Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsu pikkujouluun Porvooseen, kesän retkeä muistellen!

Vierailija
26.11.2018 |

Tervetuloa isoon kartanoon Porvoon liepeille, sata ensimmäistä ilmoittautunutta mahtuu juhlimaan. Mukaan mieluiten itse valmistettuja jouluisia herkkuja nyyttikestien tapaan. Mitä toisitte? Olisi mukavaa tavata taas kesän retkikavereita, mukana iloinen mieli! Jouluisen ohjelman suorittajiakin kaivataan.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö mitään jouluruokia. Ai niin,  paitsi suklaata. Aijon tilata pitsaa.

Ulkomaalaisetkin ihmettelee Suomen täyspaskoja jouluruokia, en syö.

Vierailija
2/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! Tuon jouluisia raikkaita voileipiä, kunhan keksin mitä laitan niihin päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pitää esitelmän aiheesta Jouluapua.fi - uhka vai mahdollisuus. 

t. akateemikko

Vierailija
4/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma valmistaa tarjolle raikkaita voileipiä ja valmiiksi alumiinivuokiin pakattuja 200 gramman makaronilaatikkoannoksia. Jälkiruoaksi av-mamma ostaa vielä kaupasta jonkin verran vanukkaita. Mukaan tarttuu myös muovikassillinen käsikakkinauhoja ja tamponikoruja. Juhla-asuksi valikoituu Munsalan kansallispuku. Valitettavasti av-mamman miehelle, lapsille, eikä taostelukoiralle ei löydy hoitajaa, joten av-mamma joutuu raahaamaan ne mukaan. Lapsilleen av-mamma pukee golitsit.

Vierailija
5/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mamma valmistaa tarjolle raikkaita voileipiä ja valmiiksi alumiinivuokiin pakattuja 200 gramman makaronilaatikkoannoksia. Jälkiruoaksi av-mamma ostaa vielä kaupasta jonkin verran vanukkaita. Mukaan tarttuu myös muovikassillinen käsikakkinauhoja ja tamponikoruja. Juhla-asuksi valikoituu Munsalan kansallispuku. Valitettavasti av-mamman miehelle, lapsille, eikä taostelukoiralle ei löydy hoitajaa, joten av-mamma joutuu raahaamaan ne mukaan. Lapsilleen av-mamma pukee golitsit.

Miehet viihtyy miesparkissa koko illan, kun niille antaa omat käpykakut.

Vierailija
6/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakastettuna jo 15 vuokaa lanttulaatikkoa, uskon niiden riittävän meidän jouluun, joten voin tehdä juhliin lanttulaatikkoa. Nam, nam. Meillä sitä syödään heti joulukuun alusta sinne tammikuun puoliväliin. Muuta jouluruokaa ei oikeastaan tarviikaan, ehkä vähän kinkkua.

Vierailija
7/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tokmannilta kivat kaprimalliset leggingsit ja pirteän tunikan, aion laittaa ne päälle. Mitä muut meinas? Munsalan kansallispuku ei kai oo pakollinen.

Vierailija
8/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten ryyppää, kun mun lapset tulee mukaan.

Vierailija
9/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuon lipeäkalaa koko porukalle, on mun jouluruokalemppari.

Vierailija
10/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana. Päälle laitan Tokmannilta ostetun poro jumpsuitin ja otan mukaan loput vuosikerta klökit. Siis ne mitkä jäi meidän liikenneympyrä/vesitorni bileistä.

Vierailija
11/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin, että juhlat järjestetään kesäajan mukaan eli alkavat tuntia ilmoitettua myöhemmin, että ehdin laittautua, sillä haluan käydä lenkillä töitten jälkeen, enkä voi lenkkeillä kun on pimeää! Tätähän te aamuvirkkunat*it haluatte! t: kesäaikahullu

Vierailija
12/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sitten ryyppää, kun mun lapset tulee mukaan.

Ei tietenkään ryypätä, ollaan sivistyneitä ihmisiä. Me nautitaan alkoholipitoisia juomia.

Vierailija
13/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään ihanat joulunpunaiset D-kuppi rintsikat kaupassa, takaisivat joulumielen!

Vierailija
14/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin pitää himmelintekokurssin, kunhan löydän olkia.

Vierailija
15/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon norpat ja emätyimet niin saadaan juhlasali siivottua.

Vierailija
16/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa ollaan. Paitsi että teillä on siellä oma sisäpiiri. Minä olen yksinäinen, eikä kukaan puhu minulle kuitenkaan, kun te muut tunnette jo toisenne. En tule sittenkään. Jään kotiin katsomaan telkkaria ja suremaan sitä, ettei minua kutsuta koskaan mihinkään. 

Vierailija
17/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään tonttuovi-kisa! Hienoimmaksi äänestetty tonttuovi voittaa ja tekijä saa palkinnoksi kymmenen pilttipurkista tehtyä tuikkukippoa.

Vierailija
18/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tokmannilta kivat kaprimalliset leggingsit ja pirteän tunikan, aion laittaa ne päälle. Mitä muut meinas? Munsalan kansallispuku ei kai oo pakollinen.

Voiko omenavartaloinen pukea punaisen tunikan?  Entä käykö päärynävartaloiselle vihreä kotelomekko?

Vierailija
19/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuodaanko jokainen myös pieni lahja tyyliin "ken lahjan tuo, se lahjan saa"?  Onko 10€ sopiva summa?

Vierailija
20/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin pitää himmelintekokurssin, kunhan löydän olkia.

Höh. Luin, että himmelitankokurssin. Kuvittelin jo meitä olkiin villisti pyörimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan