Loistava joululahjavinkki, saa kopioida!
Tilasin Wishiltä 12 kpl paketin "käsintehtyjä", pyöreitä, pikku pitsiliinoja 12 €:lla. Ihan on, kuin jokin wanha, perinteinen, suomalainen malli. Aion laittaa niitä joulupaketteihin ja mainita virkanneeni ne omin pikku kätösin, "kun olen ryhtynyt viimeaikoina käsitöitä harrastamaan, niin tekaisin sulle tuollaisen".
Kommentit (15)
Voi helkatti.... mitä luulet ihmisten tekevän tuollaisella roinalla? Älä anna mitään, on parempi vaihtoehto. Käsintehdyn vieläpä kyllä erottaa helposti, vaikka sinä luuletkin noiden olevan "ihan aidon näköisiä"....
Mulla ei ainakaan ole minkään valtakunnan käyttöä modernissa sisustuksessani joillekin PITSILIINOILLE.
N51
Sielthän myö ollaan Mirandan ja Ramonan kans tilattu meiän myymät liinat jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi helkatti.... mitä luulet ihmisten tekevän tuollaisella roinalla? Älä anna mitään, on parempi vaihtoehto. Käsintehdyn vieläpä kyllä erottaa helposti, vaikka sinä luuletkin noiden olevan "ihan aidon näköisiä"....
Mulla ei ainakaan ole minkään valtakunnan käyttöä modernissa sisustuksessani joillekin PITSILIINOILLE.N51
No, ajattelin etupäässä antaa niitä sukulaismummoille, joiden ajattelisin arvostavan nuoren ihmisen käsityöharrastusta, mutta ketkä kuitenkin ovat aika heikkonäköisiä.
No jee jotain pitsiliinoja :D yhtä tarpeellinen lahja kuin joku joulupukkikoriste tai tiimarin tuikkukuppi.
Vaihtoehtona on toki myös myydä ne FB:ssä tai Torissa perinteisenä, suomalaisena käsityönä.
Vierailija kirjoitti:
No jee jotain pitsiliinoja :D yhtä tarpeellinen lahja kuin joku joulupukkikoriste tai tiimarin tuikkukuppi.
Eikö sinua yhtään liikuttaisi, että ihminen on sormet verille väkertänyt sellaisen juuri sinua ajatellen? Etkö arvosta perinteitä?
Vierailija kirjoitti:
Sielthän myö ollaan Mirandan ja Ramonan kans tilattu meiän myymät liinat jo pitkään.
Ja Kyösti ja Mertsi löysi sielt halval hyvii hevoste suitsiloi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua yhtään liikuttaisi, että ihminen on sormet verille väkertänyt sellaisen juuri sinua ajatellen? Etkö arvosta perinteitä?
Tarkoitat, että kiinalaisen hikipajan orjatyöläinen on väkertänyt sen juuri minua ajatellen?
Hahahaa, mikä juttu :´D Mitäs sit ku kaikki rupee tilaamaan sulta, että tee tuo ja tee tuo? Pitsiliinat ovat myös aika vaikeita tehdä, aikaa vievää puuhaa.
1/5, koska muutama näkyi menevän höplään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo nähnyt ne livenä?
Jep, sopivasti virheitä ja sojottavia langanpäitä, niinkuin voisi olettaa aloittelevan virkkaajan työssä olevan. Olen varma, että lahjani lämmittävät saajien sydäntä.
Paitsi vanhuksille, niin sopivathan tuollaiset liinat myös nuorempien maalaisromanttiseen sisustukseen, kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi vanhuksille, niin sopivathan tuollaiset liinat myös nuorempien maalaisromanttiseen sisustukseen, kuin nenä päähän.
Kiinalaisromanttinen sisustus...
Vierailija kirjoitti:
Hitto repesin, Ramona😂😂😂
Oletko jo nähnyt ne livenä?