Olen Suomen ainoa äiti, jolla ei ole omaa aikaa yhtään
Olen laittanut omat tarpeeni taka-alalle, jotta olisi varaa edes perusasioihin laskujen jälkeen. En käy salilla, en ostele meikkejä, en vaatteita, en käy yhtään missään, en kampaajallakaan. Ei ole omaa aikaa, jotta saisin olla vain yksin, tekemässä jotain muuta kuin hoitaa lasta ja tehdä kotitöitä. Kaikki tuet mitä saan, menee muiden tarpeisiin. Paisun kotiin kuin pulla, ei ole motivaatiota lenkkeillä vaunujen kanssa, ei se ole omaa aikaa, silloinkin olen lapsen kanssa koko ajan ja lenkkikin on täysin hyödytön, kun milloin pitää pysähtyä minkäkin asian takia.
Mies, mitä hän tekee? Omaa aikaa on yllin kyllin, kaiken maailman kissan ristiäisiä saunailloista pikkujouluihin, miehen juttuihin löytyy aina varaa. Joka kerta, kun otan puheeksi omat tarpeeni, niihin ei ole varaa lainkaan.
Olen kyllästynyt, menettänyt mielenkiintoni kaikkeen, perheeseen, mieheen, parisuhteeseen ja luovuttanut sen suhteen, että saisin itseni kuntoon ja elämänlaatuuni parannusta. Kun ei ole varaa.
Olen Suomen ainoa äiti, jolla ei ole varaa yhtään mihinkään.
Kommentit (46)
Olen kaikki laittanut niin minimiin omissa syömisissä kuin olla ja voi. Ei sitä vaan palaudu entisiin mittoihin vaikka moni sitä somessa esitteleekin että katsokaa kun olen timmi ja synnytyksestä kulunu päivä.
Olen viikkojakin syömättä, kilot vain kertyy.
Univaje, en nuku enää lainkaan. Ei vain saa unta enää lainkaan.
Olo tila pysyvä vitutus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikki laittanut niin minimiin omissa syömisissä kuin olla ja voi. Ei sitä vaan palaudu entisiin mittoihin vaikka moni sitä somessa esitteleekin että katsokaa kun olen timmi ja synnytyksestä kulunu päivä.
Olen viikkojakin syömättä, kilot vain kertyy.
Univaje, en nuku enää lainkaan. Ei vain saa unta enää lainkaan.
Olo tila pysyvä vitutus.Ap
Jos kituutat vähällä ruoalla ja olet jopa syömättä, elimistösi luulee, että nyt on hätätila ja nälkäkuolema uhkaa, joten se pitää kiinni jokaisesta kalorista vielä tiukemmin = lihot entisestään. Jos haluaa laihduttaa, pitää syödä, jotta elimistö toimii kunnolla eikä mene säästöliekille.
Ei tässä. Järjestelen muksun synttärit ja joulun yksin. Miehellä on niitä ryyppyreissuja koko kuukauden, saunailtaa ja pikkujouluja.
Ap
Tarjottaviin vaatii lihaa, mutta lihaa ei saa. Teen kasvistarjoilut. Nyt loppui miehen huomiointi kokonaan.
Ap
Jotkut lihoo vaikka söisi pelkkää nurmikkoa. Tai edes ajattelisi ruokaa.
Vaikka ei söisi mitään, silti sitä lihoo.
Ei se aina ole ne sokerit, rasvat ja vehnät mitkä lihottaa. Sokeria on hedelmissäkin esim.