Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perusduunarit ovat paremman näköisiä kuin ns. paremmissa työpaikoissa olevat?

Vierailija
25.11.2018 |

Olen parin viimeisen kuukauden ajan selannut ahkerasti muutamaa treffisivustoa. Joka kerta, kun bongaan omaa silmääni miellytävän miehen, osoittautuu tämä perusduunia tekeväksi mieheksi. Se ei minua haittaa, vaan päinvastoin on vain hyvä asia, koska juuri sellaista käsistään kätevää miestä olen hakemassakin. Aloin vain ihmetellä asiaa.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos remppamiehen hymy viehättää niin minkäs sille voi.

Vierailija
42/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla joku koulutettu todistelemassa, miten on komeampi ja parempi kuin perusduunari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tietty maku, jonka mukaan ihmisten ulkonäköä arvostelet. Ilmeisesti sun makusi kohtaa duunarikansan useammin kuin akateemisen. Jonkun toisen maku menee sit toisella tavalla. Jokaisella kun on omansa. Ei siinä ole mitään pahaa.

Se on sit eri asia, että kuinka paljon ulkonäöm perusteella kannattaa ylipäätään seuraansa valita. Toki nyt sen verran, ettei jakaristejä kaulassa tai väärinkirjoitettuja ruumiinosia rystysissä, mut mitä pitempiaikaista kumppania hakee, sitä suurempi merkitys hänen henkisillä pminaisuuksillaan on suhteen pnnistumiselle.

Minun makuni ei ole mitenkään poikkeava. Olen ystäviltäni ja jopa äitini ystäviltä saanut kuulla ihmettelyä, mistä olen onnistunut löytämään sellaisia komistuksia. ap

Tämmöinen purkautuminen kouluttamattomalta naiselta tällä kertaa, kun joku koulutetumpi ei olekaan kiinnostunut tatuoidusta kouvolatukkaisesta Lissusta.

Voi sinua pientä. Tuntuuko kovinkin pahalta kuulla, että aloittajalla ei ole yhtään tatuointia, hiukset ovat pitkät ja korkekoulututkintokin löytyy. ap

Vierailija
44/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehissä ainakin johtuu tietysti testosteronitasoista. 

Korkeat testotasot tekevät miehen päästä laatikkomaisen, leuasta ison ja kulmista syvät. 

Korkeat testot toisaalta heikentävät keskittymiskykyä ja lisäävät taipumusta impulsiiviseen käytökseen. Näin ollen korkeat testosteronitasot omaava mies ei nuoruudessaan saata jaksaa kuluttaa koulunpenkkiä yhtä menestyksekkäästi kuin matalammilla testoilla varustettu veljensä. Ja myös kiinnostuksen kohteet ovat usein erilaiset: korkeiden testojen miestä kiinnostaa urheilu, bilettäminen enemmän kuin matalan testotason miestä. 

Vierailija
45/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex duunari nyk. johtaja kirjoitti:

Ihan höpöhöpöä, että perusduunarityö olisi niin raskasta että sen takia pysyy muka fyysisessä kunnossa.

Ottakaa nyt ne paidattomat palomies/asfalttimieskalenterit seinältä ja haistakaa oikeata elämää.

Totuus on se, että ”raskas työ” toimii tekosyynä sille, että viikonloput vedetään viinaa ja ruokavalio koostuu lihiksistä yms shaibasta.

Kauhea röpä tulee ja selkä on paskana kuten keuhkotkin kun sitä röökiä on pakko vetää.

Se on totuus duunarimiehistä.

Perusduunarimiehissä nykyään enemmistö ei ryyppää eikä polta. ja alkoholin ongelmakäyttäjät ovat aina olleet pieni vähemmistö. Polttaminen oli toki ennen yleistä.

Yhtä hyvin "paremman väen" valkokaulustyöläinen saattaa tissutella joka ilta vaikka tupakointi on vähäisempää kuin duunaripiireissä.

Vierailija
46/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihminen on tottunut tietynlaisiin habituksiin ja pitää niitä tuttuina. Seksikkyydelle on myös erilaiset käsitykset eri yhteiskuntaluokissa.

https://nyppagesix.files.wordpress.com/2018/04/gettyimages-939921248.jpg?quality=90&strip=all&w=618&h=410&crop=1

http://static1.1.sqspcdn.com/static/f/371902/14519053/1317977612583/Jonny.jpg?token=pWJMG3MOjJEaeWjpYyo438sq6q8%3D

https://justflybusiness.co.uk/wp-content/uploads/2017/09/Private-Security-Channel-Virgin-Atlantic-Upper-Class.jpg

Käytännössä ja arkielämässä (itselläni asiantuntijatyö IT-alalla ja yliopistokoulutus PK-seudulla) noita keskiluokan komistuksia on äärimmäisen harvassa ja monet heistä vaikuttavat jotenkin naismaisilta kalorinlaskijoilta ja osa heistä on homoja. Sen sijaan heteroita duunarikomistuksia on paljon.

Vierailija
47/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä koulutetummat säilyy nuorekkaampina vanhemmiten. Elämäntavat näkyy monella naamasta, siis perusduunarilla.

Mä taas olen huomannut, että monet nörttipojat komistuu vanhemmiten. Esimerkiksi oma veljeni oli finninaamainen ja silmälasipäinen nörtti koulussa. Ei varmaan tyttöjen makuun. Opiskeluaikana hommasi ensin piilarit ja sitten laseroi silmänsä, iho kuntoutui, alkoi urheilla ja pukeutua trendikkäästi. On aika hyvännäköinen nyt nelikymppisenä ja nörttinä tietysti menestyi koulussa, joten on hyväpalkkainen statusduuni nykyään. Varmaan saisi naisia tosi hyvin, kun on sporttinen, nuorekas, hyvinpuettu ja massia riittää. Sitten ne yläkouluiän trendijätkät on nykyään rähjäisiä duunareita, joilla luottarit monella menneet...

Minun kokemukseni pohjautuvat tällä hetkellä 40-50 vuotiaisiin miehiin. Siitä en osaa sanoa mitään, millaisia ovat olleet yläasteella. ap

Vierailija
48/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät enemmän duunarilookista kuin bisnes- tai älykkölookista.

Siksi. 

Vierailija
49/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo muuten totta: raksalla _on_ todella komeita ja salskeita miehiä. Yhteen kotonani vesivahingon myötä käyneeseen putkimieheen ihastun todellakin ja vaihdoimme muutamia kuumia katseita, mutten kehdannut laittaa viestiä siihen hänen jättämänsä käyntikortin numeroon.

Työskentelen isossa IT-alan firmassa ja siellä miehet ovat joko nörttimäisiä, hinteliä olmeja tai vatsakkaita harvahiuksisia. Ei siellä paljon komistuksia näy, paitsi silloin kun jotkut remppamiehet tulevat käymään.

T. Akateemisesti koulutettu nainen

Saman olen huomannut. Työskentelen yliopistolla. Ainoat komistukset siellä näkyy remonttimiesten joukossa.

Vierailija
50/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tietty maku, jonka mukaan ihmisten ulkonäköä arvostelet. Ilmeisesti sun makusi kohtaa duunarikansan useammin kuin akateemisen. Jonkun toisen maku menee sit toisella tavalla. Jokaisella kun on omansa. Ei siinä ole mitään pahaa.

Se on sit eri asia, että kuinka paljon ulkonäöm perusteella kannattaa ylipäätään seuraansa valita. Toki nyt sen verran, ettei jakaristejä kaulassa tai väärinkirjoitettuja ruumiinosia rystysissä, mut mitä pitempiaikaista kumppania hakee, sitä suurempi merkitys hänen henkisillä pminaisuuksillaan on suhteen pnnistumiselle.

Minun makuni ei ole mitenkään poikkeava. Olen ystäviltäni ja jopa äitini ystäviltä saanut kuulla ihmettelyä, mistä olen onnistunut löytämään sellaisia komistuksia. ap

Tämmöinen purkautuminen kouluttamattomalta naiselta tällä kertaa, kun joku koulutetumpi ei olekaan kiinnostunut tatuoidusta kouvolatukkaisesta Lissusta.

Voi sinua pientä. Tuntuuko kovinkin pahalta kuulla, että aloittajalla ei ole yhtään tatuointia, hiukset ovat pitkät ja korkekoulututkintokin löytyy. ap

Joo, mullakin on pitkät hiukset, ei ole ainoatakaan tatuointia ja olen akateemisesti koulutettu.

Lisäksi ne maskuliinisen salskeat duunarimiehet eivät vaikuta samanlaisilta ulisijoilta kuin palstan 24/7 netissä roikkuvat uliulimiehet.

