Miksi perusduunarit ovat paremman näköisiä kuin ns. paremmissa työpaikoissa olevat?
Olen parin viimeisen kuukauden ajan selannut ahkerasti muutamaa treffisivustoa. Joka kerta, kun bongaan omaa silmääni miellytävän miehen, osoittautuu tämä perusduunia tekeväksi mieheksi. Se ei minua haittaa, vaan päinvastoin on vain hyvä asia, koska juuri sellaista käsistään kätevää miestä olen hakemassakin. Aloin vain ihmetellä asiaa.
Kommentit (93)
Olisko ne paremmin tienaavat JA hyvännäköiset jo varattuja?
Ex duunari nyk. johtaja kirjoitti:
Ihan höpöhöpöä, että perusduunarityö olisi niin raskasta että sen takia pysyy muka fyysisessä kunnossa.
Ottakaa nyt ne paidattomat palomies/asfalttimieskalenterit seinältä ja haistakaa oikeata elämää.
Totuus on se, että ”raskas työ” toimii tekosyynä sille, että viikonloput vedetään viinaa ja ruokavalio koostuu lihiksistä yms shaibasta.
Kauhea röpä tulee ja selkä on paskana kuten keuhkotkin kun sitä röökiä on pakko vetää.
Se on totuus duunarimiehistä.
Tämä. Ruokavalio ja rytmi on näillä monesti täysin peestä, mikä takaa sen ettei mitään huippukroppaa saa tekemälläkään. Vatsa kasvaa ja kroppa rapistuu kovan kulutuksen ja väärän tankkauksen yhdistelmällä hyvin nopeasti. Siihen jos vielä yhdistää vuorotyön rasitukset, "kun ei ehdi syödä tai treenata kun on niin äijä työ" niin hupsis.
Toimistossa työskentelevä, säännöllisesti kovaa treenaava ja normaalisti syövä on usein huomattavasti paremmassa kunnossa.
Sopivassa määrin mieshormoonia, ei liikaa, ei liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Eräs vaihtoehto sille miksi duunarit on paremman näköisiä on myös se että makusi on wt.
Just. Sinunlaiset nirsot ikisinkut akat haaveilee niistä varakkaista pukumiehistä teini-iästä asti ja pettyy 35-vuotiaana siihen kun ikää on jo tullut liikaa ja mahdollisuudet pukumieheen on enää nolla. Joskus tekin voisitte lopettaa olemasta niin vaativia. Ne rikkaat pukumiehet tykkää hoikista bimbomisseistä, ei tavallisista naisista.
Näkyy muuten naisissa tämä sama ilmiö: parhaimmat kropat näkee kauppojen työntekijöillä, vartijattarilla, hoitajilla, lentoemoilla, tarjoilijoilla jne. Toimiston tädeillä ja muilla akateemisilla on yleisilme valitettavalla enemmistöllä todella läsähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Perusduunarit käytännössä ovat usein niitä, jotka näyttävät kypsiltä jo peruskouluikänsä lopussa. Noin keskimäärin akateemiset vanhenevat ulkoisesti hitaammin ja alkavat usein muistuttaa miehiä vasta siinä 35+. Raskas elämä jättää jälkensä ihmiseen.
Ei pidä paikkaansa. Katselemani miehet ovat 40-50 vuotiaita. ap
Olen myös huomannut että nämä niin sanotut koulutetut ei osaa mitään käytännön asioita.Aina pitää duunarimiehen tehdä jos työssä tarvitaan kättä pidempää :)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tietty maku, jonka mukaan ihmisten ulkonäköä arvostelet. Ilmeisesti sun makusi kohtaa duunarikansan useammin kuin akateemisen. Jonkun toisen maku menee sit toisella tavalla. Jokaisella kun on omansa. Ei siinä ole mitään pahaa.
Se on sit eri asia, että kuinka paljon ulkonäöm perusteella kannattaa ylipäätään seuraansa valita. Toki nyt sen verran, ettei jakaristejä kaulassa tai väärinkirjoitettuja ruumiinosia rystysissä, mut mitä pitempiaikaista kumppania hakee, sitä suurempi merkitys hänen henkisillä pminaisuuksillaan on suhteen pnnistumiselle.
Minun makuni ei ole mitenkään poikkeava. Olen ystäviltäni ja jopa äitini ystäviltä saanut kuulla ihmettelyä, mistä olen onnistunut löytämään sellaisia komistuksia. ap
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Varakkaat miehet on lähes aina rumia ja ylipainosia. Katsokaapa eestiläisiä raksamiehiä.. sieltä löytyy komeita pitkiä miehiä ja yhteen ehdin jopa ihastua..🤤
Ja höpö. Varakkaista miehissä on paljon itsestään huolta pitäviä. Duunarit sitten plösöytyvät aikaisin. Nelikymppiselle haalarihemmolla on poikkeuksetta kannettavaan kuution kokoinen maha. Eipä ne duunarinhommatkaan kovin fyysisiä nykyään ole. Vaikka olisikin varakkaat miehet rumia ja ylipainoisia, niin heillä on parhaimmannäköiset ja fiksuimmat naiset. Duunarimiehille jäävät sitten raksasiivoojat ja lähiön pubiruusut. Eri asia, jos nostetaan mukaan ulkomaalaiset. Kyllä virolainen raksamies voi olla hyvännäköinen, mutta niin on virolainen nainenkin suomalaiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös huomannut että nämä niin sanotut koulutetut ei osaa mitään käytännön asioita.Aina pitää duunarimiehen tehdä jos työssä tarvitaan kättä pidempää :)
Olen huomannut ettei duunarit oikein jaksa tehdään mitään ilman 5 minuutin välein pidettävää röökitaukoa. Raskaat kanto-, kaivuu- ja muut talkoohommat onkin saanut hoitaa aika pitkälti itsestään huolehtivan pukupelleporukan voimin, kun duunareilla ei oikein tahdo kunto riittää kun ei olekaan työkonetta tekemässä työtä heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tietty maku, jonka mukaan ihmisten ulkonäköä arvostelet. Ilmeisesti sun makusi kohtaa duunarikansan useammin kuin akateemisen. Jonkun toisen maku menee sit toisella tavalla. Jokaisella kun on omansa. Ei siinä ole mitään pahaa.
Se on sit eri asia, että kuinka paljon ulkonäöm perusteella kannattaa ylipäätään seuraansa valita. Toki nyt sen verran, ettei jakaristejä kaulassa tai väärinkirjoitettuja ruumiinosia rystysissä, mut mitä pitempiaikaista kumppania hakee, sitä suurempi merkitys hänen henkisillä pminaisuuksillaan on suhteen pnnistumiselle.
Minun makuni ei ole mitenkään poikkeava. Olen ystäviltäni ja jopa äitini ystäviltä saanut kuulla ihmettelyä, mistä olen onnistunut löytämään sellaisia komistuksia. ap
Tämmöinen purkautuminen kouluttamattomalta naiselta tällä kertaa, kun joku koulutetumpi ei olekaan kiinnostunut tatuoidusta kouvolatukkaisesta Lissusta.
Koska ihminen on tottunut tietynlaisiin habituksiin ja pitää niitä tuttuina. Seksikkyydelle on myös erilaiset käsitykset eri yhteiskuntaluokissa.
Yleensä koulutetummat säilyy nuorekkaampina vanhemmiten. Elämäntavat näkyy monella naamasta, siis perusduunarilla.
Mä taas olen huomannut, että monet nörttipojat komistuu vanhemmiten. Esimerkiksi oma veljeni oli finninaamainen ja silmälasipäinen nörtti koulussa. Ei varmaan tyttöjen makuun. Opiskeluaikana hommasi ensin piilarit ja sitten laseroi silmänsä, iho kuntoutui, alkoi urheilla ja pukeutua trendikkäästi. On aika hyvännäköinen nyt nelikymppisenä ja nörttinä tietysti menestyi koulussa, joten on hyväpalkkainen statusduuni nykyään. Varmaan saisi naisia tosi hyvin, kun on sporttinen, nuorekas, hyvinpuettu ja massia riittää. Sitten ne yläkouluiän trendijätkät on nykyään rähjäisiä duunareita, joilla luottarit monella menneet...
