Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsu pikkujouluun Porvooseen, kesän retkeä muistellen!

Vierailija
26.11.2018 |

Tervetuloa isoon kartanoon Porvoon liepeille, sata ensimmäistä ilmoittautunutta mahtuu juhlimaan. Mukaan mieluiten itse valmistettuja jouluisia herkkuja nyyttikestien tapaan. Mitä toisitte? Olisi mukavaa tavata taas kesän retkikavereita, mukana iloinen mieli! Jouluisen ohjelman suorittajiakin kaivataan.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana, mutta onhan paikassa riittävästi käsienpesupaikkoja? En halua, että kukaan koskee ruokiin perseisillä käsillä.

Vierailija
22/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon norpat ja emätyimet niin saadaan juhlasali siivottua.

Älä unohda pimpulia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttökrääsä kuormittaa vaan maapalloa.  Mieluimmin vuohi kehitysmaalaiselle.

Vierailija
24/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsienpesupaikat on huolella puhdistettu pimpulilla.

Vierailija
25/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Turusta linja-autokuljetus? Muita tulossa siltä suunnalta?

Vierailija
26/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksikään vessoista kunnolla äänieristetty, muuten joudun pidättelemään. Ahdistaa jos joku kuulee ulkopuolelle ääniä.

Vierailija
27/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten juoda etupyllyt olalle.

Vierailija
28/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Porvoossa kaupunki onkin jo koristautunut upein jouluvaloin ja kuusin vastaanottamaan teidät idylliseen vanhan ajan joulumaailmaan, tervetuloa!

Vierailija
29/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette, jos teidän nuori opiskeleva tonttutyttö alkaa olemaan vanhan joulupukin kanssa?

Vierailija
30/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silja Tamphony kuljettaa av-mammat Turusta Helsingin kautta Porvooseen. Loppumatka soudetaan gondoleilla.

Vierailija
31/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuodaanko jokainen myös pieni lahja tyyliin "ken lahjan tuo, se lahjan saa"?  Onko 10€ sopiva summa?

Itsetehdyt ja kierrätetyt lahjat pelastaa maapallon. Mä askartelin vanhasta pulloharjasta minikuusen ja liimasin sen pojan pikku-auton katolle. Tuon sen.

Vierailija
32/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan jokainen pukeutua ikänne mukaisesti. Vääränlainen vaatetus vääränikäisellä on ehdoton nou nou

Vierailija
33/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kesän retkikavereilla? Onko siellä oikeesti ollu joku retki? Mikä tää juttu on? Vitsi vai?

Vierailija
34/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat kesän retkikavereilla? Onko siellä oikeesti ollu joku retki? Mikä tää juttu on? Vitsi vai?

Vakavilla asioilla ei vitsailla.

Vierailija
35/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulossa ollaan. Paitsi että teillä on siellä oma sisäpiiri. Minä olen yksinäinen, eikä kukaan puhu minulle kuitenkaan, kun te muut tunnette jo toisenne. En tule sittenkään. Jään kotiin katsomaan telkkaria ja suremaan sitä, ettei minua kutsuta koskaan mihinkään. 

Äläpäs yritä laistaa. Nyt matkaan, perillä vedetään persiit olalle niin monta kertaa, että oma nimi unohtuu ja koti ja telkkari. Niitä aletaan muistella ensi vuoden puolella. Ja tämä on kutsu.

Vierailija
36/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en voi tulla. Miehen sisko asuu Porvoossa eikä ehdi tavata meitä pikkujoulujen aikaan, niin täytyy matkustaa johonkin muualle ettei sisko loukkaannu verisesti.

Vierailija
37/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sitten saa käyttää hajusteita tai haista hieltä. Ruuan pitää olla vegaanista ekologisesti ja moraalisesti tuotettua pihvihärkää jonka nimi on Rusko ja joka on elänyt onnellisen elämän ennen kuin on kuollut rauhallisesti vanhuuteen pan-huilujen soittaessa ei kulttuurisesti omivalla tavalla aitoa Perulaista kansanmusiikkia.

T: Pii-Paskankakkara Taisteluhelikopteri

PS. Mun kaveri on samaa mieltä, en oo siis uniikki lumihiutale😛.

Vierailija
38/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin pallonmuotoisten ystävieni kanssa esittää joulukuvaelman iloiset joulupallot.  

Vierailija
39/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teette, jos teidän nuori opiskeleva tonttutyttö alkaa olemaan vanhan joulupukin kanssa?

On sairasta jos 30-kymppinen pukki kiinnostuu 200-vuotiaasta.

Vierailija
40/129 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silja Tamphony kuljettaa av-mammat Turusta Helsingin kautta Porvooseen. Loppumatka soudetaan gondoleilla.

Joko sinne Tamphonyyn saatiin matot paikoilleen? Minen mihinkään työmaaristeilylle lähde. Mattorulla kuitenkin kaatuu päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi