Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perusduunarit ovat paremman näköisiä kuin ns. paremmissa työpaikoissa olevat?

Vierailija
25.11.2018 |

Olen parin viimeisen kuukauden ajan selannut ahkerasti muutamaa treffisivustoa. Joka kerta, kun bongaan omaa silmääni miellytävän miehen, osoittautuu tämä perusduunia tekeväksi mieheksi. Se ei minua haittaa, vaan päinvastoin on vain hyvä asia, koska juuri sellaista käsistään kätevää miestä olen hakemassakin. Aloin vain ihmetellä asiaa.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä yläasteella ne parhaimmat näköiset pojat olivat niitä, jotka rellestivät ja koulu ei kiinnostanut. Menivät amikseen, jos pääsivät. Sellaiset ei niin hyvännäköiset menivät lukioon ja yliopistoon.

Vierailija
2/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusduunarit käytännössä ovat usein niitä, jotka näyttävät kypsiltä jo peruskouluikänsä lopussa. Noin keskimäärin akateemiset vanhenevat ulkoisesti hitaammin ja alkavat usein muistuttaa miehiä vasta siinä 35+. Raskas elämä jättää jälkensä ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä yläasteella ne parhaimmat näköiset pojat olivat niitä, jotka rellestivät ja koulu ei kiinnostanut. Menivät amikseen, jos pääsivät. Sellaiset ei niin hyvännäköiset menivät lukioon ja yliopistoon.

Eli rellestäminen komistaa?

Vierailija
4/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskouluajoilta kyllä hyvin muistaa noita "komistuksia", jotka olivat varsinkin samaa sosiaaliluokkaa edustavien naisten suosiossa. Joskus sitten näin 20v. jälkeen törmännyt heihin, ja kyllä keskimääräistä kypsempi ulkonäkö nuoruudessa ennakoi kyllä sitä, että koko olemus pappaantuu, hiukset tippuvat päästä ja keskivartalolle kasvaa pötsi.

Vierailija
5/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska perusduunarit ovat ÄIJIÄ ja "paremmissa" työpaikoissa työskentelevät ovat naismaisia ominaisuuksia omaavia henkilöitä.

Vierailija
6/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tekevät usein hyvin fyysistä työtä niin pysyvät kunnossa.

Vierailija
7/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tietty maku, jonka mukaan ihmisten ulkonäköä arvostelet. Ilmeisesti sun makusi kohtaa duunarikansan useammin kuin akateemisen. Jonkun toisen maku menee sit toisella tavalla. Jokaisella kun on omansa. Ei siinä ole mitään pahaa.

Se on sit eri asia, että kuinka paljon ulkonäöm perusteella kannattaa ylipäätään seuraansa valita. Toki nyt sen verran, ettei jakaristejä kaulassa tai väärinkirjoitettuja ruumiinosia rystysissä, mut mitä pitempiaikaista kumppania hakee, sitä suurempi merkitys hänen henkisillä pminaisuuksillaan on suhteen pnnistumiselle.

Vierailija
8/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusduunareiden työt on yleensä fyysisiä, jolloin se "salillakäynti" tulee työn ohessa. Paremmat työt on sitten henkisesti kuluttavampia, jolloin ei jaksa liikuntaa harrastaa.

Vierailija
9/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiväthän ne nyt kuitenkaan ole.

Vierailija
10/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten huomannut saman. Oikeastaan kaikki luokan rumat pojat menivät lukioon.

Vierailija
11/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen huomannut saman... tai siis, olen nyt toimistohommissa yrityksessä jossa miehet pukeutuvat työtakkeihin ja housuihin ja kulkevat kypärät päässä... hassua miten olen näin 40+ ikäisenä alkanut katsella näitä miehiä ihan eri silmin. Ennen olin kiinnostunut pukumiehistä ( okei, palomiehet ja poliisit kyllä on aina ollut hot ), nyt nämä perusduunarit näyttääkin tosi kuumalta... toisaalta niilläkin on tavallaan univormut.

Vierailija
12/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalta ne parhaimmat näköset jätkät löytyy. Ja siis ei mistään työnjohdosta. Itse työskentelen raksasiivojana ja huhhuijakkaa kun on komistuksia raksoilla. 

