Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entä jos se on aina mies, joka päättää, onko seksiä vai ei?

27.11.2018 |

Kuvitellaan tilanne, että on pari, joista molemmat ovat himokkaita.
Seksiä on kuitenkin aina vain silloin, kun mies päättää. Jos hän haluaa niin kyllä, jos ei valmiiksi halua niin ei. Häntä ei voi vietellä tai suostutella.
Oletteko kokeneet tällaista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveää! Mitä järkeä edes olla miehen kanssa, jos siltä ei saa seksiä?

Turhaan vaan kestäisi parisuhteen negatiiviset puolet eikä kompensaatiota (eli seksiä) tulisi.

Vierailija
2/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kumpaa sukupuolta se seksin "gatekeeper" on? Kyse on ongelmasta molemmissa tapauksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä! Siksi tulinkin tätä palstaa selailemaan.

Vierailija
4/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Olisi hirveää! Mitä järkeä edes olla miehen kanssa, jos siltä ei saa seksiä?

> Turhaan vaan kestäisi parisuhteen negatiiviset puolet eikä kompensaatiota (eli seksiä) tulisi.

ja vastaavasti

Olisi hirveää! Mitä järkeä edes olla naisen kanssa, jos siltä ei saa seksiä?

Turhaan vaan kestäisi parisuhteen negatiiviset puolet eikä kompensaatiota (eli seksiä) tulisi.

; )

5/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hirveää! Mitä järkeä edes olla miehen kanssa, jos siltä ei saa seksiä?

Ymmärsit väärin. Tässä hypoteettisessa tilanteessa seksiä olisi, tajunnanräjäyttävän hyvää vieläpä.

Vierailija
6/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Olisi hirveää! Mitä järkeä edes olla miehen kanssa, jos siltä ei saa seksiä?

> Turhaan vaan kestäisi parisuhteen negatiiviset puolet eikä kompensaatiota (eli seksiä) tulisi.

ja vastaavasti

Olisi hirveää! Mitä järkeä edes olla naisen kanssa, jos siltä ei saa seksiä?

; )

Tottakai sama vastaavasti naisenkin kohdalla.

Vierailija
7/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50japäälle kirjoitti:

Seksiä on kuitenkin aina vain silloin, kun mies päättää. Jos hän haluaa niin kyllä, jos ei valmiiksi halua niin ei. Häntä ei voi vietellä tai suostutella.

20vuotta tuota kokeneena tiedän miltä tuntuu.vielä kun siihen yhdistää sen että pääasiassa kahdessa asennossa hoidetaan miltei samalla kaavalla joka kerta ilman halukkuutta kokeilla eri asentoja tai muutenkaan käyttää mielikuvitusta niin päästään fiilikseen.jos ei hänellä ollut halukkuutta niin ilman jäätiin ja toisenlaisia helpotustapoja kysyessä vastaus oli että voi voi,koita pärjätä.tappaa oma-aloitteisuuden tehokkaasti ja tunteen seksiä harrastaessa.tulee vaan suoritus joka hoidetaan pois yhä harvemmin ja harvemmin.

Vierailija
8/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m46 kirjoitti:

n50japäälle kirjoitti:

20vuotta tuota kokeneena tiedän miltä tuntuu.vielä kun siihen yhdistää sen että pääasiassa kahdessa asennossa hoidetaan miltei samalla kaavalla joka kerta ilman halukkuutta kokeilla eri asentoja tai muutenkaan käyttää mielikuvitusta niin päästään fiilikseen.jos ei hänellä ollut halukkuutta niin ilman jäätiin ja toisenlaisia helpotustapoja kysyessä vastaus oli että voi voi,koita pärjätä.tappaa oma-aloitteisuuden tehokkaasti ja tunteen seksiä harrastaessa.tulee vaan suoritus joka hoidetaan pois yhä harvemmin ja harvemmin.

ja tämä siis koettu naisen kanssa,ei siis homppelijuttuja mutta sama tilanne toisin päin.

Vierailija
9/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollaista mies määrää onko kerran tai neljä kertaa viikossa. SIllon ku se haluaa niin sitten se kyl näyttää että haluaa. Muuten seksi on kyllä huonoa eli ihan sama mulle kuka määrää.

Vierailija
10/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut, koska oma mieheni on tuollainen. Seksiä on vain kun hän haluaa, muulloin tulee pakit. Aina.

Miksi kysyt? Haluatko tietää jotain tästä aiheesta?

Alustukseksi voin sanoa, että oli sitten noin käyttäytyvä kumppani kumpaa tahansa sukupuolta, ajan mittaan tuo johtaa halujen hiipumiseen toista kohtaan. Seksistä menettää kaiken ilon, kun on toiselle seksuaalisesti täysin näkymätön kunnes toinen ilmaisee että nyt saa haluta; seksi ei ole enää vastavuoroista millään mittapuulla.

Vierailija
11/17 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/17 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih.. meillä on seksiä vain 1-2krt/kk. Miehen aloitteesta, minun aloitteet torjutaan aina. Mitkään sukkahousut tai alusasut eivät tee vaikutusta, hymähtelee vain, saati jos yritän jotain muuta. Joten kaikki sellainen on jäänyt jo vuosia sitten pois.

Jalka on jo kytkimellä muutenkin väheksyvän kohtelun takia.

Vierailija
13/17 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih.. meillä on seksiä vain 1-2krt/kk. Miehen aloitteesta, minun aloitteet torjutaan aina. Mitkään sukkahousut tai alusasut eivät tee vaikutusta, hymähtelee vain, saati jos yritän jotain muuta. Joten kaikki sellainen on jäänyt jo vuosia sitten pois.

Jalka on jo kytkimellä muutenkin väheksyvän kohtelun takia.

harmi että joudut kokemaan tuollaista!ei kyllä tee itsetunnolle,seksuaalisuudelle hyvää ainakaan.muista että oot hyvä ihminen,todennäkösesti seksikäskin omalla tavallasi joten vika ei ole sinussa vaan toisessa osapuolessa jos noin hän käyttäytyy.ole vaan oma itsesi äläkä koita muuttaa liikaa itseesi sen mukaan että mitä hän haluaisi.

Vierailija
14/17 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta SE OLIS IHANAA. Sielujen samankaltaisuus ja henkinen rakkaus ei lopu koskaan. Seksi on ihan turhaa ja se vasta aiheuttaa avioeroja, riitoja, mustasukkaisuutta......pahaa Seksi on tarkoitettu vain silloin kun halutaan lapsia. SE ON VANHA JA TODISTETTU ASIA. ....... ON uskontoja, joissa avioliitto solmitaan vain henkisestä rakkaudesta toiseen. EI koskaan harrasteta seksiä, voidaan asua kaukanakin toisistaan jopa kuukausia esim. Autetaan orpoja ....

Vierailija
15/17 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on turhaa kirjoitti:

Minusta SE OLIS IHANAA. Sielujen samankaltaisuus ja henkinen rakkaus ei lopu koskaan. Seksi on ihan turhaa ja se vasta aiheuttaa avioeroja, riitoja, mustasukkaisuutta......pahaa Seksi on tarkoitettu vain silloin kun halutaan lapsia. SE ON VANHA JA TODISTETTU ASIA. ....... ON uskontoja, joissa avioliitto solmitaan vain henkisestä rakkaudesta toiseen. EI koskaan harrasteta seksiä, voidaan asua kaukanakin toisistaan jopa kuukausia esim. Autetaan orpoja ....

Sen verta kova aivopieru että voitko kertoa mitä aineita olet vetänyt että muut osaavat varoa niitä?

Vierailija
16/17 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Seksiä on vain, kun mies tekee aloitteen tai vihjailee selkeästi olevansa valmis seksiin ja osoittaa, että minä voin käydä kiinni. Määrät on yleensä korkeintaan kerta viikossa, yleensä väliä on enemmän, itse kaipaisin lisää. Omat aloitteet torjutaan 99 % kerroista joten olen ehdollistunut niin, että kirpaisee ja surettaa jo ennen kuin yritän mitään.

Ne harvat aloitteet jotka on menneet läpi jätti ihan syyllisen ja likaisen olon, kun mies makaa paikoillaan ja vaikuttaa kyllästyneeltä kun ratsastan päällä. Kysyessä sanoo että kaikki on ok, mutta tuntui melkein raiskaukselta omalta puoleltani.

Lähes ikinä en oo täysin halukas kun mies tekee aloitteen, vaan lähinnä lähden mukaan, jotta saisi ees jotain kuivan kauden jälkeen. Nautin, kostun ja laukean kyllä, mutta henkisesti en pääse mukaan käskystä, vaan tarvitsisin edes joskus oikeaa halua mieheltä ja vastavuoroisuutta. Välillä itkettää seksin jälkeen. Tän epätasapainon takia tuntuu, että mies ei halua mua, vaan pelkästään seksiä johon sitten kelpaan kun oon saatavilla.

Tuntuu tosi ankealta ja seksin suhteen itsetunto on aika nollilla. Uskon myös, että olen oikeasti pitkällä tähtäimellä tosi epähaluttava ollessani näin helposti saatavilla seksin suhteen, oli kyseessä millainen kumppani tahansa.

Ollaan puhuttu seksielämän ongelmista, halujen eroista yms. tosi paljon vuosien saatossa, joten en usko että tilanne tulee enää puhumalla paremmaksi. Tiedän myös, että mies tuntee huonoa omaatuntoa siitä ettei halua enempää, joten olen parhaani mukaan yrittänyt olla painostamatta ja vaatimatta seksiä ja minimoida aloitteet (sekä hänen että oman itsetuntoni takia).

Ollaan alle 30 v lapseton pariskunta ja muutamia vuosia seurustelua takana. Oon usein miettinyt eroa, mutta jokin jarruttaa aina. Rakkaus, välittäminen, toisen valtava rooli ystävänä. Muuten kaikki on hyvin. En vain tunne itseäni enää naiseksi tai seksikkääksi.

