Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulta pyydettäisiin antamaan perinnöstäsi sukulaiselle, jolle sitä ei testamentattu, mitä tekisit?

Vierailija
26.11.2018 |

Sain tällaisen pyynnön, ja olin niin hämmentynyt, etten osannut sanoa mitään. Perin siis 80 000e.

Asun yksin lapsen kanssa kaupungin vuokraluukussa, vuokra 900e, ajelen vanhalla autonrieskalla, ikinä en tule varmasti omistamaan omaa asuntoa tällä palkalla.... perintöosuudestani olen jo maksanut 30 000e velkojani pois, pyynnön esittäjillä on omakotitalo sekä kesämökki, kahden ihmisen tulot. Hekin perivät samasta pesästä, mutta "vain" 20 000e. Pyyntö koski antaa heidän lapselleen, kyseessä 1000e.

Mitä sinä tekisit?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainajahan on jo jättänyt kummilapselleen perintöä tämän vanhempien kautta! Vanhemmat joko tuhlaavat sen elinaikanaan, tai siitä jää jotain perittävää hänelle, tai sitten he voivat luopua perinnöstä nyt ja antaa koko summan lapsensa perittäväksi tai voivat itse antaa ennakkoperintöä tai vaikka lahjan, ihan mitä keksivätkään. Vaihtoehtoja on. Vainaja on ihan varmasti ajatellut kuvion menevän näin, eikä niin, että ap luopuisi osastaan. 

Vierailija
82/83 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyseessä on häpeämätön ja ahneuteen pohjautuva lokkeiluyritys. Olet ilmeisesti kiltti a vähän rajaton ihminen, koska tuollaista vedätystä on lähdetty yrittämään. Oleellista on, että ET SELITÄ noiile ihmisille mitään miksi tarvitset omat rahasi jne mitä olet selittänyt meille. Se vaan antaa uutta saumaa noille. Sanot lyhyest,i että kunnioitat vainajan tahtoa. Piste. Eikä mitään muuta. Sun pitää ajatella sun omaa lastasi nyt, eihän tosta edes paljoa jää .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin tietenkin. Kyllä noin isosta summasta liikenee useammallekin.

Ja ihanko antaisit vaan sillä perusteella kuka on härskein ja kehtaa pyytää, vai päättäisitkö ihan itse?

Voitko muuten heittää mulle tonnin? Tai edes viissataa? Tarttisin just nyt, ja sulla vissiin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän