Pariskuntahoroskoopit eli mitkä on merkkinne?
Kommentit (88)
Itse olen aurinko oinas, nouseva jousimies ja kuu on leijonassa, mies on aurinko vaaka, nouseva oinas ja kuu neitsyessä.
20 v yhdessä vaihtelevalla menestyksellä, väärinymmärryksiä on ollut mutta selvitty on ja näkisin että jatkossakin selvitään.
Sitä johtuuko se horoskooppimerkeistä vai siitä että kummallakin on riittävästi joustoa., en osaa sanoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen ja rapu
Toivon onnea yhteiselle matkallenne, joka ei tule olemaan helppo. God bless you!
32 vuotta takana. ;D
Vierailija kirjoitti:
Olen kalat ja mies härkä. Mitä pitää tietää?
Kalat on haaveileva vedenmerkki ja härkä hitaaaaasti syttyvä ja itsepäinen sonni, joka edustaa maamerkkiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen ja rapu
Toivon onnea yhteiselle matkallenne, joka ei tule olemaan helppo. God bless you!
32 vuotta takana. ;D
32 vuotta pelkkää alamäkeä.. voi voi. ;D
Vierailija kirjoitti:
Olen kalat ja mies härkä. Mitä pitää tietää?
Jätä se härkä!
Kauris (nainen) ja härkä (mies) 😍
Vierailija kirjoitti:
Minä, nainen jousimies - Mies, vesimies.
Ensimmäinen suhde, missä me ymmärretään toisiamme. Riitoja on, koska olen niin jääräpäinen. Vesimies tuntuu välillä elävän ihan omissa oloissaan.
Meillä samat ja riitoja todellakin on. Ollaan niin erilaisia, että ihmettelen miten tämä on kestänyt näin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, nainen jousimies - Mies, vesimies.
Ensimmäinen suhde, missä me ymmärretään toisiamme. Riitoja on, koska olen niin jääräpäinen. Vesimies tuntuu välillä elävän ihan omissa oloissaan.
Meillä samat ja riitoja todellakin on. Ollaan niin erilaisia, että ihmettelen miten tämä on kestänyt näin kauan.
Tiedän pariskunnan jousimiesmies <3 vesimiesnainen naimisissa yli 40v
Minä olen rapu ja mieheni on kaksonen. Suhteemme toimii todella hyvin ja on onnellinen, riitelemme hyvin harvoin. Yhdessä olemme olleet 17 vuotta, joista 12 vuotta naimisissa.