Vierailija
17/17 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Seksiä on vain, kun mies tekee aloitteen tai vihjailee selkeästi olevansa valmis seksiin ja osoittaa, että minä voin käydä kiinni. Määrät on yleensä korkeintaan kerta viikossa, yleensä väliä on enemmän, itse kaipaisin lisää. Omat aloitteet torjutaan 99 % kerroista joten olen ehdollistunut niin, että kirpaisee ja surettaa jo ennen kuin yritän mitään.

Ne harvat aloitteet jotka on menneet läpi jätti ihan syyllisen ja likaisen olon, kun mies makaa paikoillaan ja vaikuttaa kyllästyneeltä kun ratsastan päällä. Kysyessä sanoo että kaikki on ok, mutta tuntui melkein raiskaukselta omalta puoleltani.

Lähes ikinä en oo täysin halukas kun mies tekee aloitteen, vaan lähinnä lähden mukaan, jotta saisi ees jotain kuivan kauden jälkeen. Nautin, kostun ja laukean kyllä, mutta henkisesti en pääse mukaan käskystä, vaan tarvitsisin edes joskus oikeaa halua mieheltä ja vastavuoroisuutta. Välillä itkettää seksin jälkeen. Tän epätasapainon takia tuntuu, että mies ei halua mua, vaan pelkästään seksiä johon sitten kelpaan kun oon saatavilla.

Tuntuu tosi ankealta ja seksin suhteen itsetunto on aika nollilla. Uskon myös, että olen oikeasti pitkällä tähtäimellä tosi epähaluttava ollessani näin helposti saatavilla seksin suhteen, oli kyseessä millainen kumppani tahansa.

Ollaan puhuttu seksielämän ongelmista, halujen eroista yms. tosi paljon vuosien saatossa, joten en usko että tilanne tulee enää puhumalla paremmaksi. Tiedän myös, että mies tuntee huonoa omaatuntoa siitä ettei halua enempää, joten olen parhaani mukaan yrittänyt olla painostamatta ja vaatimatta seksiä ja minimoida aloitteet (sekä hänen että oman itsetuntoni takia).

Ollaan alle 30 v lapseton pariskunta ja muutamia vuosia seurustelua takana. Oon usein miettinyt eroa, mutta jokin jarruttaa aina. Rakkaus, välittäminen, toisen valtava rooli ystävänä. Muuten kaikki on hyvin. En vain tunne itseäni enää naiseksi tai seksikkääksi.

Tällaisena keski-ikäisenä miehenä on kyllä jossain määrin tuttu tunne, että välillä saattaa halut aika yllättäenkin sammua, vaikka seksi kuinka kiinnostaisi ja ”haluaisi haluta”. Ottaahan se päähän kun niin käy, ja jos se alkaa muodostumaan pysyvämmäksi olotilaksi niin voisin kyllä kuvitella, että siinä saattaisi enemmänkin mieli mustua. Ehkä miehellesi on näin käynyt.

Hyvä että asiasta puhutte, mutta kuten itsekin sanot, niin ei se varmaan sillä parane, että niitä haluja ja niiden puutteita vatvotaan loputtomiin. Jos tilanne tuntuu menevän tosi vaikeaksi, niin aina voi ja ehkä kannattaakin mennä lääkäriin tutkituttamaan testosteroniarvot.

Itsellä tuo ei nyt ole vielä niin ongelmaksi muodostunut, mutta kun kerran ilmiön alan tunnistaa, niin päätin yrittää sille jotakin aktiivisesti tehdä. Joulukalenteriketjussa joku totesi jotenkin että ei se hyvä seksi tekemättä tule, ja se oli minusta aika hyvin todettu. Päätin kokeilla sellaista että silloin tällöin yritän pitää yllä omaa halua päivän mittaan pitemmän aikaa, siinä toivossa että kroppa alkaa tajuta mitä siltä toivotaan, kun kädestä pitäen näytetään. En tarkoita tällä nyt mitään nopeaa runkkaamista tyydytykseen asti, vaan sellaista pientä seksuaalisen viritystilan ylläpitoa niin että asia ei pääse vahingossa pois mielestä. Lisäksi enemmän puhetta ja viestittelyä asiasta vaimon kanssa, niin että seksi ei aina olisi se viimeinen asia joka tulee mieleen kun kömpii sänkyyn taas kerran liian myöhään.

Ja viimeiseksi vielä päätin kokeilla lantionpohjan jumppaa. Ei minulla toiminnallisia ongelmia ole, mutta olen kyllä huomannut, että viimeisen 10 vuoden aikana yksi asia on muuttunut, siemensyöksyt ovat selvästi heikentyneet. Se on tapahtunut niin hitaasti ettei siihen ole huomiota kiinnittänyt, mutta nyt alkaa jo kaivata sitä miten nuorempana tuli oikein kunnolla... Eihän ikää vastaan voi loputtomasti kamppailla, mutta aina voi kokeilla, pysyisikö tätä kehitystä vähän hidastamaan tai kääntämään treenillä.