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että kun on nuorena kaunis tai komea niin kaikki tulee "ilmaiseksi". Silloin pääsee nopeammin töihin esim kauppaan koska kaupat haluaa että myyjät on kauniita, pääsee helpommin suhteisiin ym.
Mutta kolikon kääntöpuoli on sitten siinä että koska nämä kauniit ihmiset ovat saaneet aina kaiken helpolla, niin ne sitten usein jämähtävät ja alkavat taantumaan. Perusduunari ei ole edennyt minnekään vaikka on käynyt töissä 20 vuotta kun kukaan ei ole sanonut että pitää itse pitää huoli urakehityksestä, läskimakkarat alkaa pursuamaan vyötäröllä ja naama on kuin taikinaa koska ei ole koskaan tarvinnut treenata tai syödä kurinalaisesti. Esimerkkinä al bundy joka vielä aikuisenakin on kenkäkauppias ja muistelee teini-iän futismatsiaan, tai vastaavasti nainen jonka suurin saavutus oli prom queeniksi pääsy ja sen jälkeen sitten jäi työttömäksi yyhooksi.
Rumien pitää kehittää itseään siinä missä kauniit saa kaiken helpolla.
Kauniit tuppaa olemaan onnellisia nuorena, rumat jotka on kehittäneet itseään alkaa vasta päästä vauhtiin siinä 35 vuoden jälkeen ja useimmiten peittoavat kauniit kaikilla osa-alueilla sen jälkeen.
Tämä ei tietenkään sitten enää mahdu ex-kauniiden kalloihin vaan sieltä alkaa purkautumaan sitä ulinaa että vika on järjestelmässä, turhan koulutuksen suosimisessa, yhteiskunnassa ja kaikessa muussa paitsi itsessä.
Ei uppoa tämä selitys. Minun tuntemani duunarit ovat urheilullisia edelleen nelikymppisinä, hankkineet itselleen oman asunnon ja elävät ihan hyvää elämää. ap
Vierailija kirjoitti:
Yleensä koulutetummat säilyy nuorekkaampina vanhemmiten. Elämäntavat näkyy monella naamasta, siis perusduunarilla.
Mä taas olen huomannut, että monet nörttipojat komistuu vanhemmiten. Esimerkiksi oma veljeni oli finninaamainen ja silmälasipäinen nörtti koulussa. Ei varmaan tyttöjen makuun. Opiskeluaikana hommasi ensin piilarit ja sitten laseroi silmänsä, iho kuntoutui, alkoi urheilla ja pukeutua trendikkäästi. On aika hyvännäköinen nyt nelikymppisenä ja nörttinä tietysti menestyi koulussa, joten on hyväpalkkainen statusduuni nykyään. Varmaan saisi naisia tosi hyvin, kun on sporttinen, nuorekas, hyvinpuettu ja massia riittää. Sitten ne yläkouluiän trendijätkät on nykyään rähjäisiä duunareita, joilla luottarit monella menneet...
Muuten hyvä, mutta viimeinen lause särähti. Duunareilla voi olla hyväkin liksa matalapalkka-alojen korkeakoulutettuihin verrattuna, ja onhan niitä työttömiäkin korkeakoulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Ööh,miten luottotiedot liittyvät asiaan? Mistä ihmeestä tiedät yläkouluaikaisten luokkalaistesi luottotietotilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että kun on nuorena kaunis tai komea niin kaikki tulee "ilmaiseksi". Silloin pääsee nopeammin töihin esim kauppaan koska kaupat haluaa että myyjät on kauniita, pääsee helpommin suhteisiin ym.
Mutta kolikon kääntöpuoli on sitten siinä että koska nämä kauniit ihmiset ovat saaneet aina kaiken helpolla, niin ne sitten usein jämähtävät ja alkavat taantumaan. Perusduunari ei ole edennyt minnekään vaikka on käynyt töissä 20 vuotta kun kukaan ei ole sanonut että pitää itse pitää huoli urakehityksestä, läskimakkarat alkaa pursuamaan vyötäröllä ja naama on kuin taikinaa koska ei ole koskaan tarvinnut treenata tai syödä kurinalaisesti. Esimerkkinä al bundy joka vielä aikuisenakin on kenkäkauppias ja muistelee teini-iän futismatsiaan, tai vastaavasti nainen jonka suurin saavutus oli prom queeniksi pääsy ja sen jälkeen sitten jäi työttömäksi yyhooksi.
Rumien pitää kehittää itseään siinä missä kauniit saa kaiken helpolla.
Kauniit tuppaa olemaan onnellisia nuorena, rumat jotka on kehittäneet itseään alkaa vasta päästä vauhtiin siinä 35 vuoden jälkeen ja useimmiten peittoavat kauniit kaikilla osa-alueilla sen jälkeen.
Tämä ei tietenkään sitten enää mahdu ex-kauniiden kalloihin vaan sieltä alkaa purkautumaan sitä ulinaa että vika on järjestelmässä, turhan koulutuksen suosimisessa, yhteiskunnassa ja kaikessa muussa paitsi itsessä.
Nyt puhutaan oikeasta elämästä.
Harvempi duunari kasvattaa jenkkakahvat, sen verran palaa kaloreita jo siellä duunissa.
Ei muuten pala, ainakaan valtaosalla. Nykyään kaikki raskaammat hommat, mitkä aiemmin tehtiin käsipelillä, hoidetaan koneilla. Treenaava toimistotyöntekijä kuluttaa päivän aikana vähintään saman verran, jossei jopa enemmän, todennäköisesti myös syö paremmin ja ennenkaikkea PALAUTUU rasituksesta paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Varakkaat miehet on lähes aina rumia ja ylipainosia. Katsokaapa eestiläisiä raksamiehiä.. sieltä löytyy komeita pitkiä miehiä ja yhteen ehdin jopa ihastua..🤤
Ja höpö. Varakkaista miehissä on paljon itsestään huolta pitäviä. Duunarit sitten plösöytyvät aikaisin. Nelikymppiselle haalarihemmolla on poikkeuksetta kannettavaan kuution kokoinen maha. Eipä ne duunarinhommatkaan kovin fyysisiä nykyään ole. Vaikka olisikin varakkaat miehet rumia ja ylipainoisia, niin heillä on parhaimmannäköiset ja fiksuimmat naiset. Duunarimiehille jäävät sitten raksasiivoojat ja lähiön pubiruusut. Eri asia, jos nostetaan mukaan ulkomaalaiset. Kyllä virolainen raksamies voi olla hyvännäköinen, mutta niin on virolainen nainenkin suomalaiseen verrattuna.
Päinvastoin. Kultapossukerholaisten pötsit ovat isoja ja heillä on yleensä ostettuna nuori edustusvaimo, jolla riittää ulkonäöllisiä avuja, mutta pään sisällöllä ei voi kehuskella.
On tuo muuten totta: raksalla _on_ todella komeita ja salskeita miehiä. Yhteen kotonani vesivahingon myötä käyneeseen putkimieheen ihastun todellakin ja vaihdoimme muutamia kuumia katseita, mutten kehdannut laittaa viestiä siihen hänen jättämänsä käyntikortin numeroon.
Työskentelen isossa IT-alan firmassa ja siellä miehet ovat joko nörttimäisiä, hinteliä olmeja tai vatsakkaita harvahiuksisia. Ei siellä paljon komistuksia näy, paitsi silloin kun jotkut remppamiehet tulevat käymään.
T. Akateemisesti koulutettu nainen
Nyt puhutaan oikeasta elämästä.
Harvempi duunari kasvattaa jenkkakahvat, sen verran palaa kaloreita jo siellä duunissa.