Vierailija
13/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Varakkaat miehet on lähes aina rumia ja ylipainosia. Katsokaapa eestiläisiä raksamiehiä.. sieltä löytyy komeita pitkiä miehiä ja yhteen ehdin jopa ihastua..🤤

Vierailija
14/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Varakkaat miehet on lähes aina rumia ja ylipainosia. Katsokaapa eestiläisiä raksamiehiä.. sieltä löytyy komeita pitkiä miehiä ja yhteen ehdin jopa ihastua..🤤

Ne komeimmat siellä on kylläkin puolasta ja tsekeistä.

Vierailija
15/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpöhöpöä, että perusduunarityö olisi niin raskasta että sen takia pysyy muka fyysisessä kunnossa.

Ottakaa nyt ne paidattomat palomies/asfalttimieskalenterit seinältä ja haistakaa oikeata elämää.

Totuus on se, että ”raskas työ” toimii tekosyynä sille, että viikonloput vedetään viinaa ja ruokavalio koostuu lihiksistä yms shaibasta.

Kauhea röpä tulee ja selkä on paskana kuten keuhkotkin kun sitä röökiä on pakko vetää.

Se on totuus duunarimiehistä.

Vierailija
16/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että kun on nuorena kaunis tai komea niin kaikki tulee "ilmaiseksi". Silloin pääsee nopeammin töihin esim kauppaan koska kaupat haluaa että myyjät on kauniita, pääsee helpommin suhteisiin ym.

Mutta kolikon kääntöpuoli on sitten siinä että koska nämä kauniit ihmiset ovat saaneet aina kaiken helpolla, niin ne sitten usein jämähtävät ja alkavat taantumaan. Perusduunari ei ole edennyt minnekään vaikka on käynyt töissä 20 vuotta kun kukaan ei ole sanonut että pitää itse pitää huoli urakehityksestä, läskimakkarat alkaa pursuamaan vyötäröllä ja naama on kuin taikinaa koska ei ole koskaan tarvinnut treenata tai syödä kurinalaisesti. Esimerkkinä al bundy joka vielä aikuisenakin on kenkäkauppias ja muistelee teini-iän futismatsiaan, tai vastaavasti nainen jonka suurin saavutus oli prom queeniksi pääsy ja sen jälkeen sitten jäi työttömäksi yyhooksi.

Rumien pitää kehittää itseään siinä missä kauniit saa kaiken helpolla.

Kauniit tuppaa olemaan onnellisia nuorena, rumat jotka on kehittäneet itseään alkaa vasta päästä vauhtiin siinä 35 vuoden jälkeen ja useimmiten peittoavat kauniit kaikilla osa-alueilla sen jälkeen.

Tämä ei tietenkään sitten enää mahdu ex-kauniiden kalloihin vaan sieltä alkaa purkautumaan sitä ulinaa että vika on järjestelmässä, turhan koulutuksen suosimisessa, yhteiskunnassa ja kaikessa muussa paitsi itsessä.

Vierailija
17/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli rellestäminen komistaa?

Näin tekee, katsoppa vaikka kaupunkisi farkkutakkipultsareita ja lähiöpubin kantakundeja, mitä komistuksia.

Vierailija
18/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vaihtoehto sille miksi duunarit on paremman näköisiä on myös se että makusi on wt.

Vierailija
19/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari ammateissa ei niin väliä, jos tuot omaa persoonaasi esille (hiukset/vaatteet/jne) kunhan työpaikalla on asiaankuuluvat varusteet päällä.

Kuten joku jo sanoikin, akateemikko voi tulla kyllä fillarilla töihin, mut duunari tekee koko työpäivän fyysisesti raskasta työtä, tai ainakin raskaampaa, kun joku paremmin koulutettu.

Pysyy siis hyvässä kunnossa jo ihan vaan töissä käymällä.

Vierailija
20/93 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni duunari on varmaan nuorena hyvässä kunnossa. Keskimäärin ylipaino ja epätervelliset elämäntavat ovat kuitenkin harvinaisia ylemmissä yhteiskuntaluokissa. Duunari vanhenee nopeammin, ja eliniänodote alemman ja ylimmän tuloluokan välillä on noin 15 vuotta.

Kyse on varmaan myös paljon kielletystä fantasioista. Esim. monet miehetkin voivat haaveilla seksikkäästi pukeutuvasta ja eri värein itsensä koristaneesta alemman sosiaaliryhmän naisesta, mutta moni ottaisi silti vaimokseen ns. kiltin keskiluokkaisen naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan