Leevin, 25, vaimo on indonesialainen malli: ”Tarjolla oli hunkseja ja massia, mutta hän valitsi minut: rahattoman duunarin”
Miksi tästä puhutaan jotenkin positiivisena asiana?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0840cc36-d52b-413a-…
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun tuo vaimo muuttaa Suomeen
Eikö tapoihin kuulu että puolet palkasta lähetään kotimaahan sukulaisille?
En usko että tuollainen malli voisi saada
Suomesta mallin töitä.
Uusi ammatti täytyisi varmaan opiskella..
Näillä monilla on joku kynsistudio tai vastaava. Ei tarvita vuosien koulutuksia, joillain kursseilla jo pääsee alkuun. Kielitaito pitäisi ensin hankkia, jotta mahdollisuudet kasvavat. Toivottavasti ei rupea penskoja tehtailemaan, ennen kuin on joku ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leevillä on ihan hyvä naama, mutta vetelä olemus. Aineksia olisi olla komea nuorimies, mutta hän on valinnut tiensä croksimiehenä. 204 cm on kyllä jo todella pitkä ja sirona naisena en uskaltaisi ajatellakaan perheen perustamista noin ison miehen kanssa.
Siro nainen tänne kiitos. Vaan ei onnistu 175cm pitkänä :(.
Kaikkien pituutensa kanssa angstaavien kannattaisi muuttaa Itä-Suomeen. Täällä jengi on mielestäni huomattavasti lyhyempää kuin muualla Suomessa. Etenkin vanhukset, jotka ovat helposti minua päätä lyhyempiä, mutta myös nuorissa on paljon enemmän lyhyitä kuin mihin länsisuomalaisena olen tottunut. Naapurin pariskunta tuli äsken vastaan, ihan tavallinen heteropari. Molemmat lyhyempiä kuin minä. T. Nainen alle 170cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan tästäki lanka. Ehdin jo huolestua. Hyvähän se on kaksmetrisenä kaappina, mutta oleppa 175cm pitkä mies. Tarjolla on vain kurjuutta.
Ja kuinka monella pituisellasi miehellä on ihan ok nainen? Aika monella. Pituus ei merkitse mitään, sitä ei huomaa. Se on miesten oma syy perustella huonoa itsetuntoa.
Tuo 204 cm on ainakin minulle 165 cm pitkälle naiselle aivan liikaa.
Olen tuon viestin kirjoittaja. Pituuteni on n. 164 cm ja mieheni mitta on reilu 192. En ole koskaan pistänyt asialle mitään painoa, eron huomaan vain valokuvissa.
Ainoastaan kun yrittää tanssia tai halata, huomaa nojaavansa kainaloon ja se on harmillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavan näköinen ja kiltin oloinen tuo Leevi miksi ihmeessä hän ei muka saisi ketään. Taitaa olla vaan huono itsetunto.
Tai liian korkeat odotusarvot kumppanin suhteen. Tässä maassa on tosi paljon leevejä: tavallien näköisiä miehiä, joilla ei ole tai eivät saa naista, koska sen naisen pitäisi tosiaan olla "malli" eli hyvin kaunis, hyvävartaloinen jne. Tavalliset naiset eivät enää kiinnosta, koska nykyinen some- ja insta-kulttuuri ovat luoneet harhamielikuvan siitä, että ympäröivä maailma vilisee näitä somebeibejä mutristelemassa huuliaan hieman etukumarassa asennossa. Sitten nämä miehet ihmettelevät baarissa, että missä ne kaikki naiset ovat, eihän täällä ole kuin tavallisia, not interested.
Niin, miksei tavismies saisi olla kiinnostunut kauniista naisesta? Se kun on katsos niin että miesten kriteerit sille mikä on kaunista ovat aika paljon löysemmät kuin naisten kriteerit sille mikä on komeata. Varmaan joku 25% parikymppisistä naisista ovat vähintään perussöpöjä ja kelpaisivat näille "tavismiehille". Naisten mielestä joku tavismies taas on mies joka on paremman näköinen kuin 70-80% miehistä.
Ai että kun mehevä aivop*eru!:) Tai sitten et osaa yhtään matematiikkaa:D
Eli miehet ovat kovin joustavia kauneuskäsityksessään kun jopa huiman 25% naisista on ainakin perussöpöjä.
Naiset taas ovat kovin pinnallisia, kun kundin pitäisi kuulua parhaimman näköiseen 20-30%. Näistä luvuista voisi päätellä, että noin 25% miehistä on naisten mielestä perussöpöjä :D
Ihan itse omilla sormillasi näppäilit tuon, joten voisitko lopultakin myöntää, että toi lässytys nirsommista naisista on täyttä p*skaa.
Joo, okoo myönnän. Tai ainakin sen että itse oon paljon nirsompi kuin useimmat naiset. Itselleni mieluiten vaan joku 18vee hottis vaikka olen keski ikäinen. Ja sellaisen myös saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavan näköinen ja kiltin oloinen tuo Leevi miksi ihmeessä hän ei muka saisi ketään. Taitaa olla vaan huono itsetunto.
Tai liian korkeat odotusarvot kumppanin suhteen. Tässä maassa on tosi paljon leevejä: tavallien näköisiä miehiä, joilla ei ole tai eivät saa naista, koska sen naisen pitäisi tosiaan olla "malli" eli hyvin kaunis, hyvävartaloinen jne. Tavalliset naiset eivät enää kiinnosta, koska nykyinen some- ja insta-kulttuuri ovat luoneet harhamielikuvan siitä, että ympäröivä maailma vilisee näitä somebeibejä mutristelemassa huuliaan hieman etukumarassa asennossa. Sitten nämä miehet ihmettelevät baarissa, että missä ne kaikki naiset ovat, eihän täällä ole kuin tavallisia, not interested.
Niin, miksei tavismies saisi olla kiinnostunut kauniista naisesta? Se kun on katsos niin että miesten kriteerit sille mikä on kaunista ovat aika paljon löysemmät kuin naisten kriteerit sille mikä on komeata. Varmaan joku 25% parikymppisistä naisista ovat vähintään perussöpöjä ja kelpaisivat näille "tavismiehille". Naisten mielestä joku tavismies taas on mies joka on paremman näköinen kuin 70-80% miehistä.
Wow, että jopa joka neljän parikymppinen nainen on riittävän perussöpö kelvatakseen tavismiehille. Onneksi miehillä on löysät kriteerit!
Kyllä, tavismies saa olla kiinnostunut kauniista naisista ihan yhtä lailla kuin tavisnaiset saavat kiinnostua vain komeista miehistä.
Lakkaa nyt provoilemasta,
ja etsi meille nainen joka ei miesseuraa löydä. Katsotaan sitten niitä miesten kriteereitä. Useimmat miehet edellyttävät, että nainen hengittää itse - kaikilla miehillä ei ole tätäkään kriteeriä.
Joten eiköhän tämä mälväys ollut nyt taas hetkeksi tässä.
No tässä on yksi. Olen vähän päälle kolmikymppinen nainen, enkä ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä. Te miehet luulette, että naisille seuran saaminen on jokin automaatio vain siksi koska sattuu olemaan nainen, mutta ei se oikeasti ole.
Ja täällä N35, ei mitään kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. Ja yritystä kyllä oli, vasta ihan pari vuotta sitten luovutin kokonaan.
Moi vaan. Eli samassa tilanteessa ollaan. Minäkin taidan luovuttaa kohta miesten suhteen :( Ei sillä, ettei ilman miestäkin pystyisi elämään, mutta....
Moi moi! :) Joo ei tämä aina herkkua ole, mutta hei ainakin me ollaan niin kuin yksisarvisia... Vain kauniita taruolentoja joita ei kuulemma ole olemassa :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leevillä on ihan hyvä naama, mutta vetelä olemus. Aineksia olisi olla komea nuorimies, mutta hän on valinnut tiensä croksimiehenä. 204 cm on kyllä jo todella pitkä ja sirona naisena en uskaltaisi ajatellakaan perheen perustamista noin ison miehen kanssa.
Kaikkien pituutensa kanssa angstaavien kannattaisi muuttaa Itä-Suomeen. Täällä jengi on mielestäni huomattavasti lyhyempää kuin muualla Suomessa. Etenkin vanhukset, jotka ovat helposti minua päätä lyhyempiä, mutta myös nuorissa on paljon enemmän lyhyitä kuin mihin länsisuomalaisena olen tottunut. Naapurin pariskunta tuli äsken vastaan, ihan tavallinen heteropari. Molemmat lyhyempiä kuin minä. T. Nainen alle 170cm
Lapissa ovat myös lyhyempiä. Mutta samalla voi ulkomailta kun ollaan menossa merta edemmäss.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan komea, ainakin naisten huomiosta päätellen ja minulle kelpaa itseän vanhempi nainen mainiosti. Mutta muutama kriteeri on mistä en suostu tinkimään.
Normaalipainoinen, että jaksaa liikkua kanssani
Ei vaadi jotakin, mitä ei ole itse valmis/pysty toteuttamaan. Näsäviisaat pysyköön hiljaa.
On valmis tekemään asiat kotityöt ja kotiin liityvät välttämättömät työt tasa-arvoisesti puoliksi.
Avioehto, vaikka olisi varakkaampi kuin minä.
Ei ole kateellinen muille.
Vaikka minulla on ollut muutamia pidempiä suhteita niin nämä asiat ovat ylivoimaisia. Olen onnekas koska saan seksiä verrattain helposti, mutta parisuhde on noilla kriteereillä toisteiseksi tavoittamattomissa.
Eipä silti, mutta tiesitkö, että normaalipainoinen, hoikka, laiha tai anorektinen nainen ei välttämättä jaksa liikkua sitä vertaa kuin läski? Voisit muotoilla tuon kohdan liikunnasta uudelleen, koska väittämäsi sisältää asiavirheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan tästäki lanka. Ehdin jo huolestua. Hyvähän se on kaksmetrisenä kaappina, mutta oleppa 175cm pitkä mies. Tarjolla on vain kurjuutta.
Ja kuinka monella pituisellasi miehellä on ihan ok nainen? Aika monella. Pituus ei merkitse mitään, sitä ei huomaa. Se on miesten oma syy perustella huonoa itsetuntoa.
Olen tuon viestin kirjoittaja. Pituuteni on n. 164 cm ja mieheni mitta on reilu 192. En ole koskaan pistänyt asialle mitään painoa, eron huomaan vain valokuvissa.
Ainoastaan kun yrittää tanssia tai halata, huomaa nojaavansa kainaloon ja se on harmillista.
Ohiksena puutun, eli meillä samat mitat, ja ainoa mikä on näin "vanhalla iällä" alkanut ärsyttää, on ison miehen isot jalat. Tuntuu siltä, että ne ovat joka paikassa tiellä. Hänellä kun on vielä tapana istua keittiössäkin kummasti vinottain niin, että on juuri kulkuväylillä jalka toisen päällä. Ja sama juttu tv:n katselussa, kun olkkarissa istutaan. Pitkät koivet suorina milloin missäkin, saa katsoa ettei kompastu.
Eteisessä isot kengät täyttävät kenkätelineen jo kolmen parin voimalla ja tuulikaapissa noita "laivoja" on sikin sokin, kun ei niitä voi laittaa mitenkään tieltä pois ja järjestykseen, vaan ne heitetään jalasta noin vain minne sattuvatkin jäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan komea, ainakin naisten huomiosta päätellen ja minulle kelpaa itseän vanhempi nainen mainiosti. Mutta muutama kriteeri on mistä en suostu tinkimään.
Normaalipainoinen, että jaksaa liikkua kanssani
Ei vaadi jotakin, mitä ei ole itse valmis/pysty toteuttamaan. Näsäviisaat pysyköön hiljaa.
On valmis tekemään asiat kotityöt ja kotiin liityvät välttämättömät työt tasa-arvoisesti puoliksi.
Avioehto, vaikka olisi varakkaampi kuin minä.
Ei ole kateellinen muille.
Vaikka minulla on ollut muutamia pidempiä suhteita niin nämä asiat ovat ylivoimaisia. Olen onnekas koska saan seksiä verrattain helposti, mutta parisuhde on noilla kriteereillä toisteiseksi tavoittamattomissa.
Niin koska minä, koko lailla kriteerisi täyttävä nainen, olen jo varattu. Niin on muutkin ns. normaalit ihmiset.
Miten täyttäisit omani eli et kyttäisi, kyykyttäisi, kadehtisi, vaatisi asioita pilkulleen, vaan omaisit joustavan tilannetajun? Yrittäisit täyttää jonkin toiveen, vaikka apua ostaen jos et itse kykene, niin että toinen korvaisi sen jossain vaiheessa? Sietäisit saman toiselta ihmiseltä?
Olen melko leppoisa, enkä kyttää tai kyykytä, mutta en varsinkaan kyttäämistä siedä. Minusta kumppaniin pitää voida luottaa että hän tekee parhaansa, niillä voimilla mitä hänellä siinä hetkessä on. Kyllä minä autan ihan sivullisia päivittäin, koska koen että minulla on siihen voimavaroja ja velvollisuus. Oma kumppani luonnollisesti ensin ja sitten muut. Olen saanut tarpeekseni vain siitä että hoetaan tasa-arvoa ja sitten ei itse nähdäkkään muuta kuin omat tekemiset ja kumppanin tekemättömät.
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalaiset naiset niin rasistisia vai miksi aasialainen vaimo/tyttöystävä ottaa niin koville monella? :D Naisethan sanovat aina olevansa mieluummin yksin jos ei sitä täydellistä miestä ole, niin miksei nämä vähemmän täydelliset miehet sitten saisi pariutua ulkomaalaisten naisten kanssa? Ei se ole millään lailla teiltä pois. Tämäkin ketju täynnä naisen ulkonäön haukkumista vaikka luulen kyllä ettei monellakaan niihin haukkuihin olisi varaa.
Kyllä naisetkin saa "osansa". Varmasti yleisimpiä pilkanaiheita ovat nämä 50-ja risat, rouvashenkilöt, jotka taluttavat mukanaan "väärän väristä ja -ikäistä" Suomeen 2015, tullutta nuorta miestä... Heitä jopa uhkaillaan ja ystävät ja suku kaikkoaa yms.
Entäs nämä "nigerialaiset lentokapteenit" ja muut? Kyllä niistä kuittailee ihan naiset ja miehet yhtälailla, vaikka kuinka pari levittelee söpöhöpö-kuviaan.
Nolottaa nämä umpirehelliset suomipojat ja -tytöt, jotka ottaa keksityt tarinat niin tosissaan ja tekevät itsestään pellejä kailottamalla suuta suuremmalla, millaisen "kuninkaallisen", "tohtorin" tai "miljoona-perijän" kanssa he heilastelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, että jopa joka neljän parikymppinen nainen on riittävän perussöpö kelvatakseen tavismiehille. Onneksi miehillä on löysät kriteerit!
Kyllä, tavismies saa olla kiinnostunut kauniista naisista ihan yhtä lailla kuin tavisnaiset saavat kiinnostua vain komeista miehistä.
Lakkaa nyt provoilemasta,
ja etsi meille nainen joka ei miesseuraa löydä. Katsotaan sitten niitä miesten kriteereitä. Useimmat miehet edellyttävät, että nainen hengittää itse - kaikilla miehillä ei ole tätäkään kriteeriä.
Joten eiköhän tämä mälväys ollut nyt taas hetkeksi tässä.
No tässä on yksi. Olen vähän päälle kolmikymppinen nainen, enkä ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä. Te miehet luulette, että naisille seuran saaminen on jokin automaatio vain siksi koska sattuu olemaan nainen, mutta ei se oikeasti ole.
Ja täällä N35, ei mitään kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. Ja yritystä kyllä oli, vasta ihan pari vuotta sitten luovutin kokonaan.
Moi vaan. Eli samassa tilanteessa ollaan. Minäkin taidan luovuttaa kohta miesten suhteen :( Ei sillä, ettei ilman miestäkin pystyisi elämään, mutta....
Moi moi! :) Joo ei tämä aina herkkua ole, mutta hei ainakin me ollaan niin kuin yksisarvisia... Vain kauniita taruolentoja joita ei kuulemma ole olemassa :D.
Heh! :D Hyvin sanottu! Kauneudesta en itseni kohdalla tiedä, mutta juu ei meitä kuulemma ole olemassa ainakaan miesten mielestä :D Kunpa tietäisivät...
En jaksa uskoa, että tuo 175 cm-jankkaaja on tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niin ihmeellistä siinä on että joku on malli? :D Pöhkö mies.
Mikä pöhkö se nyt on jos imettelee, kuinka rahaton ja ylipainoinen saa kauniin naisen? Varsinkin kun tarjolla olisi komeita ja erityisesti rikkaita kosijoita? Vaatimaton ja ilmeisen herkkä ja suloinen mies. En ihmettele miksi nainen tuon nappasi. Taitaa olla ihan aidot tunteet noilla.
Keskinkertainen länsimaalainen sai keskinkertaisen kehitysmaalaisen "mallin". Tunteet voivat hyvinkin olla aitoja molemminpuolin, siitähän me emme tiedä, mutta ko. naiselle tuskin todellisuudessa oli mitään sellaista tarjolla kuin Leevi kuvittelee, se että netissä joku omien väitteidensä mukaan rikas liehittelee naista ei merkitse mitään. Leevi siis vaikuttaa hyvin naiivilta.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan kun yrittää tanssia tai halata, huomaa nojaavansa kainaloon ja se on harmillista.Ohiksena puutun, eli meillä samat mitat, ja ainoa mikä on näin "vanhalla iällä" alkanut ärsyttää, on ison miehen isot jalat. Tuntuu siltä, että ne ovat joka paikassa tiellä. Hänellä kun on vielä tapana istua keittiössäkin kummasti vinottain niin, että on juuri kulkuväylillä jalka toisen päällä. Ja sama juttu tv:n katselussa, kun olkkarissa istutaan. Pitkät koivet suorina milloin missäkin, saa katsoa ettei kompastu.
Eteisessä isot kengät täyttävät kenkätelineen jo kolmen parin voimalla ja tuulikaapissa noita "laivoja" on sikin sokin, kun ei niitä voi laittaa mitenkään tieltä pois ja järjestykseen, vaan ne heitetään jalasta noin vain minne sattuvatkin jäämään.
Nyt kun mainitsit, olen alkanut kanssa tässä vanhemmalla iällä tykätä lyhyydestäni, kun usein kuulee pitkien miesten valittelua, kuinka autossa ei meinaa mahtua istumaan ja selkä kipeytyy kumartelusta ym. Naista en ole koskaan saanut, mutten tällä luonteella olisi sellaista saanut pitkänäkään.
Suomalaiset naiset on lähes kaikki romuluisia ja isoja.
Oottepa negatiivisia täällä palstalla. Oonkohan mä oikeasti suomalainen? Tulee oksettava olo kun lukee teidän kirjoituksia. Jos on paha olla niin menkää vaikka ulos kävelemään. Vois ajatukset vähän kirkastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapissa ovat myös lyhyempiä. Mutta samalla voi ulkomailta kun ollaan menossa merta edemmäss.
Niin toki, varmaan on itsetuntoa hivelevää keskimittaiselle miehelle hengailla jossain Aasiassa. Ajattelin lähinnä, että jos Suomessa haluaa asua ja kokee itsensä aina kovin lyhyeksi, niin kannattaa muuttaa vaikka Pohjois-Karjalaan, niin voi kokea itsensa ihan tavalliseksi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt niin ihmeellistä ole. Esim. itselläni on ollut lähes täydellisen kaunis tyttöystävä vaikken itse mikään kummoinen ole. Ja ihan suomalainen oli. Ehkä jopa kauniimpi kuin tuo Leevin vaimo... tai ainakin eri tyylinen (naamasta enemmän kaunis kuin söpö).
Miehet haluaa aina itse määrittää mistä naiset voi tykätä tai olla tykkäämättä.
Ihmeellistä tai ei, niin lienemme melko yksimielisiä siitä, että tuo nainen on kaunis miesten enemmistön mielestä.
No emme kyllä, siedettävän näköinen korkeintaan, todella maskuliiniset kasvot ja pönäkän muodoton vartalo. Hyvä luonne ja älykkyys/muuten mielenkiintoinen persoona voisi tehdä paketista kiinnostavan.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen matkustaa työkseen ympäri Indonesiaa koko ajan, mutta Jakartaan oli mahdoton päästä passia hakemaan? Miten voi olla noin ristiriitainen tarina?
Siis viisumia tarkoitin. Ja nyt malli kastelee kotikylällä kasveja kun lopetti työt?
Piti äkkiä "lopettaa työt", ettei mies ala ihmettelemään miksi on aina kotona.
Niin koska minä, koko lailla kriteerisi täyttävä nainen, olen jo varattu. Niin on muutkin ns. normaalit ihmiset.
Miten täyttäisit omani eli et kyttäisi, kyykyttäisi, kadehtisi, vaatisi asioita pilkulleen, vaan omaisit joustavan tilannetajun? Yrittäisit täyttää jonkin toiveen, vaikka apua ostaen jos et itse kykene, niin että toinen korvaisi sen jossain vaiheessa? Sietäisit saman toiselta ihmiseltä?