IHANIEN MIEHIEMME TYYLIMOKAT JA MUUT KOMMELLUKSET!
ALOITAN:
-ei luovu ikivanhoista, kuluneista ja jo rikkinäisistä nahkasaappaista jotka se on saanut 7v sitten, koittaa laittaa niitä jalkaansa vielä näillä keleilläkin, kun ovat niiin hyvät jalkaan!
-mies päätti että hankkii tästedes vaatteensa leatherheavenista, tms, kaikki paidat täytyy olla harrikan logolla tai vastaavia, h&m ei kelpaa enää!
-rakastaa ns. wifebeater-paitoja (hihattomia paitoja joissa isot käsien aukot) niin mauton!!!
-tykkää kauluspaidoista mutta pitää niitä aina liikaa auki, niin että rintakarvat näkyy! hyi kun oikeen puistattaa! :/:/:/
Kommentit (88)
Viime kesänä se käytti sellasta agilityn sm 1996 paitaa. Mies kellä ei oo koskaan ees ollu koiraa, saati aio sitten koskaan ottaakaan, vielä vähemmän että se näyttäs joltain agilityharrastajalta. KAMALAA!
Sitten sen shortsit, kutistin sen yhet addun verkkarit joista se sitten päätti tehdä itelleen shortsit ja itte vieläpä ompeli ompelukoneella ne lahkeet, eikä todellakaan lähelläkään suoraa saumaa.
Se on nyt vetäny kohta kolme kesää niissä (yötäpäivää) upeissa omatekemissä shortseissaan ja kun niistä on lähtenyt väri, ne näyttää ihan siltä kuin ne ois kusen polttamat! KJAIG!
Sekin vielä että sillä oli ennen sellanen paita missä luki rinnassa " Fitness" arvatkaa hävettikö kun iso tanakka mies vetää paidassa jossa lukee " fitness"
Byölaukkuja, hihattomia paitoja, kauluspaita liian auki, sukat sandaaleissa... Apua, meillä ei kuulu tuollaisia edes ystäväpiiriin, saatika omaan perheeseen!!! Miten te itse sitten pukeudutte kun teillä on noin mauttomia miehiä?
T: Tavallinen mutta tyylikäs
Vierailija:
T: Tavallinen mutta tyylikäs
Tiesitkö, että monilla sanoilla on vaihtoehtoisia taivutusmuotoja? On ihan yhtä oikein sanoa
omenien
tai
omenoitten
. Samalla tavoin voi sanoa
miesten tai
miehien
.
(Sori, menee pois aiheesta.)
EI IHME, että niin moni meistä on saakutin varma siitä, ettei mies petä. Eihän tällaisia miehiä VOI kukaan muu huolia ;D
Nuoruudessaan on joskus värjännyt hiuksensa vitivalkoisiksi, ja oli muka todella hienot. Pari vuotta olen tässä estellyt esim. siihen vedoten, että hiukset kärsii siitä vaalennuksesta tosi paljon. Mies kasvattaa myös pitkää tukkaa taas... Oli niin hyvännäköinen sellaisessa trendikkäästi leikatussa tukassa, mutta nyt on sellainen juuri ja juuri ponnarille yltävä tupsu :(
Suhteen alussa miehellä oli jotain järkkyjä t-paitoja, mutta ei enää pidä niitä, kun ostatin parempia tilalle :)
viime kesänä heitin sen roskiin :))
Laittoi sen mun piikkiin, kun olin sukkalaatikkoon laittanut ne pareittain. Samanlaiset sukat, mutta toinen musta ja toinen t. sininen
Vierailija:
Laittoi sen mun piikkiin, kun olin sukkalaatikkoon laittanut ne pareittain. Samanlaiset sukat, mutta toinen musta ja toinen t. sininen
* Kaikki muut vaatteet saattavat olla mustaa ja sitten valkoiset sisäpelikengät jalassa. ;)
*sukat sandaaleissa
*turvakengät arkikenkinä
*turvakengät+verkkarit on kyllä ykkösjuttu;)
Hirveämpiä jalassapidettäviä en ole ikinä nähnyt. Mies on kävelevä tyylimoka muttei itse piittaa.
vetää ne ehkä kerran vuodessa päälle..
Ensinnäkin liian pitkä siilitukka. Sillä oli aina takkina (olen nähnyt kaupungilla myöhemminkin sama takki päällä) viininpunainen manne-pusakka, farkut, joissa oli vähän liian lyhyet lahkeet ja tennissukat. Kaiken kruunasi se kamala kännykkäkotelo vyöllä, yök!
Nykyisellä ei onneksi kovinkaan pahoja tyylimokia, vaan hyviä, tilanteeseen sopivia vaatteita.
niin alkaa oma ukkokin tuntua ihan hyvinpukeutuvalta :)
sortsit. Asun kruunasivat nuo sporttisandaalit sukkien kera. Arvatkaa häveittkö liikkua miehen kanssa...
vaan enpä itsekään ole mikään muotiguru :). Pääasia, että itse viihtyy.
mutta kenkien huoltajana ihan toivoton: ei kertakaikkiaan suostu putsaamaan kenkiään kuin pakon edessä ja sitten ihmettelee, miksi uusia saa olla alvariinsa ostamassa.. fiksua ostaa reilun satasen kengät ja sitten antaa niiden kulua ravasta puhki parissa kuukaudessa.. Periaatteesta en putsaile niitä minäkään, vaikka muuten vaatehuollosta meillä vastaankin.
ajattelin tuossa että se varmaan alkais oikeesti itkemään jos näyttäisin tän ketjun sille.. nyyh..
muuten, arvatkaas miten se yks talvi asusti sen mainion takkinsa? joka on siis harmaa ja harmaa krimikaulus.. no arvatkaa nyt.. tietysti KIRKKAAN SINISELLÄ AIVAN SAATANAN TIUKALLA (mun miehellä on aika iso pää) VILLAPIPOLLA, JOSSA REUNAA KIERSI JOKU VALKOINEN KUVIO. jalassa tietty ne ainaiset reisitaskuhousut sekä maiharit. voi vitsi se on sitten komea mies XD, en malta oottaa että tulee töistä ja pääsen karkaamaan sen kimppuun ;9 hrrrr..