Pariskuntahoroskoopit eli mitkä on merkkinne?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vaaka ja kaksonen
Täällä toinen vaaka-kaksonen-yhdistelmä. Juttu luistaa ja seksi on hauskaa, mutta syvät tunteet ei ole kummankaan vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Jousimies-mies ja vesimies-nainen. Mitäs tästä pitäis tietää tai olla huolissaan 😀?
Täällä samat! Ja suhde toimii paremmin kuin leijonan tai vaakojen kanssa. Olemme molemmat itsepäisiä ja tarvitsemme oman vapauden. Minä kaipaan muutoksia ja hän on joustava, mikä toimii. Jousimies ei aina pysy perässäni ideoideni ja ajatuksieni kanssa. Yhdessä olemme kuumaa ilmaa, seksi on täydellistä. Seksi on uuden etsimistä, kokeilua, rajua, hellää, intohimoista. Seksuaalisesti menemme yks yhteen. Hän on myös hyvin huomaavainen ja hellä, mikä on minulle vähän vierasta. Suurin haaste suhteessa on riitely. Molemmat ovat rehellisiä ja siihen soppaan kun lisää itsepäisyyden, tulisuuden ja sen ettei toinen pysy perässäni niin riidat on todella rajuja. Emme kuitenkaan ole pitkävihaisia ja pahimmatkin riidat ollaan sovittu. Jousimiehet ovat yleensä sosiaalisia, mutta tämä yksilö ei sitä ole. Kaipaan usein älyllistä keskustelua, mutta sitä voin tehdä muiden kanssa.
Jousimiesmies ja oinasnainen. Jostakin luin joskus että "oinaan ja jousimiehen suhde lähentelee täydellisyyttä" ja allekirjoitin väitteen silloin ja allekirjoitan yhä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen ja rapu
Toivon onnea yhteiselle matkallenne, joka ei tule olemaan helppo. God bless you!
Minä, nainen jousimies - Mies, vesimies.
Ensimmäinen suhde, missä me ymmärretään toisiamme. Riitoja on, koska olen niin jääräpäinen. Vesimies tuntuu välillä elävän ihan omissa oloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen ja rapu
Toivon onnea yhteiselle matkallenne, joka ei tule olemaan helppo. God bless you!
Niillä voi olla hyvin sopivat kuumerkit yms.
Yleensä toisen dclle menevät planeetat viittaa hyvään parisuhteeseen, esim. kuuravun kuu menee nousukauriin dclle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen ja rapu
Niillä voi olla hyvin sopivat kuumerkit yms.
Yleensä toisen dclle menevät planeetat viittaa hyvään parisuhteeseen, esim. kuuravun kuu menee nousukauriin dclle jne.
Voi olla tai sitten ei. Jos ovat tyypilliset kaksoset ja rapu niin suhteesta tulee vaikea. Kaksoset ei vaan yksinkertaisesti sovi ravulle ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jousimies- nainen,rapu- mies.
Millainen rapu siellä on? =)
Vierailija kirjoitti:
Jousimiesmies ja oinasnainen. Jostakin luin joskus että "oinaan ja jousimiehen suhde lähentelee täydellisyyttä" ja allekirjoitin väitteen silloin ja allekirjoitan yhä.
Oinaana voin sanoa, että elämä jousimiesmiehen kanssa on yhtä helvettiä. Jousimies on aina äänessä päsmäröimässä eikä malta pysyä paikoillaan sekä pettävät aina. Juttu ei toimi edes kavereina, joten syvällä pohjamudissa mennään enkä todellakaan allekirjoita "lähentelee täydellisyyttä".
Härkä & härkä, yhdessä ollaan oltu 22 vuotta.
Olen kalat ja mies härkä. Mitä pitää tietää?
Oinas ja rapu. Paras yhdistelmä ikinä. <3