T. Toinen ketjuun kommentoinut nainen

Vierailija
51/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut että nämä niin sanotut koulutetut ei osaa mitään käytännön asioita.Aina pitää duunarimiehen tehdä jos työssä tarvitaan kättä pidempää :)

Näinhän se kannattaa tehdäkin niin duunareille riittää töitä. Tuskin sekään olisi kauhean hyvä juttu, jos jokainen leikkaisi aina omat hiuksensa ja kokkaisi omat safkansa

Vierailija
52/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo muuten totta: raksalla _on_ todella komeita ja salskeita miehiä. Yhteen kotonani vesivahingon myötä käyneeseen putkimieheen ihastun todellakin ja vaihdoimme muutamia kuumia katseita, mutten kehdannut laittaa viestiä siihen hänen jättämänsä käyntikortin numeroon.

Työskentelen isossa IT-alan firmassa ja siellä miehet ovat joko nörttimäisiä, hinteliä olmeja tai vatsakkaita harvahiuksisia. Ei siellä paljon komistuksia näy, paitsi silloin kun jotkut remppamiehet tulevat käymään.

T. Akateemisesti koulutettu nainen

Saman olen huomannut. Työskentelen yliopistolla. Ainoat komistukset siellä näkyy remonttimiesten joukossa.

Käypä joskus yliopiston kuntosalilla niin saatat yllättyä. Todella kovakuntoista porukkaa

ohis

Vierailija
53/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pätee myös naisiin. Ainakin siinä firmassa jossa itse työskentelen. Tehtaanpuolen naiset ovat parempi kroppaisia, vetreämpiä ja nuorekkaampia kuin toimiston naiset.

Vierailija
54/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kohdalla vaikuttaa ainakin se, että matalammin kouluttautuneet naiset ovat usein ulkonäkökeskeisempiä ja suosivat seksikkäämpää tyyliä.

Eli panostavat koristeluunsa enemmän. Keskimäärin.

Vierailija
55/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisissa on keskimääräistä enemmän niitä, jotka keskittyy pään sisältöön niin hyvässä kuin pahassakin, jättäen "turhamaisuudet" muille.

Itse tunnen, et saan naisena ilmaista itseäni pukeutumisella vapaammin nyt, kun oon duunarivaltaisemmassa työpaikassa ns. virkatoimistoon verrattuna.

Vierailija
56/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi. 

Ehkä kulttuuripiirimme kauneusihanne miesten osalta on muutenkin fyysisesti vahva, kevyesti ruskettunut ja vahvahiuksinen. Ne duunarimiehet rasittavat itseään fyysisesti siinä työssään, joten raamit tulevat sen myötä luonnostaan ja valkokaulustyypeillä se vaatii kuntosalijäsenyyttä ja treenaamista töiden jälkeen => hankalampaa.

Lisäksi voi olla niinkin, ettå duunariammateissa työskenteleviksi ovat päätyneet ne kaikkein fyysisessä mielessä pystyvimmät yksilöt, joilla on kuitenkin miellyttävät kasvotkin, joten ovat tulleet palkatuiksi ja kroppa jaksaa tehdä niitä hommia.

Vierailija
57/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätee myös naisiin. Ainakin siinä firmassa jossa itse työskentelen. Tehtaanpuolen naiset ovat parempi kroppaisia, vetreämpiä ja nuorekkaampia kuin toimiston naiset.

Siivoojissa myös monesti hyväkroppaisia ja hyvännäköisiä naisia.

Vierailija
58/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuori tajuaa aika varhain, että jos ulkonäkö ei ole hyvä, sitä joutuu elämässä korvaamaan aivoillaan, eli koulutuksella.

Hyvännäköiset pääsevät naimisiin ilman korkeakoulutustakin, muut opiskelevat ja menevät naimisiin joko opiskelukaverin kanssa, tai korkeaa statusta arvostavan kanssa. Noin törkeästi yleistäen.

Vierailija
59/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä luokitella koulutuksen perusteella! Molemmissa yhtälailla hyvännäköisiä, taviksia ja vähemmän hyvännäköisiä. 

Vierailija
60/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi. 

Ei kyse ole lookista. Viehätyn tietynlaisista kasvonpiirteistä ja samanlaisista näyttää viehättyvän suurin osa naisista, koska muutkin pitävät samannäköisistä miehiä komeina. Sillä ei ole merkitystä, mitä miehen päällä on. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän