen jätti onneks vaan lippiksen ja ihan tarkotuksella, että voi tulla uudestaankin. Siitä se romanssi sitten alkoi ja nyt ollaan oltu jo 25v yhdessä. Taisit tehdä mieheen vaikutuksen:)
Vierailija kirjoitti:
Mokoma pskiainen kirjoitti:
Oot siis lauantaista asti hillonnut niitä pökäleitä sun sängyssäs? Okei......
Tiedät siis päivänkin, eli se olet sinä. Tulepas korjaamaan jätöksesi. Hopi hopi!
No, nyt ymmärrän, kun Napakympissä eräs neinen sanoi vaatimuksena miehille, että on omat hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niin kalliita, että kyllä se tulee ne hakemaan. Mun seuralainen jätti onneks vaan lippiksen ja ihan tarkotuksella, että voi tulla uudestaankin. Siitä se romanssi sitten alkoi ja nyt ollaan oltu jo 25v yhdessä. Taisit tehdä mieheen vaikutuksen:)
Suuremman vaikutuksen teki varmaan ulkona, kun lähti sieltä hampaitta.
Löytötavaratoimisto on oikea paikka, jos paikkakunnallasi on sellainen. Sitten varmaan poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen miehen etunimi on? Alkaako T:llä:)?
tuliko sun ukko hampaitta kotiin?
Entä jos vaan odotat, että se hoksaa niitä tulla hakemaan? Jos muistaa missä asut.