Sperman laskeminen ja ottaminen sisälle
Miten foorumin naiset ja miehet kokevat parisuhteessa sperman sisälle laskemisen ja ottamisen? Itselleni miehenä on henkisesti tärkeää, että oma naiseni antautuu minulle täysin, ottaen spermani sisällensä viimeistä pisaraa myöten. Ikään kuin se olisi siinä hetkessä naiseni tärkein tehtävä, avautua täysin ja vastaanottaa oman miehensä täysi lasti sisällensä ja täyttyä siitä.
Tuntuuko se myös naisista fyysisesti ja henkisesti tärkeälle? Entä muut miehet?
Kommentit (44)
Sperman paikka on pimpissä. Tykkään katsella valuvaa kermapiirakkaa ja siksi runsaimmat lastit ruiskin römpsään sillä tavalla, että en työnnä koko kullia sisään. Kuulemma nainen tuntee miehen laukeamisen parhaiten juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Sperman paikka on pimpissä. Tykkään katsella valuvaa kermapiirakkaa ja siksi runsaimmat lastit ruiskin römpsään sillä tavalla, että en työnnä koko kullia sisään. Kuulemma nainen tuntee miehen laukeamisen parhaiten juuri niin.
Tätä on kokeiltava.
Anaalista suuhun yleisin. Kaikkia reikiä ja syväkurkkua hepenein ensin. Paheksukaa.
Omassa suhteessa ei uskalla laueta sisään,muuten tuo sohvankokoinen hirviö taas paksuna :D Vieraissa aina paljaalla
Olen AP:n kanssa aivan samaa mieltä. Haluan päästää sisään, johonkin koloon mutta erityisesti pilluun. En ymmärrä lainkaan tätä rinnoille tai pakaroille ym. ruikkimista.
Nopeasti ruikkivana ehdottomasti sisään.
Silloin riittä liukkautta kun jatkan kädellä tyttöystävän huipulle.
Eli luonnon liukkari köytössä
Vierailija kirjoitti:
Mä nautin miehen laukeamisesta ja tavallaan olen siinä välne. Mun kehoa saa käyttää ja päästää sinne mikä tuntuu parhaalta. Sisään tai suuhun, mutta myös iholle, rinnoille, pepulle ja toki myös peppuun.
Täydellinen nainen!!!
Meillä niin, että vaimo nauttii spermasta kunnolla... Itsellä vaikeaa valita, kun hän haluaa välillä antaa vaikka kättä tai suuta loppuuun saakka ja se ihana liukas pillu on siinä ulottuvilla. Mainittakoon sellainen vielä, että sattuman oikusta olen päässyt liukkaillekin omaan vaimooni ja niin järkkykiihottavaa että meinasi taju mennä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nautin miehen laukeamisesta ja tavallaan olen siinä välne. Mun kehoa saa käyttää ja päästää sinne mikä tuntuu parhaalta. Sisään tai suuhun, mutta myös iholle, rinnoille, pepulle ja toki myös peppuun.
Täydellinen nainen!!!
Meillä niin, että vaimo nauttii spermasta kunnolla... Itsellä vaikeaa valita, kun hän haluaa välillä antaa vaikka kättä tai suuta loppuuun saakka ja se ihana liukas pillu on siinä ulottuvilla. Mainittakoon sellainen vielä, että sattuman oikusta olen päässyt liukkaillekin omaan vaimooni ja niin järkkykiihottavaa että meinasi taju mennä :)
Oliko omat liukkaat vai vieraan siemenet sisällä? Liukkailla on kyllä mahtikelit työnnellä niin ykköseen kuin kakkoseen. Spermat vaahdottuu tavarassa kuin kerma vispilöitäessä ja jos oma nalli on jo palanut, liukkailla kestää panna vielä tavallista pidempäänkin.
Siinä on jotain henkisesti hurjan tyydyttävää täyttää rakas spermalla, ja hyvin kiihottavaa laueta suuhun ja tuntea kuinka nainen nielee sisäänsä koko lastin
Rakastan ottaa spermat sisälleni. Mieluummin pilluun kuin vatsaan, sillä mulla menee niellessä masu sekaisin spermasta. Tosin ei kaikkien miesten spermasta, mutta joillakin on vain sellainen koostumus joka ei ole yhteensopiva mun vatsan kanssa.
Että sillä lailla. Miehesi on nyt steriloitu eikä enää vois siittää lapsia. Onhan sekin yksi mahdollisuus ja tuleehan sieltä hepin päästä vielä siittiötöntä laihaa nestettä ulos.
Jos varattua naista saa niin on upea jos saa laueta sisälle ja miettiä sen jälkeen miten nainen menee miehensä luo salaa minun siemenet sisällä. Myös silloin kun on päässyt jälkiliukkaille samaan pilluun heti edellisen miehen jälkeen on kiihotus niin maksimitasolla ettei pitkään kestä ennen kuin lentää
Itse tykkään katsoa kun poikakaverin siemensyöksy tulee vaikka päälleni kun näen sen. On kiihottavaa runkata itsenäni kun näkee kaverin laukevan ja sperman tulon. Usein runkataan ja katsellaan ja kosketellaan toisiamme, se on kiihottavampaa kun yhdyntä vaikka siihenki päädytään.
Itse tykkäisin kun mies laukeaa sisään etenkin takaapäin ja jäisi siihen päälle vielä hetkeksi.
Mutta valitettavasti tällä hetkellä suhde sellainen ettei toinen osapuoli halua laueta sisään vaikka ehkäisy kunnossa.
Otan sitten rinnoille, pepulle, vatsalle, naamalle tai mieluiten suuhun nieltäväksi.
Vaimo on aina halunnut spermat syvälle pilluun, kullini ollessa tyveä myöten pillussa. Samoin itse. Tulee jotenkin liskoaivoista käsky työntää niin syvälle kuin menee ja pitää siellä, jotta kaikki sperma pulppuaa pillun perille. Siellä ne myös pysyy, kun eivät näytä valuvan pillusta ulos edes silloin kun vaimo nousee kullin päältä pois päällä ollessa. Näin ollut aina. Vaimo sanonutkin,että halunnut aina syvälle. Siksi ollut ja halunnutkin olla monta kertaa raskaana. Hänellä ollut minun onneksi kullin ja sperman kipeä pillu, oikea munasieppari.
Mikään ei tunnu yhtä hyvältä ja luonnolliselta kuin pilluun laukeaminen. Parasta on, jos ei ole kiire minnekään ja voi ottaa hetken päästä uusintakierroksen extraliukkaassa pillussa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Mua kiihottaa erityisesti spermaa valuva pillu pikapanon jälkeen tai se että nainen vetää housut takaisin jalkaan spermojen valuessa housuille ja jatkaa matkaa tai jatketaan matkaa yleisellä paikalla panemisen jälkeen
Sama homma. Erityisesti pakkasella kun spermapuikot jää pullistamaan pikkupöksyistä. Harrastan tätä lähes päivittäin.
vuoden harmain päivä sai ruskean lopun kun mies laski valkoiset mällit suoleeni. Se tunne on sanoinkuvaamattoman ihana, miehen kalu kyllä sai rusketusraidat.
Asia on myös minulle tärkeä näin naisena. Sperma pitää laittaa sinne minne se kuuluu eli pillun perukoille kohdunsuun lähistölle jotta siittiöille voidaan taata mahdollisuus päästä etenemään oikeaan suuntaan. Etenkin jos tämä tapahtuu ovulaation aikana jolloin raskauden riski on ilmeinen.
Kauhea vauvakuume on ollut viimeiset kymmenen vuotta, harmi vain että kelvollista miestä en ole elämääni vieläkään löytänyt joten tätä en pääse käytännössä kokeilemaan kunnolla.
Eksän kanssa seurustelin vuoden verran, hänen kanssaan käytin ehkäisykeinona varmoja päiviä ja keskeytettyä yhdyntää koska tiesin että häntä en kelpuuttaisi isän rooliin. Eli käytännössä kriittisinä päivinä hän veti ulos ennen laukeamista, muuten hän sai aina painaa loppuun asti ja sitä vaadinkin. Kerran hänelle sitten kävi vahinko ja hän painoi oikein huolella loppuun asti ovulaation aikaan. En häntä estellyt, koska en siinä kiimoissani tajunnut että hän ei ollut ymmärtänyt ohjeistustani. Hämmästyin kuinka ihana olo siitä tuli itselleni, se tuntui tosi hyvältä täyttyä miehen spermasta juuri oikeaan aikaan kuukautiskierrosta. Nautin olostani erityisen paljon tämän yhdynnän jälkeen, olo oli tosi hekumallinen. Enkä todellakaan häntä moittinut erehdyksestään, sen verran ihanalta se tuntui. Onneksi en tullut raskaaksi, olisin tehnyt abortin siinä tapauksessa koska mies ei todellakaan ollut kelvollinen Isäksi vaikka lyhyeen suhteeseen hänet kelpuutinkin.
Ehkä vielä jonain päivänä tapaan kelvollisen miehen, jonka voin hyväksyä täysin ja jolle saan antautua ehdoitta rakastellessa.
Meillä lauetaan vain anaaliin koska ehkäisyä raskauden varalle ei ole.