Meneekö se elämässä väistämättä niin, että tunneälykäs ja kunnollinen mies jätetään jonon hännille odottelemaan vuoroaan rakkaudessa?
Kommentit (13)
Monet täys kusipäät ja samalla naistenmiehet ovat tietyssä mielessä varsin tunneälykkäitä.
Olen ollut yhdessä tunneälykkäältä ja kunnolliselta vaikuttaneen miehen kanssa. Suhteen aikana hän kuitenkin kohteli minua todella paskasti.
Naisella onn tietynlaiiset odotukseet. Jos ei vastaa sitä niiin nainen alkaaa oudoksua.
Miksi ap luulee näin? Taas joku joka on aivopesty amerikkalaisilla roskasivuilla vihaamaan naisia?
Ei mene.
Jos sinulle käy noin, et ole tunneälykäs ja kunnollisuutesikin on pelkkää teeskentelyä. Narsisti yleensä kyselee tuollaisia ja pimahtaa, kun narsismin mahdollisuudesta hänelle vihjaisee. Niin käy nytkin.
Tunneälykkäät miehet ei ruikuta täällä. Sellaisia on niin vähän tarjolla, että ne viedään jo varaston hyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Tunneälykkäät miehet ei ruikuta täällä. Sellaisia on niin vähän tarjolla, että ne viedään jo varaston hyllyltä.
Itseasiassa avlla on nähty miehiä jotka osaavat tunnistaa omat tunteensa ja mistä ne johtuvat sekä keskustella aiheesta rakentavasti. Eivät vaan tee näin ala-arvoisia aloituksia ja kommentoivatkin laajemmin mitä tämä aloituksen tapainen on.
Pääosa naisista erota tai oikeasti edes arvosta tunneälykästä miestä, tosin sellaisen siltikin tietämättään valitsevat niistä ja usein niistä mulqvisteista.
Kyllä. Yksikään kunnollinen ja tunneälykäs mies ei ole saanut rakkautta keneltäkään muulta naiselta kuin ehkä äidiltään vähän. Se on luonnonlaki, ei sitä voi muuttaa.
Sitten taas normaalit perusjanttarit pariutuvat tuosta vaan.
Ja jos siellä redpillissä on väitetty, että pahikset vie kaikki kivat ja kiltit naiset niin kuule, ne väittävät niin vain, koska ne haluavat että sinusta tulee yhtä katkera pska kuin mitä ne itse ovat.
Tässäpä tärkeimmät palstan psykologipalvelusta. Maksu menee suoraan tililtä e-laskulla, ei tarvitse itse huolehti. Oli ilo palvella.
Pitäisikö pitää täällä AV:lla joku päivä sellaiset kilttimiesten itsesäälin SM-kisat? Mammaraati valitsisi aloitusten säälin ruinaamisen ja passiivis-agressiivisen naisvihamielisyyden perusteella Vuoden Rassukan. Miltäs tällainen kuulostaisi
Ei, sanoisin että päinvastoin.