Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANIEN MIEHIEMME TYYLIMOKAT JA MUUT KOMMELLUKSET!

Vierailija
10.05.2006 |

ALOITAN:

-ei luovu ikivanhoista, kuluneista ja jo rikkinäisistä nahkasaappaista jotka se on saanut 7v sitten, koittaa laittaa niitä jalkaansa vielä näillä keleilläkin, kun ovat niiin hyvät jalkaan!

-mies päätti että hankkii tästedes vaatteensa leatherheavenista, tms, kaikki paidat täytyy olla harrikan logolla tai vastaavia, h&m ei kelpaa enää!

-rakastaa ns. wifebeater-paitoja (hihattomia paitoja joissa isot käsien aukot) niin mauton!!!

-tykkää kauluspaidoista mutta pitää niitä aina liikaa auki, niin että rintakarvat näkyy! hyi kun oikeen puistattaa! :/:/:/

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tuossa että se varmaan alkais oikeesti itkemään jos näyttäisin tän ketjun sille.. nyyh..

muuten, arvatkaas miten se yks talvi asusti sen mainion takkinsa? joka on siis harmaa ja harmaa krimikaulus.. no arvatkaa nyt.. tietysti KIRKKAAN SINISELLÄ AIVAN SAATANAN TIUKALLA (mun miehellä on aika iso pää) VILLAPIPOLLA, JOSSA REUNAA KIERSI JOKU VALKOINEN KUVIO. jalassa tietty ne ainaiset reisitaskuhousut sekä maiharit. voi vitsi se on sitten komea mies XD, en malta oottaa että tulee töistä ja pääsen karkaamaan sen kimppuun ;9 hrrrr..

Vierailija
2/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä se käytti sellasta agilityn sm 1996 paitaa. Mies kellä ei oo koskaan ees ollu koiraa, saati aio sitten koskaan ottaakaan, vielä vähemmän että se näyttäs joltain agilityharrastajalta. KAMALAA!

Sitten sen shortsit, kutistin sen yhet addun verkkarit joista se sitten päätti tehdä itelleen shortsit ja itte vieläpä ompeli ompelukoneella ne lahkeet, eikä todellakaan lähelläkään suoraa saumaa.

Se on nyt vetäny kohta kolme kesää niissä (yötäpäivää) upeissa omatekemissä shortseissaan ja kun niistä on lähtenyt väri, ne näyttää ihan siltä kuin ne ois kusen polttamat! KJAIG!

Sekin vielä että sillä oli ennen sellanen paita missä luki rinnassa " Fitness" arvatkaa hävettikö kun iso tanakka mies vetää paidassa jossa lukee " fitness"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byölaukkuja, hihattomia paitoja, kauluspaita liian auki, sukat sandaaleissa... Apua, meillä ei kuulu tuollaisia edes ystäväpiiriin, saatika omaan perheeseen!!! Miten te itse sitten pukeudutte kun teillä on noin mauttomia miehiä?

T: Tavallinen mutta tyylikäs

Vierailija
4/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T: Tavallinen mutta tyylikäs

Vierailija
5/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko meillä sama mies:) :)/

Vierailija
6/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että monilla sanoilla on vaihtoehtoisia taivutusmuotoja? On ihan yhtä oikein sanoa

omenien

tai

omenoitten

. Samalla tavoin voi sanoa

miesten tai

miehien

.

(Sori, menee pois aiheesta.)

Vierailija
7/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI IHME, että niin moni meistä on saakutin varma siitä, ettei mies petä. Eihän tällaisia miehiä VOI kukaan muu huolia ;D

Vierailija
8/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessaan on joskus värjännyt hiuksensa vitivalkoisiksi, ja oli muka todella hienot. Pari vuotta olen tässä estellyt esim. siihen vedoten, että hiukset kärsii siitä vaalennuksesta tosi paljon. Mies kasvattaa myös pitkää tukkaa taas... Oli niin hyvännäköinen sellaisessa trendikkäästi leikatussa tukassa, mutta nyt on sellainen juuri ja juuri ponnarille yltävä tupsu :(

Vierailija
9/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa miehellä oli jotain järkkyjä t-paitoja, mutta ei enää pidä niitä, kun ostatin parempia tilalle :)

Vierailija
10/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä heitin sen roskiin :))

Vierailija
11/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi sen mun piikkiin, kun olin sukkalaatikkoon laittanut ne pareittain. Samanlaiset sukat, mutta toinen musta ja toinen t. sininen

Vierailija
12/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laittoi sen mun piikkiin, kun olin sukkalaatikkoon laittanut ne pareittain. Samanlaiset sukat, mutta toinen musta ja toinen t. sininen

Vierailija
13/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Kaikki muut vaatteet saattavat olla mustaa ja sitten valkoiset sisäpelikengät jalassa. ;)

*sukat sandaaleissa

*turvakengät arkikenkinä

*turvakengät+verkkarit on kyllä ykkösjuttu;)

Vierailija
14/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveämpiä jalassapidettäviä en ole ikinä nähnyt. Mies on kävelevä tyylimoka muttei itse piittaa.

Vierailija
15/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää ne ehkä kerran vuodessa päälle..

Vierailija
16/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin liian pitkä siilitukka. Sillä oli aina takkina (olen nähnyt kaupungilla myöhemminkin sama takki päällä) viininpunainen manne-pusakka, farkut, joissa oli vähän liian lyhyet lahkeet ja tennissukat. Kaiken kruunasi se kamala kännykkäkotelo vyöllä, yök!

Nykyisellä ei onneksi kovinkaan pahoja tyylimokia, vaan hyviä, tilanteeseen sopivia vaatteita.

Vierailija
17/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin alkaa oma ukkokin tuntua ihan hyvinpukeutuvalta :)

Vierailija
18/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sortsit. Asun kruunasivat nuo sporttisandaalit sukkien kera. Arvatkaa häveittkö liikkua miehen kanssa...

Vierailija
19/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan enpä itsekään ole mikään muotiguru :). Pääasia, että itse viihtyy.

Vierailija
20/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kenkien huoltajana ihan toivoton: ei kertakaikkiaan suostu putsaamaan kenkiään kuin pakon edessä ja sitten ihmettelee, miksi uusia saa olla alvariinsa ostamassa.. fiksua ostaa reilun satasen kengät ja sitten antaa niiden kulua ravasta puhki parissa kuukaudessa.. Periaatteesta en putsaile niitä minäkään, vaikka muuten vaatehuollosta meillä vastaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän